Häid Bohsesid mahub garaaži palju...
Ükspäev ebay.de-s surfates jäi silma oksjon, kus pakuti peaaegu olematu raha eest ühte Lada Cabriot. Arvasin, et läheb ikka tõsiseks pakkumiseks, aga tegelikult olin lõpuks ainuke pakkuja. Piltidelt eriti aru ei saanud, mida ma ostsin, aga sellise hinna juures oli ka risk minimaalne. Väikese õnne ja väga abivalmis treilerifirma abil jõudis auto siis Tallinnasse.
Autol on palju erinevaid nimesid: Lada Samara Fun ehk Bohse Safari ehk teh.passi järgi Vaz 2108F. Läbisõit on 3674 km ja arvel on ta olnud 11.06.91 kuni 11.02.1992, peale seda seisnud kuskil kuuris, aga kuivas ja puhtas keskkonnas. Lõuna Saksa ere päike on rikkunud veidi värvkatet, tendi läbipaistvad osad ja suurema osast salongist. Samas pole ükski neist asendamatu.
Hetke plaan näebki ette salongi vahetuse mingi teise Samara salongiga, väikesed värviparandused, poleerimine ja tendi uuendamine.
Mootorist on paar juppi (küünlajuhtmed, mingi relee) puudu, nende asendamisel saab ka selle tõenäoliselt suht väikse vaevaga tööle.
Olen avatud Samara salongi detailide pakkumistele. Hea oleks kui saaks väga korralikud armatuuri, istmed jne. ühe komplektina ja mõnes toredas värvitoonis.
Võimalik oleks ka väike tuuning kui kuskilt leiaks Lada Carlota keredetailid ning ka nelja ümmarguse tulega iluvõre. Sellises lahenduses toodeti seda autot Belgia ja Hollandi turule.
Kas kellegil on kogemusi Soome Konela Samara istmetega? Kuskilt lugesin, et need pidid olema mugavamad kui originaalid.
Üldiselt plaan tuunida ainult Lada originaallahendustega ehk midagi tänapäevast ei tahaks panna nagu LED tuled või mõne uue auto istmed.
