Vahepeal nokitsesin tsikklite körvalt oma autot ka. Panin velgede vahele vahetükid, ette kümmalegi 1 cm,
taha kummalegi 1,5 cm. Kes pidevalt iga päev originaalis siksi näeb, see paneb ehk silmaga tähele
väljanägemise erinevust. Pikka maad veel söitnud ei ole nendega, seega ei oska väga täpselt kommenteerida.
Linnas ei tundnud küll suurt erinevust (rool ei tundu raskem), maanteel nati ujus, kokkujooks vist läks teiseks.
Pole veel seda kontrollinud, kirjutan kui olen möötnud.
Mu autol puudub tehasest veel see automaatne päevatulede süsteem. Vahest unub ikka lülitada
neid ka, seega tahtsin ise teha. Nii kahjuks teha ei saa, nagu motamees tegi, sest puuduvad ju
lisagabariittuled. Kui H1-d panen gabariidi auku päevatuledeks, siis jään gabariitidest ju ilma.
Pooltulesid aga ka päevad läbi pöletada ei tahaks, kuna sääl kallid pirnid sees. Peab panema lisapäevatuled,
kui soovin oma kalleid pirne säästa. Aga tahaks ikka kohe saada, seega tegin "ajutiselt"
(see ajutine jääb vist kuni varajase pimeda tulekuni ) lihtsa variandi. Kuna praegalt enamus aja valge,
vötsin kallid H4-d ära ja panin tavalised. Neid on varusid ka. Automaatse relee tegin aga nii:
Panin relee salongis oleva tulede lülitile paralleeli (s.t. saan ikka lülitit ka kasutada,
kui seisval autol gabariite ja muid tulesid pölema tahan panna).
Kui genekas hakkab laadima (G), siis relee ühendab voolujuhtme
H gabariidi I ja pool-täistulede voolujuhtmega.
3-impulss generaatorist e. vool relee pooli jaoks
4-mass relee pooli jaoks, vötsin tagaklaasisoenduse lülitist.
1- voolujuhe +12
2- vool läbi kontakti tuledele
Vedada tuli vaid üks juhe generaatorist lülitini, muud olid köik kohapealsed tinutused pisikeste juhtmejuppidega.

Arrogance diminishes wisdom.