Kellel oli V6 mootoriga 2103 ?
Kellel oli V6 mootoriga 2103 ?
Kellel oli V6 mootoriga 2103 ?
Kas keegi on näinud seda autot ? Mis mootor see oli kus see auto asub kas keegi omaniku mailiaadressi teab tahaks natuke kontsulteerida sel teemal.
Ruudi
Ruudi
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kas palju tuli ümber lõhkuda et mootor koos käimakotiga ära mahuks?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
To max:
räägi kuidas sa gardaani ühendasid,ega roolikarp mootorile ette jäänd,millise radika panid???
kui sul on see pritsung kuhu selle aju panid??? kas kkasti tunneli jätsid originaali? kas piduri peapump jäi oma kohale? kas keret tuli kuidagi tugevdada kuhu sa need kinnitused keevitasid?
kas esi vedrud jäid samaks?
kas see opeli v6 on ainuke mis ladale vahele mahub või saaks panna ka scorpio 2.9 v6-e??
kui sul on see pritsung kuhu selle aju panid??? kas kkasti tunneli jätsid originaali? kas piduri peapump jäi oma kohale? kas keret tuli kuidagi tugevdada kuhu sa need kinnitused keevitasid?
kas esi vedrud jäid samaks?
kas see opeli v6 on ainuke mis ladale vahele mahub või saaks panna ka scorpio 2.9 v6-e??
-
mmax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Dets 2008 16:30
- Asukoht: pärnu
- Autod: kuna tahan infot jagada.
kardaani yhendamine käib nii: võtad kardaani, lased lõigata paraja pikkusega ja sinna otsa keevitatakse ilusasti sobiv yhendus, antud juhul lada kardaani ots! Vaz-i roolikarp on suht. kenasti paigutatud selle jätsin omale kohale!
Kkasti tunnel tuli nati laiemax teha, sellega kaasnes ka pedaalide väike nihutus vasakule, siit järelda, et piduripump liikus ka sinnapoole!
Kere pole veel tugevdanud, kuid see on äärmiselt vajalik... vaja ukse postid, jms yle keevitada+ pagassi tugitalade peale! Tglt olex otstarbekas lisada turvapuur!
Taha sokutasin MB uued vedrud...kuigi polex mõtet olnud, põhiraskus on esiratastel ju! Esivedrustus on põhimõtteliselt ymber ehitatud! laenasin õõtshargid+vedrud Omegalt nyyd esirattad 5-e poldiga...lähiajal kavatsus taha omega kettad+pidurid aretada, et saax mingi 15" valukad alla...
Kkasti tunnel tuli nati laiemax teha, sellega kaasnes ka pedaalide väike nihutus vasakule, siit järelda, et piduripump liikus ka sinnapoole!
Kere pole veel tugevdanud, kuid see on äärmiselt vajalik... vaja ukse postid, jms yle keevitada+ pagassi tugitalade peale! Tglt olex otstarbekas lisada turvapuur!
Taha sokutasin MB uued vedrud...kuigi polex mõtet olnud, põhiraskus on esiratastel ju! Esivedrustus on põhimõtteliselt ymber ehitatud! laenasin õõtshargid+vedrud Omegalt nyyd esirattad 5-e poldiga...lähiajal kavatsus taha omega kettad+pidurid aretada, et saax mingi 15" valukad alla...
V6
Max.
Kas su pilli saaks kuidagi näha? Endal ka selline kuri plaan ehitama hakata.Mis sa arvad,kas Scorpio mootor mahub 013 lansekate vahele? Fordi mootorit on vist lihtsam saada kui Opeli oma?
Kui saladus pole palju su projekt raha võttis?
Kas su pilli saaks kuidagi näha? Endal ka selline kuri plaan ehitama hakata.Mis sa arvad,kas Scorpio mootor mahub 013 lansekate vahele? Fordi mootorit on vist lihtsam saada kui Opeli oma?
Kui saladus pole palju su projekt raha võttis?
-
mmax
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 19 Dets 2008 16:30
- Asukoht: pärnu
- Autod: kuna tahan infot jagada.
"Pilli" hetkel näha ei saa kahjuks! Scorpio mootor...oleneb milline? 2.0? 2.9? kusagil olevat keegi ju 2.9 pannud sinna vahele!
Projekti maksumust otseselt öelda ei oska... sest mul oli Omega kohe kõrvalt võtta(buss oli tagant kylge sõitnud) o esiosa oli 90% terve, sealt rabasin juppe... kui eraldi ostma olex hakanud, siis olex vast päris kalliks läind! No hetkel olen sinna alla matnud u. 10000-13000 eeki, seda niimoodi järgemööda, algul ostsin vaz-i 2000 eest jne
Projekti maksumust otseselt öelda ei oska... sest mul oli Omega kohe kõrvalt võtta(buss oli tagant kylge sõitnud) o esiosa oli 90% terve, sealt rabasin juppe... kui eraldi ostma olex hakanud, siis olex vast päris kalliks läind! No hetkel olen sinna alla matnud u. 10000-13000 eeki, seda niimoodi järgemööda, algul ostsin vaz-i 2000 eest jne
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mis sellest autost saanud on? kas seda näha ka saab kuskil? 


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Olex ka neist auto piltidest huvitatud..... Mis moodi see mootor seal ikka jääb ja kuidas välimus on...
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee