Karburaatori reguleerimine

Karburaatori reguleerimine

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
i
illu
Suletud kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas illu »

http://lada.cc/tech/s6-8.html

See siis 05 karpa joonis, 62 ja 59 numbri all olevad kruvid, milline neist segukruvi ja milline õhu... Ja mis kruvi see 58 numbri all on (vene keelt ei oska)
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: Illu
http://lada.cc/tech/s6-8.html

See siis 05 karpa joonis, 62 ja 59 numbri all olevad kruvid, milline neist segukruvi ja milline õhu... Ja mis kruvi see 58 numbri all on (vene keelt ei oska)
Nr. 58 on tühikäigusüsteemi kütusedüüsi korpus.
Keerad välja,vaatad et ava oleks puhas ja keerad tagasi kinni (ei reguleerita)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

59 - tühikäigusegu koostise kruvi (kalitshestvo)
62 - tühikäigusegu koguse kruvi (katshestvo)
sõnaraamat appi kui muidu hakkama ei saa ;)
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Küll ma võin ikka lolle küsimusi küsida aga siiski:

Kui mootor saavutab töötemperatuuri ning peale seda sõidan natuke, siis läheb leegitoru punaseks ja lausa hõõgub. Millest tingitud? Saab palju peale?
Lada on see mis JÄÄB !
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

see ju mõnesmõttes ,hea tahm põleb seest ära.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: w2rk
Küll ma võin ikka lolle küsimusi küsida aga siiski:

Kui mootor saavutab töötemperatuuri ning peale seda sõidan natuke, siis läheb leegitoru punaseks ja lausa hõõgub. Millest tingitud? Saab palju peale?
Vähe saab ja varsti põletab kolbidele augud sisse
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: w2rk
Kui mootor saavutab töötemperatuuri ning peale seda sõidan natuke, siis läheb leegitoru punaseks ja lausa hõõgub. Millest tingitud? Saab palju peale?
Võib ka lihtsalt küünalde viga olla.
Panin kord korras mootorile liigrikast segu saanud küünlad (nädal aega sõitnud) peale - puhtakspõletamise eesmärgil. Pidi mul leegitoru hoopis maha põletama.:P
C
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

segan teemat natsa et kus 05 karpal segukruvi on ??:puzzled ja kuda karpat kruttida et kütet minimaalselt võtaks.. :D

[Muudetud: 19-2-2007 MuKi14]
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Algselt postitas: Indy
Kui pole vaakumregulaatorit siis pole ka voolikut...:P
Sel juhul pead 2101 jagaja ka peale panema..
Kummale see vaakumregulaator üldse kasulik on kas karburaatorile või jagajale. Mõte selline, et paneks peale 01 karburaatori ja vaakumregulaatori võtaks üldse maha.:puzzled
Lada on see mis JÄÄB !
Vasta