K: plokikaanes sissemurdunud tikkpolt
K: plokikaanes sissemurdunud tikkpolt
- sveno
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 224
- Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
- Asukoht: Elva
- Autod: Lada 01-R, BMW 318R
K: plokikaanes sissemurdunud tikkpolt
Tagaveolise kaane sisse on murdunud tikkpolt, ei saa kuidagi seda kätte. Proovisin teist polti otsa keerata, kuid murdunud poldi pind on nii ebatasane ja keevitatud polt ei jää piisavalt kinni et saaks välja keerata. Kas keegi oskab abistada. Räägiti mulle et auk sisse puurida ja kuidagi tagurpidi keermestada, Kuidas see välja näeks? Tõsiselt jännis selle jamaga, ehk keegi oskab kiirelt abi välja pakkuda?
Ette tänades Sven
Ette tänades Sven
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Mul olid löökkruvikeerajaga sarnased asjad kaasas, tagurpidi keermega siis ja asi peaks töötama nii, et puurid sinna poldi sisse väikse augu ja siis hakkad seda puuri vms sinna sisse keerama ja mingi hetk peaks hakkama polti keerama.Marek504 kirjutas:On olemas sellised keermega puurid millega saab välja keerata. Nime ma ei oska öelda.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Need tagurpidi/vasakkeermega pulgad ei toimi
.
Sellepärast ei toimi, et nad on koonilise kujuga ja see koonus rikubki kogu "muusika" ära.
Kui selline koonus puuritud avasse keerata, siis hakkab ta seda ava laiaks ehk suuremaks litsuma ja surub sellega ka poldi jäänuse suuremaks -"seintesse kinni". Saate aru küll, mida silmas pean.
Tasub proovida puuritud avasse torx (tähikvõti) lüüa ja seda keerata. Kui torx ära murdub, on asi mokas - seda peab arvestama ehk siis igat võtit ei kannata kasutada. Torx peab olema paraja suurusega, et ta ...
1.Väändele vastu peaks.
2.Ei tekitaks sama pahandust nagu need paljukiidetud koonused (suruvad poldi jämedamaks, seina kinni).
Ise kasutan keevituse puudumisel ainult torx-i varianti ja siiani kõik murtud poldid sedasi kätte saanud.
Kui torx vastu sõdima on hakanud - no tunda on, et ei tule, eriti kui tegemist liimitud poldiga, siis annan kuuma. Kasvõi gaasibrenneriga. Vahel aitab seegi.
Viimane variant on keevitusega jäänuki kõrgemaks kasvatamine ja sellele mutri peale keevitamine.

Sellepärast ei toimi, et nad on koonilise kujuga ja see koonus rikubki kogu "muusika" ära.
Kui selline koonus puuritud avasse keerata, siis hakkab ta seda ava laiaks ehk suuremaks litsuma ja surub sellega ka poldi jäänuse suuremaks -"seintesse kinni". Saate aru küll, mida silmas pean.
Tasub proovida puuritud avasse torx (tähikvõti) lüüa ja seda keerata. Kui torx ära murdub, on asi mokas - seda peab arvestama ehk siis igat võtit ei kannata kasutada. Torx peab olema paraja suurusega, et ta ...
1.Väändele vastu peaks.
2.Ei tekitaks sama pahandust nagu need paljukiidetud koonused (suruvad poldi jämedamaks, seina kinni).
Ise kasutan keevituse puudumisel ainult torx-i varianti ja siiani kõik murtud poldid sedasi kätte saanud.
Kui torx vastu sõdima on hakanud - no tunda on, et ei tule, eriti kui tegemist liimitud poldiga, siis annan kuuma. Kasvõi gaasibrenneriga. Vahel aitab seegi.
Viimane variant on keevitusega jäänuki kõrgemaks kasvatamine ja sellele mutri peale keevitamine.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mina keevitaks lihtsalt sinna tikule hunniku otsa suure vooluga - mutrit esialgu ei paneks - on juhtunud, et saab kullinokkadega sellest samast keevitatud munast üsna kergelt kätte tiku..
vajadusel saab keevituse otsa siis veel mutri keevitada.
Esialgu korralik vool ja normaalne traadi kiirus ja ära karda, plokikaan sul minema ei sula - lase ikka oma 5-6 sek pidevat keevitust peale kasvatades toreda mäe!
vajadusel saab keevituse otsa siis veel mutri keevitada.
Esialgu korralik vool ja normaalne traadi kiirus ja ära karda, plokikaan sul minema ei sula - lase ikka oma 5-6 sek pidevat keevitust peale kasvatades toreda mäe!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Omal oli alles hiljuti ühe opeli mootoriga sama häda. Kaane tihend lõppes ära ning, kaant eemaldades murdus üks polt sisse. Algselt murdus polt ära plokist ca 1cm kõrgemalt. Sinna keevitasin mutri otsa ja siis murdus uuesti juba plokiga tasa ära. Siis õnnestus veel seesama tagurpidi keermega vidin (porgandiks vist kutsutakse seda) poldi sisse puruks murda. Lõpuks ostsin 50eur eest uue mootori ja masin sõidab jälle:)