Jaoturvõll
Jaoturvõll
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Jaoturvõll
Tere
Küsiksin veidi jaoturvõlli kohta. Nagu foorumist uurisin omab selle võlli ja saalede kulumise suurt mõju mootori üldisele õlisurvele. Kui sõlm kulunud läheb õli ludinal võlli saalede vahelt läbi ning õlirõhk kannatab seeläbi.
Kui paljud mootori iseremontijad vahetavad ka selle saaled koos raamsaalede ja kepsusaaledega?
Saaled pidi kirjelduse järgi pärast paika sättimist reiberiga mõõtu lõikama. Kui suure läbimõõdga reiberit läheb tarvis?
Kas 80.000 km sõitnud mootoril maksaks üldse seda sõlme torkida?
Küsiksin veidi jaoturvõlli kohta. Nagu foorumist uurisin omab selle võlli ja saalede kulumise suurt mõju mootori üldisele õlisurvele. Kui sõlm kulunud läheb õli ludinal võlli saalede vahelt läbi ning õlirõhk kannatab seeläbi.
Kui paljud mootori iseremontijad vahetavad ka selle saaled koos raamsaalede ja kepsusaaledega?
Saaled pidi kirjelduse järgi pärast paika sättimist reiberiga mõõtu lõikama. Kui suure läbimõõdga reiberit läheb tarvis?
Kas 80.000 km sõitnud mootoril maksaks üldse seda sõlme torkida?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vist ikka vahevõll.
Sa vist mõtled vahevõlli, millelt käitatakse jagaja, õlipump ja bensiinipump.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Raamatu jõrgi on asja nimi jaoturvõll mälu järgi, kuid ega vahet suurt pole.
Välja võtta tasub ikka, kui saalel sooned sees on sõlm kulunud - puhasta õlist ja kui on tuntav lõtk, peaks asja remontima.
Seda on võimalus teha kahel meetodil:
1. Hõõritsaga liuglaager vastavalt võlli läbimõõdule mõõtu ajada (lõtk võis olla kuni 0,03mm??)
2. võll treida vastavalt saale sisemõõdule paika.
Tagumise saale mõõtmiseks peaks ühe korras võlli pooleks lõikama ning siis sellega testima lõtku olemasolu.
Välja võtta tasub ikka, kui saalel sooned sees on sõlm kulunud - puhasta õlist ja kui on tuntav lõtk, peaks asja remontima.
Seda on võimalus teha kahel meetodil:
1. Hõõritsaga liuglaager vastavalt võlli läbimõõdule mõõtu ajada (lõtk võis olla kuni 0,03mm??)
2. võll treida vastavalt saale sisemõõdule paika.
Tagumise saale mõõtmiseks peaks ühe korras võlli pooleks lõikama ning siis sellega testima lõtku olemasolu.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."