Mootorist niipalju, et kui hakkasin õlisid ja filtreid vahetama, siis loopis õlivarda august õli välja ja õhufilter oli üldse ära võetud ning kogu õhupuhasti kopsiku oli karteri tuulutus õli täis visanud. Niikauaks kuni uus mootor valmib, siis saatsin karteri tuulutuse põhja alla. Mõni viga ikka leidub, nagu vana autoga ikka. Näiteks soojalt normaalselt käima minna ei taha ja tühikäik lonkab ning lõpuks kukub ikka alla ja sureb välja.
Auto ise näeb välja selline:
Enne jõule panin mingid vanad katuseraamid katusele mõneks ajaks. Vahepeal oli tükkaega seal ka üks ratas katusel.
Mootori doonori transportimine:

Ja mootor ongi maas ja tali otsas rippumas:

Puhtaks ja plokile kuumakindel värv peale:

Värvitud ja mõni jubin ka küljes:


Vahepeal kui Saaremaalt koju läksin ja tagasi tulin, käisin Laitsest läbi aga sealsed kruusateed on jube auklikud. Läks natuke pahasti ja sattusin ühte löökauku ning lõi rehvi muhklikuks(Rehvid olid niikuinii väga repetanud juba). Sai siis Kuressaares ühes remondi kohas rehvid ära vahetatud:
Ja siis mootor juba enamvähem koos:
Mootoril sai vahetatud suuremosa tihendid ja keti leevendi ning pinguti. Plokikaant ei raatsinud veel lahti võtta.
Ning üks väike küsimus veel siia punktiks, et kuhu peaksid need 2 otsa karburaatoril minema?