kes seletaks mulle täpselt ära, kuidas võimalikult lihtsalt genekale juhtmed panna et akut laadima saada...asi nimelt selles, et plaan rallikas teha...ja genekas ei lae...ning veaksin ise uued juhtmed ja vanad kõrvaldaksin hoopis, kuid ei oska seda elektrit nii hästi:puzzled ei viitsi hakata ka ajama neid juhtmeid taga, kust kuhu lähvad!
Esialgne postitaja Laurix
ei viitsi hakata ka ajama neid juhtmeid taga, kust kuhu lähvad!
kle kui sina ei viitsi miks siis teised viitsima peaksid vuta skeem ette ja hakka järge ajama aga ma arvan et nende juhtmete vhetemisel ple mutet vuta skeem ette ja aja juhtmetes näpuga järge vaata kas kõik juhtmed ilusti taga on ja siis mõtle edasi mida teha ja kui sa ise seda elektri värki ei oska ka siis räägi mõne taibukama inimesega kes seda asja jagab
eino...tglt asi selles ka et mul need orig. juhtmeid suht. vähe kasutuses...ntx süüde jms käivad nupu alt...ja neile juba eraldi juhtmed veetud...ma mõtlesin et vbl on kellegil põhi tarkus teada...et kust kuhu juhtmed peavad teoreetiliselt minema...no tean, et üks on otse akult + aga seal veel neli, viis juhet...üks läheb vist laadimisreleesse ka...tahaks põhimõtet teada rohkem...
Süütepooli pealt tood +i ja paned selle releereg. külge klemm nr 15. Relee küljest klemmi nr 67 küljest viid juhtme geneka klemmile nr67 (ergutus). Geneka küljest klemm nr30 viid jämeda juhtme aku +i. Kui tahad võid igaks juhuks panna süütepooli ja klemmi nr 15 vahele kaitsme. Thäts it. Kui sa sõita ka ei viitsi siis palu abi. Ehk keegi aitab.
tähh...kle sõitmisega saan ise veel hakkama...varsti vbl panen ka mõned pildid sellest asjast üles...eks ta veits mõlkis ja kole on...aga ikkagist jääraja massin...ja mis peamine ta on MINU
a selline küsimus veel, et kui ma katsetan geneka laadimist, kas siis on kõige lihtsam moodus akul juhe maha...ja vaatan kas sureb välja v. mitte?:puzzled
Esialgne postitaja Laurix
a selline küsimus veel, et kui ma katsetan geneka laadimist, kas siis on kõige lihtsam moodus akul juhe maha...ja vaatan kas sureb välja v. mitte?:puzzled
Kõige lihtsam moodus on testriga mõõta aku pealt. Seal võiks olla kusagil 14,7V. Ka 13 ajab asja ära. Kui sul testrit pole (soovitan osta seda läheb ikka vaja. maksab kuskil 140EEKu) siis võid ka juhtme maha võtta. Minuteada ei kärsata ta geneka juures midagi ära. Ainult siis kui RR midagi valesti on ja kõva ülelaadimine siis põletab kõik pirnid läbi.
jep...vanad lõikasin läbi ja nüüd hea:D sain sellest meeletust juhtmepuntrast lahti (kaalu kadu):lol kõik grammid on arvel...vaja auto võimalikult kergeks ajada...peaks aint korraliku mootori ajama kusagilt...juhtmete poolest on hetkel niipalju siis, et süüde, genekas ja tagum. tuled(ka uued juhtmed, õigemini lülitist 1 juhe ja tagatuled omavahel ühendatud) see 1.2 kipub vähe lahjaks jääma, kuigi teise käiguga laseb asfaldil ringe...aga kiirenduses jääb ikka tublisti puudu:rolleyes
plokk differ:D ja lisa stabikas taga! a plokkdifriga tuli välja et 1.2 ei jõua minna...muidugi, see mosse on ju 1.6 siksi mootoriga...niiet loogish, et kiirendus nats parem! kuid mitte eriti:spin
Esialgne postitaja Laurix
plokk differ:D ja lisa stabikas taga! a plokkdifriga tuli välja et 1.2 ei jõua minna...muidugi, see mosse on ju 1.6 siksi mootoriga...niiet loogish, et kiirendus nats parem! kuid mitte eriti:spin
ee..mm...seda peab nüüd hoolega kaaluma...sest see mul suht. algeline ja ajutine asi seal...ei talu vist eriti pildistamist...üritan midagi vastupidavamat teha...