Süüde
Süüde
Süüde
Tere.
Selline küsimus, kas ilma massilüliti olemasoluta tekibki selline probleem, et võtme välja võttes jääb süüde sisse? Jättes võtme horisontaalsesse asendisse on süüde väljas ent võtit ära võtta ei saa. Tundub tüütu iga kord kapoti alla ronida ja aku klemm maha võtta sest vastasel juhul lihtsalt peagi aku tühi. Samuti hakkab makk tööle vaid siis, kui süüde sees on. Kas probleem võib tingitud olla valesti ühendatud juhtmetest?
Selline küsimus, kas ilma massilüliti olemasoluta tekibki selline probleem, et võtme välja võttes jääb süüde sisse? Jättes võtme horisontaalsesse asendisse on süüde väljas ent võtit ära võtta ei saa. Tundub tüütu iga kord kapoti alla ronida ja aku klemm maha võtta sest vastasel juhul lihtsalt peagi aku tühi. Samuti hakkab makk tööle vaid siis, kui süüde sees on. Kas probleem võib tingitud olla valesti ühendatud juhtmetest?
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Siis on sellel autol kindlalt olemas soendus ventikal lüliti 3 asendiga (poolvõimsus/kinni/täisvõimsus) (võib ka vastupidi olla kuidas keegi on nupu sisse toppinud, aga kinni on keskmises asendis!) tuledejaoks on samuti lüliti kui need on väljas ei jookse aku kuidagi tühjaks. Kui just kuskilt mujalt ei jookse maha.
Või sain ma valesti aru, et sul jääb süüde sisse? (armatuuris põleb aku jm tuled?)
Või sain ma valesti aru, et sul jääb süüde sisse? (armatuuris põleb aku jm tuled?)
- k6lu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 172
- Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta
Kui aku on tuksis ja auto seisab õues praeguse temperatuuriga siis võib külm ka aku tühjaks tõmmata.vaz21063 kirjutas:Jah, nagu ma ka mainisin saab loomulikult kinni need panna, kuid sellisel juhul aku tõmbab ikka tühjaks. Süüdet ise jah sees ei ole, armatuuris ei põle miskit. Ainuke võimalus süüde horisontaalselt sisse jätta või akuklemm maha võtta. Aku on küll pastal kuid kas see erilist rolli mängib antud juhul
Otsi kuskilt korralik aku ja proovi

-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kui akuots maas ja seejärel hiljem käivitub selle akuga ning akuotsa külge jättes hiljem ei käivitu, siis pole seal midagi teise akuga proovida ega otsida. Kui, siis ehk ainult niipalju, et uus aku peab kordades kauem vastu lihtsalt.
Selge aga on, et miski voolu tarbib. Vahel võib see võimas tarbija olla ka automaki mälu. On selliseid kummalisi automakke.
Tester kätte ja otsima. Kui ise ei oska, siis tuleb ehk keegi appi kes elektriga vähe rohkem sina peal.
Selge aga on, et miski voolu tarbib. Vahel võib see võimas tarbija olla ka automaki mälu. On selliseid kummalisi automakke.
Tester kätte ja otsima. Kui ise ei oska, siis tuleb ehk keegi appi kes elektriga vähe rohkem sina peal.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.