2101, k6lu, 1980

2101, k6lu, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

kuskilt vähe kiiremalt üle lennates vedrud tagant, alt ära ei kao? ise võtsin 1,5 ja siis oli juba väga napilt see all seal.
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

 
k6lu kirjutas:Siin mõned pildid kui auto on madalaks lastud...
Oled selles kindel :D ?
http://topdrop.ee/files/images/verde/2.jpg
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
iisak kirjutas: 
k6lu kirjutas:Siin mõned pildid kui auto on madalaks lastud...
Oled selles kindel :D ?
http://topdrop.ee/files/images/verde/2.jpg
Pürgin sinna poole :D:D Ei ei jääme ikka mõistuse piiridesse ;)
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
madis1080 kirjutas:kuskilt vähe kiiremalt üle lennates vedrud tagant, alt ära ei kao? ise võtsin 1,5 ja siis oli juba väga napilt see all seal.
Peale madaldust muutus ka sõidustiil rahulikuks :) Lamavate ees pidurdan peaaegu seisma :) Aga kui autot tõsta kerest nii palju, et sild rippu jääb siis saab vedrud ilma vaevata alt ära võtta :D
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

 
madis1080 kirjutas:kuskilt vähe kiiremalt üle lennates vedrud tagant, alt ära ei kao? ise võtsin 1,5 ja siis oli juba väga napilt see all seal.

Selle vedrude kadumise vastu aitab see kui paigaldad lühemad amordid või siis mingi trossi,rihma mis ei lase autot sellisesse asendisse,et vedrud alt ühel-hetkel ära jooksevad:D
Enda vanal ladal (rallykas) oli see rihma süsteem-koormarihm,et ikka vastu peaks.Ja pold probleeme kui autoga sellist akressiivsemat sõidustiili harrastada,aga arvan et see masin siin on maantesõiduks ja ega siis midagi juhtugi.
Edu kere korrastamisega!
7 seeria lada
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Tere. Nv sai käidud Klubi viimasel üritusel. :) Tagasi sõites lõhkes esimene rehv, mille põhjus on mulle ka teada. Rehvid mis autol all on pärit teiselt autolt mis on üle aasta seisnud ja rehvidel on tohutud mõrad sees, mida ma alguses ei märganud. Tänud kõikidele klubilistele kes olid väga abivalmid :)
Selle reisiga hakkas silma aga veidi tõsisem probleem, nimelt auto keskmine kütuse kulu on 13,9L/100Km :o Põhjust ei oska kuskilt mujalt otsida kui ainult lõpupütist?? Mootori klapi vahed on paigas, süüde õige, küünlad uued, juhtmed uued. Kas tõesti asi lõpupütis? pütitoru on 75mm ja pmts seest tühi pütt.
Ette tänades K6lu
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

See pütt ei tohiks küll mõjutada,endal täpselt sama pütt ja küttekulu ta küll pole mõjutanud minu arust,asi millegis muus arvatavasti:rolleyes
7 seeria lada
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
veixx1907 kirjutas: See pütt ei tohiks küll mõjutada,endal täpselt sama pütt ja küttekulu ta küll pole mõjutanud minu arust,asi millegis muus arvatavasti:rolleyes
Huvitav just see, et peale püti vahetust hakkas kütuse kulu tõusma. Koperatiivi püiga oli kütte kulu 10 linnas ja umbes 9 maanteel (ise arvestasin koguaeg 10/100le) Aga see mis nüüd toimub on ebanormaalne :( Kui viga pütis ei ole, siis kus mujalt viga otsida?

Väike huumor juurde: Plaanis oli/on mootor ära vahetada 1.5L 03 oma vastu, vbl rääkisin liiga kõvasti nii, et auto solvus??:o:(
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Lada võib vabalt solvuda. Mul nullviis pirtsutas käivitusel pea alati siis, kui mõni temaga esmakordselt kokkupuutuv inimene kuhugi sõidutada tuli. Pritsega nullseitsme peale näidati ühel laupäeva ööl ühest Audist ühe tankla parklas näpuga ja peale seda ei läinud ta pea tund aega käima - jahutusvedeliku temp andur lõpetas oma töö hetkeliselt, enne seda töötas kui antsu viiul. Solvus, mis muud:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Jah, vanematel autodel on oma iseloom, aga selles pütis see asi ei ole..
Pigem kontrolli kogu kütusetorustik üle(k.a. paak). Ehk on kuskil lekkeid. Bensupump üle kontrollida. Karburaator samamoodi(ujuki nõel, mõni tihend/membraan puru, vales mõõdus düüsid jne.). Variante on palju.
Lisaks mängib rolli (mitte küll nii suurt) rõhk rehvides, kokkujooks, ülekanded, parem jalg.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Kuna "Aadu" Tuulasse ei jõua siis tuleb punasel hääled sisse panna. Täna sulas auto garaazis kella 13.00 umbes ja kuni 20... siis lõpuks sulas kogu jää kiht maha(garaazi temp muidugi +3 max, ja autos käis galorifeer 1Kw sama kaua) ;) Täna sai ära vahetatud genekas lõpuks ja laadimine täitsa olemas nüüd :) Enne Tuulat vaja veel mootori padi ära vahetada ja karpa paika saada, sest 15-20L/100Km (keskmine) ei ole mõistlik :)
Autol ÜV ja kindlustus puudu, ning loodan, et see ei ole takistuseks Lada66 klassis võistlemiseks? :puzzled Jääb lihtsalt raha pärast tegemata :(
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Kütusekulu oleneb ka karbutraatorist, õhutemperatuurist ja käigukastist. Tavalise daaz karpaga sain 6.9/100km suvel, talvel 8l/100km. Solexsiga sain suvel 7l/100 km viie käiguga, praegu alla 11l/100km ei tule kuidagi nelja käiguga. 90km/h on mul ka kuidas jumal juhatab 3300rpm või 3500rpm (5. oli 2600rpm - 2800rpm). :spin Edu!
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Nüüdseks siis ära vahetatud mootoripadi ja pikk roolivarras, karpat näppima enne Tuulat ei hakka, kardan, et keeran täitsa tuksi selle. Hiljem aega näppida küll ja veel. Homme panen uue tahoka peale ja siis on auto täiesti valmis rajapäevaks. :)
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

Tuula rajapäeval käidud. Madala autoga oli väga ebameeldiv seda rada sõita, muidugi ka linnas pole väga meeldiv jäiga autoga sõita :( Selle pärast panin täna autole originaal vedrud tagasi. Väga imelik oli muidugi autot vaadata, tundus nagu maastur oleks :D.
Üks mure on ka juurde tekkinud, nimelt põleb armatuuri valguse kaitse läbi ( juba 2 korda see nädal ) ja samuti kustub ka üks tagumine gabariit tuli ära ja üks numbritule pirn :D. Vahetasin kaitsme ära siis põlevad kõik tuled jälle. Ilmselt on viga armatuuri taga. Ise tehtud elektri süsteem 06 kellade jaoks ja ilmselt mingi ots läheb lühisesse. Peab homme lahti võtma ja üle kontrollima ;)

Üks pilt siis ka Tuula rajapäevast :)
Pilt
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Ülikena sigull sul k6lu!!
Madalana oli küll ilus:)
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
kriss-sten kirjutas:Ülikena sigull sul k6lu!!
Madalana oli küll ilus:)
Tänan. Suvel võib madal olla, aga talvel on suht ebamugav.
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Mina enda šigulli hakkan talviti garaažis hoidma. Liiga väärt kraam, et talvel soola kätte viia:P.
Väga kena masin muidu.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 172
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

No nii, päris kaua pole autoga siis midagi tehtud. Aga nüüd siis tuli isu jälle peale, et võiks tolmu maha pühkida ja masina pöördesse ajada. Tahtmine siis Ohekatku rajale jõuda. Natuke üle nädala sinna siis aega. Selleks aga, et sinna jõuda on vaja autol mootor ära vahetada, pidurid korda teha ja vasak jalg piisavalt ära treenida, et sidurit jõuaks vajutada (Nimelt oli jalg kuu aega kipsis ja lihas on kärbund:()

Uus mootor on ammu kodus olemas ja selleks on siis 1.3 rihmaga mootor :) Homme hommikul hakkab mootori vahetus peale.

Üks mure on veel mootoriga. Puudu on mul radika jahutus ventilaator elektriline, kui kellelgi peaks üle olema siis palun pakkuge!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

01 ühele elektriline ventikas sinna vahele ei mahugi, sigulli originaal vähemalt mitte miskine "õhem" veel aga originaal mitte
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Mul endal on 2103 e elektrivent ja mahub ilusti vahele, kui natuke korpust lõikuda.
Žiguliga juba igav ei hakka.
Suletud