Eesti Ladaklubi aasta kokkuvõte 17. dets Raplas[toimunud]
Eesti Ladaklubi aasta kokkuvõte 17. dets Raplas[toimunud]
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Lühike kokkuvõte aastakokkuvõttel toimunud koosolekust.
Kohal oli 17 liiget. Lisaks oli ühel liikmel kahe liikme hääleõigus. Marten Kütt alias Kytt oli oma hääleõiguse edastanu Sander Tomingas alias zajetz-ile.
1. Punktiarvestusse kuuluvad etapid.
Otsustati, et punktiarvestusse kuuluvate etapide/radade arvule ei määrata alammäära, kuid etapide arv ei tohi ületada kaheksat.
Kõik rajad võivad kuuluda punktiarvestusse, kuid korraldaja peab vastutama raja olukorra täpse informeerimise eest.
2. Turvapuuri/kaare kohustuslikus korvistme puhul?
Monoliitse korvistme puhul on rangelt soovituslik kasutada ka turvapuuri või peakaart.
3. Aku paigutamine pagasiruumi ja pagasiruumi vaheline vahesein.
Kui aku on paigaldatud pagasiruumi peab olema salong eraldatud vaheseinaga(sobib ka orginaal iste ja selle taga olevad katted)
Aku ümber on rangelt soovituslik kasutada selleks ettenähtud kasti, koos korralikult kerest välja juhitud tuulutusega.
4. Juhatuse hääletuse eeskirjade muutmine.
Otsustati, et kui kõik liikmed saavad võrdse arvu hääli ei korraldata uut hääletust vaid juhatus on sellega valitud.
Edaspidi hakkab toimuma hääletus foorumis ilma maili saatmata.
5. Juhatuse vabastamine liikmemaksust.
Uuest aastast on juhatuse liikmed vabastatud, oma juhatuses olemise aja, liikmemaksust.
Kohal oli 17 liiget. Lisaks oli ühel liikmel kahe liikme hääleõigus. Marten Kütt alias Kytt oli oma hääleõiguse edastanu Sander Tomingas alias zajetz-ile.
1. Punktiarvestusse kuuluvad etapid.
Otsustati, et punktiarvestusse kuuluvate etapide/radade arvule ei määrata alammäära, kuid etapide arv ei tohi ületada kaheksat.
Kõik rajad võivad kuuluda punktiarvestusse, kuid korraldaja peab vastutama raja olukorra täpse informeerimise eest.
2. Turvapuuri/kaare kohustuslikus korvistme puhul?
Monoliitse korvistme puhul on rangelt soovituslik kasutada ka turvapuuri või peakaart.
3. Aku paigutamine pagasiruumi ja pagasiruumi vaheline vahesein.
Kui aku on paigaldatud pagasiruumi peab olema salong eraldatud vaheseinaga(sobib ka orginaal iste ja selle taga olevad katted)
Aku ümber on rangelt soovituslik kasutada selleks ettenähtud kasti, koos korralikult kerest välja juhitud tuulutusega.
4. Juhatuse hääletuse eeskirjade muutmine.
Otsustati, et kui kõik liikmed saavad võrdse arvu hääli ei korraldata uut hääletust vaid juhatus on sellega valitud.
Edaspidi hakkab toimuma hääletus foorumis ilma maili saatmata.
5. Juhatuse vabastamine liikmemaksust.
Uuest aastast on juhatuse liikmed vabastatud, oma juhatuses olemise aja, liikmemaksust.