Kontrolli kas kraani saad kinni keerata, tross võib kraani küljest lahti olla.
Teine varjant et kapoti võredest tuleva õhu klapp on kinni.
Seda on hästi siis näha kui soojendus radikas maha võetud.
Teed aknad natuke lahti siis tuleb värsket/külma õhku.
Millist kraani mõtled? sooja oma? see liigub ilusti, tross küljes ja puha. aga kas külma kraan on eraldi?
saan õieti aru, et värsket õhku võtab kapoti võredest ja see on soendusradika alt näha?
syludus kirjutas:Millist kraani mõtled? sooja oma? see liigub ilusti, tross küljes ja puha. aga kas külma kraan on eraldi?
saan õieti aru, et värsket õhku võtab kapoti võredest ja see on soendusradika alt näha?
Üks kraan on jah mis käib kinni ja lahti kui kinni on siis soe vesi mootorist salongiradikasse ei jõua- salong on külm. Kui keerad aga lahti siis on ringlus mootori ja salongiradika vahel- salong soe. Õhk tuleb jah võrede vahelt ja salongiradika peal on see kaan(õhuvõtu oma) mis käib kinni ja lahti.
Tuleb konditsioneer peale panna, muu enam ei aita:)
Kraani sulgev/avav konksuga suur seib (mille küljes tross käib) võib liikuda tühjalt edasi-tagasi. Soenduskraan vbl. avatud asendis igiammu olnud ja kinni oksüdeerunud ning nimetatud seibi südamik on üle tõmmanud.
Enda masinatel on küll soendus kraanid vahetatud, aga elu on näidanud, et mida rohkem neid keerad seda kiiremini lähevad (teadagi kuhu). Õhu peale voolu saab reguleerida ka külma õhu klapiga, mis kinnises asendis suht vähe õhku läbi radika laseb.