Lada 112 soendusradikas
Lada 112 soendusradikas
-
nnightwish68
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15 Mär 2009 19:37
- Asukoht: rakvere
- Autod: lada 112
Lada 112 soendusradikas
Kui keegi on soendusradikat antud mudelil vahetanud siis võiks anda nõu kuidas ligi pääseda,kust ja mida lammutama peab.
-
rRaldo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Päris suur lammutamine.
Lähenema peab mootoriruumist. Kapoti ja tuuleklaasi vahelt tuleb plastvõred eemaldada, tulemüüri pealt kate ära võtta, siis hakkab paistma. Terve salongiahju välja mahutamiseks oma pesast tuleb ilmselt ära võtta 8 klapilisel mootoril sisselaske kolle ja 16 klapilisel ressiiver. Mina pidin lahti laskma ja kõrvale nihutama ka pidurivõimendi aga seda deformeerunud autol, kui auto on veel sirge siis võibolla ei pea. Kojameeste hoovastik vist tuli ka eemaldada.
Lähenema peab mootoriruumist. Kapoti ja tuuleklaasi vahelt tuleb plastvõred eemaldada, tulemüüri pealt kate ära võtta, siis hakkab paistma. Terve salongiahju välja mahutamiseks oma pesast tuleb ilmselt ära võtta 8 klapilisel mootoril sisselaske kolle ja 16 klapilisel ressiiver. Mina pidin lahti laskma ja kõrvale nihutama ka pidurivõimendi aga seda deformeerunud autol, kui auto on veel sirge siis võibolla ei pea. Kojameeste hoovastik vist tuli ka eemaldada.
-
nnightwish68
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 4
- Liitunud: 15 Mär 2009 19:37
- Asukoht: rakvere
- Autod: lada 112
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Absoluutselt ei pea kollet puutuma.Aknaalune võre maha,juhe mikromootori ja lisatakisti küljest lahti,kõikvõimalikus mutrid-kruvid mis kinnitavad seda ahjukobakat kere külge ja lõdvikud.Kui on tegu autoga,mis on valmistatud enne 2004a.,siis on ka nö.bingo asja juures-üks kruvi on armatuurlaua all paremal pool toa poolt sinna korpusesse keeratud(uuematel see jamps muudeti ära.)Välja tuleb ahi keerates-pöörates mootoriruumi poolt.See üks kruvi seal toa poolel on ikka tõesti sitas kohas ja veel müraisolatsiooni all ka peidetud.Raldo kirjutas:Päris suur lammutamine.
Lähenema peab mootoriruumist. Kapoti ja tuuleklaasi vahelt tuleb plastvõred eemaldada, tulemüüri pealt kate ära võtta, siis hakkab paistma. Terve salongiahju välja mahutamiseks oma pesast tuleb ilmselt ära võtta 8 klapilisel mootoril sisselaske kolle ja 16 klapilisel ressiiver. Mina pidin lahti laskma ja kõrvale nihutama ka pidurivõimendi aga seda deformeerunud autol, kui auto on veel sirge siis võibolla ei pea. Kojameeste hoovastik vist tuli ka eemaldada.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.