Panen oma masina ka siia üles. Tegemist siis 2101-ga aastast 1975. Ostetud eelmise aasta novembri kuus, ühe vanapaari käest. Kelle sönul olen teine omanik eestis. Masinat on ühekorra nende palvel üle värvitud, ning ka vahetatud mitmeid detaile. Läbisöit pidavat esimesel ringil olema ehk 74000 midagi. Edasi vedas teda 1,2 mootor 4 käigukastiga. Ajaloost suurt midagi ei mäleta, kuigi räägiti küll, tollel hetkel olin rohkem autost huvitatud kui selle ajaloost. Ostes oli auto vasakpoolse avariiga. Algul sai suure hurraaga alustatud taastamist, kuid üsna pea vajus asi ära ja jäi seisma. Nönda pooliku esiotsaga seisis ta kuuris 3-4 kuud. Mingi aeg sai jälle asi käsile vötetud ja tehtud löpuni mis alustatud. Vahetatud sai pool nina ja pool laansekat, mis olgem ausad on paras porr. Tänasel päeval veab masinat edasi 1,6 mootor, mis tuleb korda teha, ning 5 käiguline käigukast. Kapoti liikumis suunda on muudetud, ning vöiks öelda et alles muutmisel, kuna pole veel päris valmis. Uus kapote on olemas ning ka värvitud, sama aeg sai ka mootori ruum värvitud. Sees bmw e36 istmed, ning nii madalal kui vähegi saab. 07 elektriskeem on paigaldatud kapoti alla ja salongi, tagumine osa on originaal. 07 armatuur ja kaitsmeplokk ka. Ette on pandud 05-e klaasid ja eksport peeglid. 6,5 tolli laiad plekid alla pandud, enda tehtud, muu on siiani veermikus muutmata. Autot ehitan endale ja nönda kuidas viitsin ja rahakott lubab.
pilv4.jpg-thumb.jpg
pilv5.jpg-thumb.jpg
pilv6.jpg-thumb.jpg
PA020614.JPG-thumb.jpg