K: Radiaatori kohta
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht:
Keila
Autod:
lada 21063 85a
Postitus
Postitas kriss-sten »
25 Okt 2011 12:07
Kas kõik klassiku radikad sobiksid 21013-le?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
25 Okt 2011 12:16
jah, kui teed kaassõitja poolse kinnituse jaoks uue ava poldile...
samamoodi on olemas 2 erinevat alumist lõdvikut - paine on erinev..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht:
Keila
Autod:
lada 21063 85a
Postitus
Postitas kriss-sten »
25 Okt 2011 12:51
06 omal ka erinevad lõdvikud?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
25 Okt 2011 13:22
Asi sõltub radika alumise toru nurgast - mis mudelil millist kasutati ma öelda küll ei oska. Vale lõdvikuga polnud võimalik asja edukalt komplekteerida, seega sa märkad, kui probleem..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht:
Rakvere
Autod:
Subaru Forester 2009
Postitus
Postitas MargusR »
25 Okt 2011 20:39
Nende nurkade erinevusest tahaks kohe pilte saada,muidu ma seda ei usu.Poes on küll ainult ühe ja sama paindega lõdvikud.Sigullidega olen maast-madalast kokku puutunud,aga seda kuulen küll esimest korda
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37
Postitus
Postitas GTA »
25 Okt 2011 21:05
Kusjuures, käisin just täna poes Nivale lõdvikuid otsimas ja alumisi oligi kahe paindega.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht:
Rakvere
Autod:
Subaru Forester 2009
Postitus
Postitas MargusR »
26 Okt 2011 19:05
Noh,mis siis ikka.Jälle targem
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
t
Tegelinski
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 29 Okt 2011 21:33
Asukoht:
harjumaa
Autod:
21013, pesukott 306 xsi
Postitus
Postitas Tegelinski »
08 Nov 2011 10:08
mul ka üks küsimus targematele, et palju tosooli läheb 21013-ne jahutus süsteemi ?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
08 Nov 2011 12:03
võid arvestada 10L
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht:
Võru/Tartu
Autod:
e34, e39, 21051
Postitus
Postitas kõrv »
08 Nov 2011 13:12
Kirjade järgi läheb 8.6L (+- mälu eksimus
)
Muskel kasvab rooli taga !
r
Risto14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Jaan 2008 19:37
Asukoht:
Võru
Postitus
Postitas Risto14 »
08 Nov 2011 13:25
Autodata annab vastuseks, et 9.8 liitrit.
t
Tegelinski
Foorumi kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 29 Okt 2011 21:33
Asukoht:
harjumaa
Autod:
21013, pesukott 306 xsi
Postitus
Postitas Tegelinski »
09 Nov 2011 10:12
tänud,