Kiirendusvõistlus 5 nov. 2011 - Edukalt toimunud!
Kiirendusvõistlus 5 nov. 2011 - Edukalt toimunud!
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 575
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Kiirendusvõistlus 5 nov. 2011 - Edukalt toimunud!
VÕISTLUSJUHEND
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub laupäeval 5. novembril Kiltsi lennuväljal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 09.30
- võistlejate koosolek 10.30-10.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-16.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Ronald Hansson, tel 56228553
- ohutus-julgestusülem: Reiner Prukner, tel 53437771
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
Registreerimine ja osavõtumaks
- registreerimine toimub kohapeal ja maksmine sularahas
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 5 EURi liikmele ja 8 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese sõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toiu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub lipu langemisel)
- distants on ¼ miili
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse kahe parima vooruaja liitmisel
- võrdsed ajad saanud võistlejad saavad uue sõidu
- korraga lastakse rajale 2 autot
Tehnilised tingimused
- slikkrehvide kasutamine veosillal paigutab võistleja LadaPRO klassi
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Palun andke oma tulekust siin teemas kindlasti teada!
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub laupäeval 5. novembril Kiltsi lennuväljal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 09.30
- võistlejate koosolek 10.30-10.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 11.00-16.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Ronald Hansson, tel 56228553
- ohutus-julgestusülem: Reiner Prukner, tel 53437771
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
Registreerimine ja osavõtumaks
- registreerimine toimub kohapeal ja maksmine sularahas
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 5 EURi liikmele ja 8 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese sõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toiu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub lipu langemisel)
- distants on ¼ miili
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse kahe parima vooruaja liitmisel
- võrdsed ajad saanud võistlejad saavad uue sõidu
- korraga lastakse rajale 2 autot
Tehnilised tingimused
- slikkrehvide kasutamine veosillal paigutab võistleja LadaPRO klassi
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Palun andke oma tulekust siin teemas kindlasti teada!
Võtsime plaani, et üritus teha esimesel võimalikul kuupäeval. Muidu võib nii juhtuda, et maa valge ja hakkame naelrehvidega kiirendamaKytt kirjutas:No pagan, leiate te ka kuupäevad, krdi raske saab mul olema töölt vabaks saamine.

Huvitav, et sm Puzup eile mainis, et sul vaba see päev.
Siin kohal mainiks ära veel, et kel kindel plaan antud üritusest osavõtta, siis palun andke endast märku siin teemas. Nii on lihtsam korraldajatel üritust planeerida.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Kiire küsimus, kas ma saan võistlema tulla, kui mul on leke vl koldest mootori juures ? Või ei lasta mind sellises seisus masinaga rajale ? Probleem nimelt selles, et ei ole aega ennem võistlust seda viga ära likvideerida, kuid usun, et see ei segaks võistlust mulle.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
See polnud õli, mis seal rajale voolas - noh ütleme pigem, et tegemist oli puhtakujulise masuudiga 
Lekete kohapealt - kõik mis on seotud vedelikega - unustage ära.
Väljalaskesüsteemi pihkumiste kohapealt - kes garanteerib, et selle tulemusena midagi kapoti all põlema ei lähe ? Eriti kui on tegemist väljalaske kollektoriga. Kui on tegemist konstruktsioonilise ehitusega, et torud kinnituvad vedrudega pesadesse läbi aasade, siis on arusaadav. Kui aga tegemist praoga, siis see pole ju konstruktsiooniline ehitus.
Kui suur see pragu on Sul seal kollektori juures siis?

Lekete kohapealt - kõik mis on seotud vedelikega - unustage ära.
Väljalaskesüsteemi pihkumiste kohapealt - kes garanteerib, et selle tulemusena midagi kapoti all põlema ei lähe ? Eriti kui on tegemist väljalaske kollektoriga. Kui on tegemist konstruktsioonilise ehitusega, et torud kinnituvad vedrudega pesadesse läbi aasade, siis on arusaadav. Kui aga tegemist praoga, siis see pole ju konstruktsiooniline ehitus.
Kui suur see pragu on Sul seal kollektori juures siis?
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Minuteada peaks viga olema sellega, et Tartu Motoshowl burnout käigus sai asi kuuma ja tõmbas flantsi kõveraks turbo alt.
Kuigi kogu see asi ei oma enam vist tähtsust, sest mul tuli üks asi vahele, nimelt pean olema ühel koolitusel laupäeval kella 10 nest kella kuueni. Uurin veel asja, äkki leian mingi võimaluse tulekuks.
Kuigi kogu see asi ei oma enam vist tähtsust, sest mul tuli üks asi vahele, nimelt pean olema ühel koolitusel laupäeval kella 10 nest kella kuueni. Uurin veel asja, äkki leian mingi võimaluse tulekuks.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars