2106, tjux, 1977
2106, tjux, 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- tjux
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2106
Kuna pikemat aega juba olnud probleemiks genekas,mis kord laeb ja siis jälle ei lae ,siis otsustasin asja maha võtta ja selgusele jõuda,miks ta ei tööta korralikult.Maha võtmine aga osutus raskemaks kui arvasin kuna polt mis hoiab genekat alt poolt kinni ei liikund ei edasi ega tagasi,sai antud valu ja kuuma , aga ei midagi.Lõpuks lõikasin siis relakaga lahti,kuna muud ei jäänd üle ja oli ka külm:D
Vähemasti sain geneka maha aga nüüd vaja uut kinnitust hakkata otsima nii et kui kellegil peaks üle olema siis andku teada
Üks pilt siis ka sellest poldist,mille peale ükski võti ei hakanud:(
Vähemasti sain geneka maha aga nüüd vaja uut kinnitust hakkata otsima nii et kui kellegil peaks üle olema siis andku teada
Üks pilt siis ka sellest poldist,mille peale ükski võti ei hakanud:(
See poldipea on "uputatud" geneka korpuse sees olevas samasuguse kujuga augus, sinna ei peagi mingi võti peale minema. Keerad mutri otsast ära ja poldi koputad välja mingi pehmemast materjalist asjaga.
Isegi kui seda polti kätte ei saa siis kas mootoriploki küljes olevatele kinnituse poltidele ei saanuks ligi? Pole meeles mis asendis nad seal on aga ehk oleks nendest saanud lahti keerata.
Aga noh relakaga ka üks võimalus jh.
Isegi kui seda polti kätte ei saa siis kas mootoriploki küljes olevatele kinnituse poltidele ei saanuks ligi? Pole meeles mis asendis nad seal on aga ehk oleks nendest saanud lahti keerata.
Aga noh relakaga ka üks võimalus jh.
- tjux
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2106
Nüüd siis aeg seal maal,et auto vaja saata keevitusse.Täna võtsin teda väljaspoolt lahti ja avanes nii mõningaidki probleemseid kohti.
Parempoolse karbi ja tiiva alguse koht mäda.
Vasakpoolne tagumine katuse ja tiiva lõikumise äär mäda
Siis pagassi äär,mida katab tihend
Samuti leidsin pagassi põhjas väikse lõhe
Stange nurgad,ei ole õnneks kõige hullemad
SUURED TÄNUD kasutajale -lada- , kes aitab mul keevitus töid läbi viia.
Parempoolse karbi ja tiiva alguse koht mäda.
Vasakpoolne tagumine katuse ja tiiva lõikumise äär mäda
Siis pagassi äär,mida katab tihend
Samuti leidsin pagassi põhjas väikse lõhe
Stange nurgad,ei ole õnneks kõige hullemad
SUURED TÄNUD kasutajale -lada- , kes aitab mul keevitus töid läbi viia.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Nii, eile jõudis siis tjux oma 06 minu juurde, ega see ilmselt kerge ei olnud suvekummidega , sõitsin tal pool teed järel ja liikus ta phm koguaeg külgees, aga see selleks.
Minu juurde jõudes oli auto sellised seisus
Sai siis vaikselt hakatud nokitsema, eile midagi erilist teha ei viitsinud, surkisin natuke roostet jms. Täna aga tegin tõsise tööpäeva. Kuna olen juba suht väsinud siis eriti midagi kirjutada ei viitsi, panen parem pilte.
Tiiva nurk oli suht mäda:
Küljekarp oli otsast väga kahtlane, aga kuna ülejäänud ja ka seest oli asi väga korralik siis tervet karpi vahetama ei hakanud vaid panin siia ette uue tüki:
Uks ka ilusti korda:
Tagumisel tiival oli ka väike auk:
Vahepeal oli seis selline:
Ja õhtuks selline:
Minu juurde jõudes oli auto sellised seisus
Sai siis vaikselt hakatud nokitsema, eile midagi erilist teha ei viitsinud, surkisin natuke roostet jms. Täna aga tegin tõsise tööpäeva. Kuna olen juba suht väsinud siis eriti midagi kirjutada ei viitsi, panen parem pilte.
Tiiva nurk oli suht mäda:
Küljekarp oli otsast väga kahtlane, aga kuna ülejäänud ja ka seest oli asi väga korralik siis tervet karpi vahetama ei hakanud vaid panin siia ette uue tüki:
Uks ka ilusti korda:
Tagumisel tiival oli ka väike auk:
Vahepeal oli seis selline:
Ja õhtuks selline:
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 38b678.jpg
Tuled on mõistlikum värvimiseks ikka ära võtta .
Tuled on mõistlikum värvimiseks ikka ära võtta .
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selleks, et varsti pahtli lahti lööks ja rooste seestpoolt kenasti areneda saaks.antonio kirjutas:Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?
üldidee on selles, et ei tõmba nii kõveraks plekki, kuid sellise meetodiga kaasnevad just eelpool toodud nüansid.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aantonio
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 25
- Liitunud: 22 Veebr 2012 20:53
- Asukoht: Tallinn / Valga
- Autod: Opel Meriva 1,7 masuut 2006
- Kontakt:
Saan aru, et ei tõmbaks kõveraks, kuid pm saab ju siiski lõpuks terve ringi kasvõi ära täpitada ja seestpoolt teha ka viimistlus (kui pääseb ligi).olaaf kirjutas:selleks, et varsti pahtli lahti lööks ja rooste seestpoolt kenasti areneda saaks.antonio kirjutas:Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?
üldidee on selles, et ei tõmba nii kõveraks plekki, kuid sellise meetodiga kaasnevad just eelpool toodud nüansid.