Lugu järgmine mul on olemas kolvirõngad uued aga tahaks neid ära mõõta,aga kuidas see täpselt käib ?? Äkki keegi seletab täpselt.
K: Kolvirõngad
K: Kolvirõngad
-
rredko
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Dets 2008 11:22
- Asukoht: viljandi-võru
- Autod: opel omega vaz 2121
K: Kolvirõngad
Tere äkki keegi oskab aidata.
Lugu järgmine mul on olemas kolvirõngad uued aga tahaks neid ära mõõta,aga kuidas see täpselt käib ?? Äkki keegi seletab täpselt.
Lugu järgmine mul on olemas kolvirõngad uued aga tahaks neid ära mõõta,aga kuidas see täpselt käib ?? Äkki keegi seletab täpselt.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Näeh, jummala õnn, et Heiki Rütmani kuldaväärt teos "Sõiduautode remont" riiulist võtta oli
.
Ja leidsin säält sellised andmed VAZ-i mootori kohta, et lukuvahe peaks kõigil kolvirõngastel jääma 0,20-0,35mm piiridesse.
Asetad rõnga silindri kulumata ülemisse ossa ja mõõdad lehtkaliibriga lukuvahe. Muidugi pead teadma, mis mõõdus see silinder on.
Kui rõngas on suurema diameetriga hülsi jaoks mõeldud (lukuvahe väiksem kui 0,20mm), siis saab hädapärast ja kokkuhoiu mõttes lukuvahe õigeksviilimise teel parajaks teha. Hallil ajal kasutati seda moodust tihtilugu, sest suures õitsenguriigis ei jätkunud alati praavitamist mittevajavaid asju.
Ja leidsin säält sellised andmed VAZ-i mootori kohta, et lukuvahe peaks kõigil kolvirõngastel jääma 0,20-0,35mm piiridesse.
Asetad rõnga silindri kulumata ülemisse ossa ja mõõdad lehtkaliibriga lukuvahe. Muidugi pead teadma, mis mõõdus see silinder on.
Kui rõngas on suurema diameetriga hülsi jaoks mõeldud (lukuvahe väiksem kui 0,20mm), siis saab hädapärast ja kokkuhoiu mõttes lukuvahe õigeksviilimise teel parajaks teha. Hallil ajal kasutati seda moodust tihtilugu, sest suures õitsenguriigis ei jätkunud alati praavitamist mittevajavaid asju.