Käivitamisega jama!
Käivitamisega jama!
Käivitamisega jama!
Lugu siis selline et auto pole kaua töödanud ja ei lähe nüüd tööle. Säde olemas, küte peale tuleb aga käivitades teeb ainult pauku vahepeal. Äkki oskab keegi sellele probleemile lahendust pakkuda?
süüte panin kontroll lambiga paika. Käis vist ikka nii et rihmarattalt keskmine märk ja et ülevalt ka märk enamvähem paigas ja siis keeran jagajat kuni lamp põlema läheb.
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!
Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!
Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Mõnel juhul sätitakse süüde 4. silindri (salongipoolne) järgi. Proovi.raivo45 kirjutas:süüte panin kontroll lambiga paika. Käis vist ikka nii et rihmarattalt keskmine märk ja et ülevalt ka märk enamvähem paigas ja siis keeran jagajat kuni lamp põlema läheb.
Aga kui käivitasin siis ikka ei midagi (vahel teeb paukku) , tööle ei lähe. Mis siis viga võib olla!
Küünlajuhtmete järjekord on ikka nii ju et jagaja kaanelt number 1 läheb esimesse silindrisse radika poolt jne kuni 4. salongi poolsesse?
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kui nukkvõlli märk on paigas, siis peab minema säde neljandasse silindrisse.
Märkide järgi on paigas mõlemal juhul, kui esimesse või neljandasse silindrisse säde läheb.
Katsetada lihtne, viska jagajal juhtmed risti ümber st. esimene neljandasse, neljas esimesse, teine kolmandasse ja kolmas teise juhtme kohapeale.
Märkide järgi on paigas mõlemal juhul, kui esimesse või neljandasse silindrisse säde läheb.
Katsetada lihtne, viska jagajal juhtmed risti ümber st. esimene neljandasse, neljas esimesse, teine kolmandasse ja kolmas teise juhtme kohapeale.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kui auto pärast pikalt seismist enam käivituda ei taha, ei usu, et iseeneslikult süüted/märgid valeks end krutivad. Ikkagi kütus ja niiskus on need mis määrama hakkavad. Oleneb kui kaua seisnud, pika seismisega kuivavad karbussi kanalid/düüsid valget kuiva sodi täis.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.