Laitse rajapäev 16.10.2011 - Edukalt toimunud! Lisatud ajatabel!
Laitse rajapäev 16.10.2011 - Edukalt toimunud! Lisatud ajatabel!
Laitse rajapäev 16.10.2011 - Edukalt toimunud! Lisatud ajatabel!
Tervist head ladasõbrad!
On rõõm teatada, et järgmine rajapäev toimub 16. oktoobril Laitses.
VÕISTLUSJUHEND
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 16. oktoobril Laitse paarisrajal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.30
- võistlejate koosolek 11.30-11.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-17.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Reiner Prukner, tel 53437771
- ohutus-julgestusülem: Mikk Talvik, tel 53405819, mikk.talvik@mail.ee
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
- peaajamõõtja: Hendrik Tõnsau, tel 5279691
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 10.10.2011 kell 23.59. Eelregistreerida saavad ainult Lada ja SU-klassi kuuluvad masinad.
- peale 10.10.2011 lisaregistreerimine võistluspäeval kohapeal sularahas (eesõigus Eesti Ladaklubi liikmetel ja Ladaga sõitjatel)
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 15 EURi liikmele ja 18 EURi mitteliikmetele
- osavõtumaksud lisaregistreerimisel kohapeal on 18 EURi liikmele ja 21 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toimu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub stardijoone ületamisel)
- arvestusse läheb sisemine ja välimine ring ja peale seda tullakse rajalt maha
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 punkti, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kolmandas voorus kiirema aja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- korraga lastakse rajale 2 autot, üks sisemisel ja teine välimisel ringil
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- lubatud on kasutada ainult slikkrehve ja tänavalegaalseid suverehve. Kruusarehvid ja M+S on keelatud
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
-----------
Üritus on kooskõlastus EAL-iga nr 16101. Sõita võivad ka autospordi litsentsi või rahvaspordi kaarti omavad isikud. Ei kehti sellega kaasnev kindlustus.
Lisaküsimuste puhul kontakteeruge minuga (u2u, reinerprukner@hot.ee, 53437771).
Eelregistreerimine tähendab osalustasu maksmist Eesti Ladaklubi arvele.
Eelregistreerimine lõppenud!
Maksnud:
1. Reiner/Lada66 - 15 eur
2. Kytt - 15 eur
3. Hendu/LadaFWD - 15 eur
4. Kapa/Lada66 - 18 eur
5. Priidic/Lada80 - 15 eur
6. Olaaf/LadaFWD - 15 eur
7. Fred-Ander/Lada66 - 18 eur
8. Hyper7/Lada66 - 18 eur
9. Hautz/LadaPro - 18 eur
10. Sansa - 15 eur
11. Elts - 15 eur
12. jaaniuss/LadaPro - 18 eur
13. Alar/LadaPro - 18 eur
Kokku: 213 eur
Kohtumiseni Laitses!
On rõõm teatada, et järgmine rajapäev toimub 16. oktoobril Laitses.
VÕISTLUSJUHEND
Võistlus kuulub Eesti Ladaklubi punktiarvestusse.
Aeg ja koht
- etapp toimub pühapäeval 16. oktoobril Laitse paarisrajal
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10.00
- proovisõidud 10.00-11.30
- võistlejate koosolek 11.30-11.45
- võistlussõidud orienteeruvalt 12.00-17.00
Korraldaja andmed
- võistluse korraldab Eesti Ladaklubi
- võistluse juht: Reiner Prukner, tel 53437771
- ohutus-julgestusülem: Mikk Talvik, tel 53405819, mikk.talvik@mail.ee
- tehniline kontroll: Tiit Reinaas
- peaajamõõtja: Hendrik Tõnsau, tel 5279691
Registreerimine ja osavõtumaks
- eelregistreerimine lõpeb 10.10.2011 kell 23.59. Eelregistreerida saavad ainult Lada ja SU-klassi kuuluvad masinad.
- peale 10.10.2011 lisaregistreerimine võistluspäeval kohapeal sularahas (eesõigus Eesti Ladaklubi liikmetel ja Ladaga sõitjatel)
- starti lubatakse 50 osalejat
- osavõtumaksud eelregistreerimisel on 15 EURi liikmele ja 18 EURi mitteliikmetele
- osavõtumaksud lisaregistreerimisel kohapeal on 18 EURi liikmele ja 21 EURi mitteliikmele
- makstud osavõtumaksu ei tagastata
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta
Ajavõtt
- elektrooniline
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega
Võistlusklassid
Lada66 ja 80 võistluklassi sõitmise eelduseks on kehtiv tehnoülevaatus, selle puudumisel otsustab korraldaja, millist klassi auto sõita võib.
- Lada66, mootori kubatuur kuni 1400 cm3
- Lada80, mootori kubatuur kuni 1700 cm3
- LadaPro, spetsiaalsed võistlusmasinad või muu mootoriga Lada marki sõiduautod.
- LadaFWD, esiveolised Lada marki sõiduautod(ka spetsiaalsed võistlusmasinad)
- SU- Nliidus toodetud tänavasõiduautod,
- Teist marki masinad (võtame ainult aega, autasustamist ei toimu).
Autasustamine
- autasustatakse iga Lada võistlusklassi 3 esimest kohta ja SU klassi kiiremat
- korraldajad ja sponsorid võivad välja panna ka lisaauhinnad
Võistluse käik
- start vastavalt stardinimekirjale (avalikustatakse võistluse päeval kohapeal)
- start lipuga (aeg käivitub stardijoone ületamisel)
- arvestusse läheb sisemine ja välimine ring ja peale seda tullakse rajalt maha
- sõidetakse 3 vooru, tulemused määratakse voorutulemuste punktide liitmisega. Vooru kiireim saab 1 punkti, teine 2 punkti, jne. Kokku liidetakse 2 parimat voorutulemust. Võrdse tulemuse puhul eelistatakse kolmandas voorus kiirema aja saanud võistlejat, edasisel võrdsusel paremuselt järgmine aeg jne. Vaid ühe vooru lõpetanud võistlejad tulemust ei saa.
- korraga lastakse rajale 2 autot, üks sisemisel ja teine välimisel ringil
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused
- lubatud on kasutada ainult slikkrehve ja tänavalegaalseid suverehve. Kruusarehvid ja M+S on keelatud
- kõik ümberehitused on lubatud
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
Lisatingimused
- kõik osalevad omal vastutusel.
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja) kirjutab alla omavastutuse dokumendile (lisa 1.), alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu.
- osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest.
- ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
-----------
Üritus on kooskõlastus EAL-iga nr 16101. Sõita võivad ka autospordi litsentsi või rahvaspordi kaarti omavad isikud. Ei kehti sellega kaasnev kindlustus.
Lisaküsimuste puhul kontakteeruge minuga (u2u, reinerprukner@hot.ee, 53437771).
Eelregistreerimine tähendab osalustasu maksmist Eesti Ladaklubi arvele.
Eelregistreerimine lõppenud!
Maksnud:
1. Reiner/Lada66 - 15 eur
2. Kytt - 15 eur
3. Hendu/LadaFWD - 15 eur
4. Kapa/Lada66 - 18 eur
5. Priidic/Lada80 - 15 eur
6. Olaaf/LadaFWD - 15 eur
7. Fred-Ander/Lada66 - 18 eur
8. Hyper7/Lada66 - 18 eur
9. Hautz/LadaPro - 18 eur
10. Sansa - 15 eur
11. Elts - 15 eur
12. jaaniuss/LadaPro - 18 eur
13. Alar/LadaPro - 18 eur
Kokku: 213 eur
Kohtumiseni Laitses!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- Fred-Ander
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 40
- Liitunud: 01 Aug 2011 00:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Olen ka kohal.
Kapa laenab mulle autot, seega võidu peale ei panusta. Võõra autoga ei maksa kohe kihutama hakata. Tutvuks niisama selle Laitse rajaga.
Kapa laenab mulle autot, seega võidu peale ei panusta. Võõra autoga ei maksa kohe kihutama hakata. Tutvuks niisama selle Laitse rajaga.

Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Via, kõik on veel võimalik. Arvatavasti peale Laitset veel üks sõit tulemas. Võimalik on ka veel see, et Sansa su kolmanda koha ära võtab. Ära jäta midagi juhuse hooleks..viaccess kirjutas:Isegi oska öelda.... samas karikasarjas ma esikohta ei saa omas klassis, ja keegi minu teise koha ka ei ohusta.... samas pole ma Laitses kunagi onud... ja samas mul ka samuti kollased suunakad ja nendega pole ilus rajale minna....
Eks näis... võimalik et ka kohal.

Lower your standards and you'll never be disappointed!