Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tervist sai siis ka enda esimene lada ära ostetud. Masinaks siis 2107 mootor 1.3 värviks on beež ja rohkem nagu ei oskagi kirjeldada masinat. Eks roostet leidub kerel natuke ikka, läbivat roostet eriti ei ole aga küll roostekohtadest tükid välja lõigatud. Tagasild on kereküljest lahti ennast tõmmanud, summuti osaliselt keevitamata ja taga vaja vedrud ja amordid kiiremas korras ära vahetada. Autost ise loodan saada veel korraliku isendi, mis igapäevaselt mind teeniks. Ja selleks otsingi kedagi kes oskaks ja oleks võimalus keevitada( väga hea oleks kui nõmme kandis). Värvijat otsin ka kes oskaks natuke värvida ja oleks olemas ka koht kus värvida. Mõned pildid ka (ei tea kas te näete ,mina ei näe ). Lootes siis keevituse kohta väikest abi saada foorumlastelt.
Tervitades,
Kaspar.
Eks 2107 on olnud mul üks selliseid masinaid mida "Pean omama" listis siis sai ta ka ära toodud. Mul mängisid just kõik nii hästi kokku ka ja saigi ta ära toodud. Nüüd proovin ta elule saada ja eks vaatan edasi mis temast saab.
Tervist selline küsimus, et kas keegi oskab öelda 4 pildil paistva toru nimetust(hoiab tagasilda kinni) oleks vaja need uued osta. Ja kui keegi teab head ja soodsat kohta kus neid saab?
Tänud k6lu. Jälle saadud sõnavõrra targemaks . Juba kasutaja lowrideriga ka kokkulepitud aeg ja saab reaktiivvardad juba täna kätte. Õhtul proovin siis amordid ära vahetada ja vardad ka. kui küsimusi siis vastan heameelega.
Tervitades,
Kaspar!
Nonii eile sain reaktiivvardad kätte ja täna loodan need alla saada masinale. Loodetavasti saab täna ka tööstusvoolu uuema vastu vahetada, et saaks juba keretöödega peale hakata.Hetkel kahju vaadata kohe kuidas auto ootab, et keegi tema kerekallal töötaks. Küsiks ka, et kui lai võib olla lõpupüti toru, et kompressioon paika jääks? Loodan, et küsin õigesti. Mis pidurikettaid ja klotse soovitaksite(mis võtab kõige paremini ja kooslus ka)?
Tänavasõiduks tavaketas ja klots võid ju ntx automaailmast uurida miskeid paremaid saksa klotse (Master Sprott pole parem kui vene keskmine toode...).
Lõpupüti toru laiusest kompresioon siiski ei muutu - mõtetult suureks pole seda mõtet ajada - hakkab mölisema muud midagi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ahah ookei. Aga jah põhimõtteliselt ikka tänavale jah aga oleks muidugi parem kui saab kiiresti pidama . Egas väga suureks ei olegi soovi ajada aga juhtus hetkel kätte veidi võimsama masina lõpupütt ja siis mõtlesin ,et kas on mõtet seda sinna alla paigaldada või ei ole.