Küsimus targematele
Küsimus targematele
-
pPeep7
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 178
- Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
- Asukoht: saaremaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Küsimus targematele
Mure seekord selline, et vedeleb üks 2107 kere, varsti juba 2a. Ning algupärane möte oli temast teha vähe korralikum pöllukas/ jääraja masin. Tänasel päeval ei näe enam mötet sellisel puhul sinna raha alla panna. Peale pidi minema opeli 85kw mootor hiljem 110kw. Pöhja mastiks on köik nokitud, tunnel on ära löigatud, mootori kinnitused on valmis, ning tulemüüri on vastavalt kärbitud. Kere ise on korralik, ainukeseks puuduseks on dokumentide ningkerenumbri puudus , omal ajal on keegi selle välja löiganud. Masin nüüdseks minu käes olnud juba 4a. Ning küsimus on: Kas seda saab E rühma/ rallikrossi vöi möne muu söidu masinaks teha? Nii palju olen uurinud et transportida saab seda ainult treileriga, kuna kindlustust ju teha ei saa.
Variant on see, et leiad kerenumbri koos dokumentidega. Keevitad külge jne.
Siis saad kindlustuse masinale teha, siis võid transportida ka jäiga ühenduslüliga näiteks, ülevaatusega asi kõvasti keerulisem. Kuna sul juba tulemüüri modifitseeritud, siis kindlasti ei saa ülevaatuselt läbi.
E-rühma/rallikrossi masinaks? Minu teada peab olema autol ikkagi margipõhine mootor, ehk Opeli mootoriga tehnilist kaarti ei saa. Autospordi kohta leiad tarka infot lehelt www.autosport.ee
Muidugi eespool mainitud kerenumbri omavoliline vahetus on meie vabariigis kehtivate seadustega keelatud.
Siis saad kindlustuse masinale teha, siis võid transportida ka jäiga ühenduslüliga näiteks, ülevaatusega asi kõvasti keerulisem. Kuna sul juba tulemüüri modifitseeritud, siis kindlasti ei saa ülevaatuselt läbi.
E-rühma/rallikrossi masinaks? Minu teada peab olema autol ikkagi margipõhine mootor, ehk Opeli mootoriga tehnilist kaarti ei saa. Autospordi kohta leiad tarka infot lehelt www.autosport.ee
Muidugi eespool mainitud kerenumbri omavoliline vahetus on meie vabariigis kehtivate seadustega keelatud.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Venemaal on Niva ja ka tagaveoliste jaoks Opeli mootori paigaldamise kit olemas. Nimelt kasutas Chevy Niva Opeli 1,8 ecotec mootorit (vist 125 hobust oli). Baasmootoriks oli Chevy Nival vana Niva 1,7. Seega vahetades kinnitused läheb see mootor peale nii tagaveolistele kui ka vanale Nivale. Ainult, et soovitatav on sealjuures kasutada japside Aisini käigukasti, mida kasutas Chevy Niva.´
Edit: Hakates vaatama lisainfi Aisini kohta leidsin sellise huvitava lehekülje, kus inglisekeelset juttu tuunimisest ja sellest, mis detailid saadaval: http://sites.google.com/site/veselovolada/
Edit: Hakates vaatama lisainfi Aisini kohta leidsin sellise huvitava lehekülje, kus inglisekeelset juttu tuunimisest ja sellest, mis detailid saadaval: http://sites.google.com/site/veselovolada/