K: 21013 gabariittulede probleem
K: 21013 gabariittulede probleem
K: 21013 gabariittulede probleem
Tervist
Probleem on järgmine, et 21013 parem tagumine gabariit ja vasak esimene gabariit ei põle. Samuti ei põle numbrituled ja armatuuril lähi-/kaugtule indikaatorpirn ning spidomeetri taustavalgus. Pirnid on korras ja klemmid puhtad. Elektriskeemi uurides jooksevad kõikidesse eelnimetatud tuledesse kollased juhtmed, mis käivad läbi 7. kaitsme. Kaitse oli loomulikult läbi ja kui uus kaitse panna ning gabariidid sisse lülitada, lööb plaksti sama kaitsme uuesti läbi. Proovinud seda mitu korda ja iga kord tulemus sama.
Käisin ka kõik 7. kaitsme kollased juhmed kapoti all üle ja kohe lühist küll ei tähelda kuskil. Harutasin seejuures juhtmekimbu täiesti laiali, et midagi märkamata ei jääks.
NB: Jama hakkas pärast seda, kui otse akult veetud sigaretisüütaja pistiku juhe põlema läks.
Kust võiks veel viga otsida?
Ette tänades,
Märt
Probleem on järgmine, et 21013 parem tagumine gabariit ja vasak esimene gabariit ei põle. Samuti ei põle numbrituled ja armatuuril lähi-/kaugtule indikaatorpirn ning spidomeetri taustavalgus. Pirnid on korras ja klemmid puhtad. Elektriskeemi uurides jooksevad kõikidesse eelnimetatud tuledesse kollased juhtmed, mis käivad läbi 7. kaitsme. Kaitse oli loomulikult läbi ja kui uus kaitse panna ning gabariidid sisse lülitada, lööb plaksti sama kaitsme uuesti läbi. Proovinud seda mitu korda ja iga kord tulemus sama.
Käisin ka kõik 7. kaitsme kollased juhmed kapoti all üle ja kohe lühist küll ei tähelda kuskil. Harutasin seejuures juhtmekimbu täiesti laiali, et midagi märkamata ei jääks.
NB: Jama hakkas pärast seda, kui otse akult veetud sigaretisüütaja pistiku juhe põlema läks.
Kust võiks veel viga otsida?
Ette tänades,
Märt
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kõige reaalsem on, et sigarisüütaja põletamisega läks tolle otse veetud toitejuhe punaseks ning sulas mõne teise juhtmega kokku. Juhul kui ta neid puutus muidugi. Üsna töömahukas teema. Pead mõõtma ja kindlaks tegema selle võimaluse ning hakkama harutama ja juhtmeid vahetama. Kas too sigarisüütaja on nüüd tagant ära?
Muidu pakuks lühist mõnes ganariiditules kuid kui ka signaaltuled kadusid samaaegselt, siis pakuks ikkagi esimest varianti.
Muidu pakuks lühist mõnes ganariiditules kuid kui ka signaaltuled kadusid samaaegselt, siis pakuks ikkagi esimest varianti.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Sigaretisüütaja juhe oli veetud juhtmekimbu kõrvalt, et mõned juhtmed kimbust said kannatada. Samas kollane juhe jookseb vasakut tiiba pidi ja seetõttu jäi ta puutumata. Vaatasin üle ka juhtmerkimbu, mis salongi siseneb ja kollased juhtmed, mis auto tagaosa poole suunduvad. Kõik tundub pealtnäha justkui korras olevat. SIgaretisüütaja koos enda juhtmetega leidis esimese asjana oma tee prügikasti.
Nii gabariidid, numbrituli kui spidomeetri taustavalgus kustusid samaaegselt. Teoreetiliselt nad eraldi toimida vist ei saagi, kui sama kaitsme all.
Keegi oskab soovitada Tallinnas kedagi, kes 2101 hingeeluga kursis võiks olla ning autoelektrist jagab? Pole ise testriga parim sõber.
Tänud!
Nii gabariidid, numbrituli kui spidomeetri taustavalgus kustusid samaaegselt. Teoreetiliselt nad eraldi toimida vist ei saagi, kui sama kaitsme all.
Keegi oskab soovitada Tallinnas kedagi, kes 2101 hingeeluga kursis võiks olla ning autoelektrist jagab? Pole ise testriga parim sõber.
Tänud!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kõige lihtsam on hakata otsast arutama - lõikad magistraalid lahti - siis saad suuna teada, kus koer peitub.
Millegi lahti ühendamisel enam kaitse läbi ei põle ja ülejäänud asjad töötavad.
Lühis võib olla ka väga imelikes kohtades millepeale kohe alguses ei tulegi...
Millegi lahti ühendamisel enam kaitse läbi ei põle ja ülejäänud asjad töötavad.
Lühis võib olla ka väga imelikes kohtades millepeale kohe alguses ei tulegi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."