Läbisõit ~47 000 km.
Oli teine seisnud ca 2-3a puuall ning mattunud puulehtede alla. Välimuselt oli auto täiesti roostevaba ning väga ilusat pärlmutter originaalvärvi. Kapoti alla kiigates vaatas vastu nagu äsja tehasest tulnud puhas ja läikiv mootor, sama oli salongiga. Talvel sai kasutatud autot igapäeva liikurina ning läbis igas mõõdus lumised teeolud ilma probleemideta. Kui talv lõppes, tuli ilmseks asjaolu mida teevad soolased Eesti teed autole. Juhi ukse alumine äär oli pindmise rooste all ning nurgas valitses pisema rusika suurune auk, karpidele tekkis pindmine rooste ning sama ka tagaluugi luku ümbrusele. Ei midagi hullu kuid võrreldes enne talve olematu roostega on asi märgatav.
Esimene foto kui auto sai oma hoovi toodud:

Terve talve veeres auto 14" Al-Racing Forged velgedel ning Master Nordic 2 rehvidel:




Suveks sai Nordic rehvid asendatud Gislaved Speed rehvidega:


Sisu:

Edasised plaanid on lihtsad, auto on müügis. Puhtalt sellepärast, et viimane nädal auto seisnud ning ei ole otstarvet. Lähiajal plaanis ära teha keretööd, ehk eemaldada see viimnegi ja vähene pindmine rooste. Seda loomulikult juhul kui enne ära ei osteta. Muid vigu autol ei ole.
Pikemates plaanides tahaks auto välimust natuke kaasa aidata kuid ei ole siiani leidnud kust leida autole sellist bodykiti:

Kui keegi on informeeritud, et kus sellist leida võiks võib heaga teada anda. Näiteks interneti lk. vms sobib.
Kuna aga selle bodykiti leidmine tundub üsna ebatõenäoline siis olen avatud ka Carlota esistange või teiste piltidel nähtavate esistangede pakkumistele ja ka Carlota tagastangele ja tuledevahelisele plaadile:




Või siis veel vähem leitav Konela bodykit:

Kui kellegil midagi neist leidub või teab kuskohast saada siis olen avatud pakkumistele!