Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Auto sõidab ilusti, vahepeal pidin ainult lekkiva soojenduskraani välja vahetama. Praeguseks läbitud ligi 600km, kohe teen õlivahetuse ka ära. Tundub, et ainus vahetamata kardaanirist teeb nüüd kolksu Fiati 5-se käigukastiga on pööre 90kmh sõites 2800 kanti, niiet hea rahulik
Vahepeal sai sidurisilinder ära vahetatud aga nüüd uus probleem. Esipidurid jäävad peale, kuid mitte niisama, vaid kui üritad silindrit sisse suruda siis ta natukene läheb aga tuleb ka kohe välja tagasi. Nagu oleks surve taga koguaeg, sellest ka siis pidurid peal...aga milles võiks viga olla, kas äkki uues peapidurisilindris, mis ei lase mingil põhjusel rõhku maha? Oskab keegi aidata? all on ka uued pidurisilindrid, mis sõitnud 1100km. Peale jäävad aga ainult esipidurid
Milles võib olla probleem, kui kondekas mingi iga 100km maha kärssab? vahetad kondeka ära, mingi aeg kõik korras ja siis hakkab jälle nii puterdama et sõita ei saa. Jutt siis selle sinise sigulli kohta.
süütepool oli mul pekkis kui kondekaid sõi - üldiselt aitab elektronsüüte paigaldamine (jagaja, kommutaator, 2108 süütepool) jääb see jamamine edaspidi ära..
mul on vist nukaraami seibid seal vahel - üldiselt saab vaakumvõimendi pulka mis peasilindrisse läheb ka reguleerida aga mul oli sellest vähe..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Oskab keegi öelda kuidas seda pagasiluugi iluliistu nende õigete tüüblitega külge pannakse? seal on vist mõeldud et lükkad klambri koos liistuga külge ja siis paned seestpoolt veel mingi junni sisse sinna tüüblile?
Veljed ostetud Võrtsjärve lähedalt 25 euro eest. Aga eile asendasin vanad roostes rattamutrid uute läikivatega, kapotialune kate sai lõpuks korralikult kinni pandud. Ükspäev panen aknatihenditele need uued kroomliistud külge ning pagasiluugi liist tuleb uuesti kinnitada. Samuti sai läbitud ülevaatus, nüüd siis kuni november 2014 - öeldi ainult, et tagumine vasak pidur natuke teistest nõrgem, kuid jäi normi piiresse.
Kust viga otsida, kui auto puterdab ja samal ajal tahhokas jõhkralt köigub. Nagu katkestaks süüte korra ja siis tahhokas hüppab kohe. Kontaktid, süütepool, kondekas vahetatud
Hooaeg lõpetatud ja auto garaazi pandud. 3 kuuga sõitsin 3700km. Auto pidas end ilusti üleval, kui välja arvata nüüd viimase sõiduga lekkima hakanud parem tagumine pidurisilinder. Eks panen kevadeks mõlemad tagumised uued külge. Samuti tahaks järgmiseks aastaks ikka karbiliistu külge panna ja aknatihendi kroomliistu uue vastu vahetada. Paar pilti ka :
Kollane seisab ilusti garaazis, uued tagumised pidurisilindrid olemas ja ootab nende vahetust.
Vahepeal sai hoopis korra ka siin teemas mainitud sinisel 06l saaled ära vahetatud, mis käivitades enda kulumisest juba märku andsid. Saalevahetus möödus probleemideta aga kohe andis ka genekas saba. Muidu sõidab peaaegu igapäevaselt. Keskmine roolivarras läks ka mingipäev uus alla, veel oleks vaja vahetada käsipiduritross. Uue geneka jaoks sai terve auto ostetud - 21061 aastast 85, läbisõiduga 56tuhat, kõik toimib, kuid kere suhteliselt roostes.
Siks talvekorterist väljas ning sõit võib varsti alata, enne veel vahetan tagumised pidurisilindrid ära ja kohendan sumpsi. Täna sai juba õli, filtrid ja küünlad ära vahetatud.
Vahepeal on autoga veeretud 13000km, selle jooksul on lisandunud elektronsüüde kuna originaal hakkas jamama. Samuti vahetatud üks ülemine šarniir, kinnitatud kolisevad amordi alumised kinnitused. Nüüd vajaksid vahetust tagasilla varraste puksid, mis käiguvahetusel kolksu teevad.
Ja põhjus ka miks teemat uuendan on see, et läksin täna niisama huvi pärast düno stendi(mootorist tuli öko karburaatoriga julmad 47kw!), sinna sõiduga jäid kõik 4! pidurit nii peale et auto enam 3nda käiguga vedada ei jõudnud, suitsupilv oli fooride all nii jube ja pidurid suutsid natukese ajaga nii kuumaks minna et lausa velje värv hakkas sulama. Siit siis küsimus et milles probleem? eeldan et jälle peasilindris, sest see juba uuest peast jamanud, praegu lahendasin olukorra järjekordselt nii, et lisasin seibe vaakumvõimendi ja silindri vahele- pidurid vabanesid koheselt. Aga see ei ole ju parim lahendus? Mis tegema peaksin? Samuti lõpetas ükspäev spidomeeter töö ja täna ei kinnitunud juhi vöö enam oma vastusesse.
Tegemist täiesti standard 1.6 mootoriga nagu aru saan?? Kahju et vähem ökokarbussi ei kasutanud, ülihuvitav oleks olnud võrrelda enda ja sinu standard mootoreid. Omal andis 62,3kW (83,6hp) ja 133Nm. Graafikut või miskit oleks ka võimalik näha?