Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Olen juba ammu omanud ladat ning täna soovitati et ma peaks ka siis omale siia teema tegema...no eks ma jutustan siis:)
Vanake sai soetatud siis 11.11.08, olen teine omanik. Auto oli ikka kõik talved pakkude otsas seisnud. Enne mind ta soola näinud ei olnud aga kui kruvikaga surkima hakkasin, tuli ikka karbi tagaotsa auk sisse. Lasin siis karbid ära vahetada ja liistudest allapoole oleva osa ka ära värvida. Kahjuks värvipotsiku peal olev silt oli vale ning tulemust näete ise. Läbisõitu on muidu hektel 127000km ja mootoriks on 1.3. Eks ta tahaks väheke kõpitsemist aga meie peres on ta nö metsaskäimise autoks. Olen veel peale ostu vahetanud ära mootoripadjad, sarniirid, rooliotsad, pidurivoolikud, piduritorud, ühesõnaga kõik et saaks ikka tee peal sõita.
Pildid siis ostuhetkest , vahepealsetest tegevustest ja tänasest.
Kui mul veel midagi selle masinaga meenub, eks ma siis pajatan.
See teine beez nullkuus on mu sugulase oma ja ta sõidab sellega SU klassis rahvarallit. Seda võib stardis näha 13. august Läänemaa RRil. Ise olen seal parasjagu stardis oma ühe kollase mossega.
Kuradi karbuss jupsib juba pikemat aega. Ükspäev avastasin et tühikäik jäi 2500 peale. Vaatan kapoti alla...tühikäigu kruvi vaevu oli oma pesas. Hea et ära ei old kukkunud. Ja enam ei saagi tühikäiku paika. Keeran kinni, no siis loogiline et tühikäiku ei ole, sätin tühikäigu 1000 peale, nats sõidan ja kruvi logiseb jälle lahti ja tühikäik uiuesti 2000+. Üldse see 06 originaal karbuss mulle ei istu...praegu võtab kütet ka palju. Ükspäev viskan varudest ühe järgmise karpa peale, ka 01 markeeringuga millel teise lõõri avamine käib vaakumiga. Eks vaatame kas asi paraneb.
Vahepeal sai mingi teine karbuss peale poogitud. Vist võtab nüüd sinna 7-8 liitri kanti sajale. Õli sööb 125tuhat sõitnud 1.3 mootor ikka edukalt. Midagi rohkem auto juures teinud ei ole. Aeg ajalt võib teda näha sõitmas Haapsalu ja Pärnu vahelt.
Täna sai siis talverehvid alla poogitud ning samas üle kahe aasta ka õli taset reduktoris ja käigukastis kontrollitud. Mõlemasse lisasin 500 grammi:)
Samuti olen täheldanud, et tagumised rattalaagrid undavad vähe. Täna siis panin rehvi alla ja tonksasin jalaga, tundus mulle et terve kupatus (velg koos trummliga) liikus. Käega niiväga tunda ei ole aga midagi koliseb seal küll.
Masin sõidab endiselt. Vahepeal sai ülevaatusel käidud uuesti. Lähiajal tuleb välja vahetada püksid, kuna neid juba keevitatud ja lõrisevad jälle. Geneka harjad tuleb samuti välja vahetada, sest juba eelmine suvi oli laadimisvool sinna 13.4- 13.6 voldi kanti kui tarbijaid järgi polnud:) Tagumised rattalaagrid annavad samuti endast vaikselt märku...minuarust.
Sai siis täna kätte võetud ning vahetatud siduriketas ning püksid. 130tuhat sõitnud auto, ükski asi polnud vist kunagi alt ära käinud. Oli tükk tegemist kuid nüüd asi koos jälle ning ka suure lumetormiga esimesed õrnad "külglibisemisharjutused" tehtud:D Kokku kulus ketta ja pükste vahetusega umbes 3.5 tundi
Täna sai välja vahetatud kiunuv veepump, millel oli laager otsakorral ning sellega koos ka sai pandud uus genekarihm. Muidu auto ikka väga tihti kasutuses ning sõidab ringi.
Nüüd peab ette võtma väikese karbussi näppimise, sest praeguse külmaga jääb juba segu nii lahjaks et ei taha teine absoluutselt käimagi minna. Samuti on õlisurvega jamad lood. Käima pannes läheb ikka aega enne kui tuli ära kustub ja surve üles tuleb. Ka sirge tee peal kipub see vahetevahel kõikuma. Eks sõidab selle mootoriga kaua vastu peab siis vaatab midagi muud.