
Vigadest:
*Põhja all on üks koht, mis tahaks lappimist saada
*Tagumise reduktori õhutusnippel oli purunenud ning diffrist tuli sõitmisel natukene õli välja > see probleem leidis eile lahenduse. Vana nippli sain kuidagi välja ning asendasin selle uuega, samas viisin voolikuga õhuvõtu põhja alla. Vooliku otsas on veel bensufilter, et sügavamast veest saaks läbi sõita.
*tundub, et väntvõlli otsasimmer lekib natukene. Sidurikoja all kergelt leemendab. Vaatab, kui palju õli kaob mootorist. Kui see ei sega, siis esialgu ei tahaks näppima hakata.
*salongivalgustus ei taha ära kustuda. Probleem sai esialgu lahendatud pirnide väljavõtmisega.
Tulevikuplaanid: Plaanis on tehnika korda saada ja auto salong puhtaks visata ning vaadata mis põhi teeb. Vajadusel keevitada. Samuti tagaluuk tuleks korda teha (esineb kerget pindmist roostet) enne kui see täitsa kätte ära mädaneb. Kui vead on likvideeritud, siis ootavad autot eelmise Niva pealt torupamprid, keretõste ja korralikud porirehvid Mangelsi velgedel.
Natukene enda Nivade ajaloost: Esimese Niva tõin kunagi ammu Peipsi äärest. Autol oli kere tõstetud ning all olid mangelsi veljed. Kere oli suhteliselt räbal, seetõttu sai toodud uus keretoorik, kuhu sai autot ehitama hakatud. Mootorile tegime kapremondi, tehtud said ka keretööd. Alla korralik mudarehv ning pamprid said asendatud torudega. Salongi rändasid Recaro sportistmed (pärit Escort RS 2000 pealt). Mootorile oli ka natukene kangem nukkvõll pandud. Auto teenis hästi 6..7 aastat, kuni kere ära mädanes. Eks see on natukene enda süü ka, kuna eriti hoolas auto pesemisega ja kere kaitsmisega ei olnud. Nüüd saigi tuua uus "toorik", millest peab veel kurjema liikuri ehitama.
Natukene pilte ka: Uus toorik on siis kollane ning vana "raibe" on valge.



Hoian Teid toimuvaga kursis!