Ladale teine tagasild

Ladale teine tagasild

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Ladale teine tagasild

Postitus Postitas L2llsiim »

Tekkis siis selline küsimus, et millise auto tagasilda oleks võimalik kõige kergema vaevaga alla panna??

Ise mõtlesin vanema generatsiooni 3. seerja BMW peale. Võimalik oleks panna võib- olla ka Sierra tagasild.


Aga just tahakski teada siinsete autohuviliste arvamust, et milline sobiks kõige paremini ja mida oleks küllaltki kerge paigaldada, sest suurimaks probleemiks saab keevitusvõimaluste peaaegu täielik puudumine.

Ettetänades

L2llsiim
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Mis on antud tegevuse eesmärk?
Milleks on vaja autole teist tagasilda?
Ilma keevitust kasutamata sobib alla vaid teise lada või poeletilt võetud originaal sild...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Tahad sõltuvat või sõltumatut tagasilda?
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

 
olaaf kirjutas:Mis on antud tegevuse eesmärk?
Milleks on vaja autole teist tagasilda?
Kuna reduktoris on metallipuru ja seega ei ole sealt head nahka loota siis hakkasin uurima võimalusi, et kas asendada reduktor või panna alla komplektne tagasild. Siis tekkis küsimus, et uuriks natuke millised võimalused on olemas veel peale Lada originaal tagasilla. Keevituse võimalus on tõesti minimaalne, aga kui vaja saaks hakkama.

Kui sa oskad mulle nõu anda, mida ma oma tagasillaga tegema peaks, et ta nii ei undaks(kuulda on, et midagi ei ole päris korras) ja metallipuru ka peale 700 km sõitmist kastiõlisse ei loobiks oleksin ma väga tänulik.


ToMuKi14:
Ei ole oluline.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Lihtsam panna sõltuva ehk talasilla, valikut suurt polegi: Volvo 200 seeria, vanemad fiatid, vanemad Jaapanlased (datsun bluebird ntx). Eeldab tala külge uusi kronsteine paigaldamist mis sobivad Lada omadega.
Sõltumatu silla (bmw, mb, opel, ford) alla panek nõuab tõsiseid kere ümberehitusi, pärast on hulga probleeme ÜVga.
Soovitan: Vaheta reduktor ära, tee ka sillatala seest puhtaks. Endal oli terve sillakorpus satellitide hambaid täis, peale puhastamist probleeme uue reduktoriga polnud.
Jupid Venemaalt!
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Tänud.

Aga selle reduktoriga tekkis selline küsimus: olen kuulnud, et neid on kahte erinevat tüüpi pmst siis aeglase ja kiire ülekandega ja siis kas neile on vaja erinevaid veovõlle või sobivad mõlemale tüübile ühed ja samad??
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

klassikul ikka samad kõik veovõllid
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Ülekanned:
2106- 11/43 -3,9 Kiire
2103- 10/41 -4,1
2101- 10/43 -4,3
2102- 9/40 -4,44 Aeglane
On veel aeglasemad, kasutatakse autospordis, väga kallid.
Kõik diffrid sobivad 1:1 le, poolassid kõigil samad (v.a. Niva)
Jupid Venemaalt!
l
L2llsiim
Foorumi kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
Asukoht: Tallinn
Autod: LADA VAZ 21051

Postitus Postitas L2llsiim »

Suured suured tänud!! :) :)
Vasta