vaz 21011 probleem

vaz 21011 probleem

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kevva621
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juul 2011 14:57
Asukoht: Nõo

vaz 21011 probleem

Postitus Postitas kevva621 »

Auto on siis vaz 21011. Seisis ta alguses mitu aastat ja siis proovisime käima. Klassivenna isa tuli ja tegi vist süüte korda vms ja läks ilusti käima, aga mida rohkem sa autot käima panid seda sitemini ta käima läks. Milles probleem võib olla ? Praegu läheb ta ainult eetriga käima ja siis tuleb ka pikalt jamada.
Kasutaja avatar
Tarvks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 14 Aug 2008 23:56
Asukoht: viljandimaa, Abja-Paluoja
Autod: vaz 2101, BMW 525i, BMW 525 TDS, BMW 530D
Kontakt:

Postitus Postitas Tarvks »

vaata karbuss üle, äkki umbes midagi?
k
kevva621
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juul 2011 14:57
Asukoht: Nõo

Postitus Postitas kevva621 »

eks ma lähipäevadel vaatan üle.
Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 104
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Postitus Postitas karlerik110 »

Bensiinipump töötab? Enda 011 oli sarnane viga, lahenes peale pumpa vahetust.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Ja filter võib ka umbes olla.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Pumbale ei meeldi pikem seismine jah.Omad kogemused olemas.Kui karbussi küljest toru ära võtta,siis peab ikka kõrgelt "kusema".Kui seda ei juhtu,on pumbal survega probleem.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
k
kevva621
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juul 2011 14:57
Asukoht: Nõo

Postitus Postitas kevva621 »

nüüd pole pikka aega kodus olnud ja homme hakkan uurima seda kütusepumba asja. Loodan, et saan korda.
k
kevva621
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juul 2011 14:57
Asukoht: Nõo

Postitus Postitas kevva621 »

http://www.carrating.org/documents/cars ... 7329F6.JPG

Kas see toru mis ploki juurest tuleb on vajalik ? Ma avastasin et mul ei ole seda.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Sa mõtled seda, mis plokist õhupuhastajasse jookseb? See on karteri tuulutus. Tolle puudumisel on kaks ebameeldivat tagajärge: esiteks satub karterist väljuv õlipihu lihtsalt kapoti alla (ja määrib kõik ära, kui mootor peaks hõredamapoolne olema) ja teiseks imeb mootor õhupuhasti filtri kõrvalt lisaõhku (tolm ja kärbsed jõuavad silindrisse). Kumbi pole suur ega tähtis probleem, ega tohiks su masina käivitumisele vähimatki mõju avaldada.
k
kevva621
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juul 2011 14:57
Asukoht: Nõo

Postitus Postitas kevva621 »

okei.
Nüüd ma tean miks kapoti alt õline on. :D
k
kevva621
Foorumi kasutaja
Postitusi: 7
Liitunud: 03 Juul 2011 14:57
Asukoht: Nõo

Postitus Postitas kevva621 »

Kui bensiinipumbal membraan katki on, kas siis ei saa mõnikord kütet kätte?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Selleks ju pumbal membraan ongi pandud, et ta bensiini pumpaks. Ja see peab terve olema ;).
Vasta