K: Kroomitud stange taastamine Tartus
K: Kroomitud stange taastamine Tartus
K: Kroomitud stange taastamine Tartus
Tere!
Sooviksin teada, kas kellelgi on vahetuid kogemusi/informatsiooni selle kohta, kes võiks ette võtta kroomitud stange taastamise Tartus. Taastamise all pean silmas avariijärgse kahjustuse likvideerimist - stange on oma keskosas kere poole ca. 5cm nõgusaks paindunud, nõgusus ise on seejuures õnneks ühtlane. Mõlke ega kroomikahjustusi näha pole, stange on sisuliselt väga heas korras. Leian, et asi võiks olla proovimist väärt.
Isiklikult olen paari kohta püüdnud helistada/kirjutada, kuid üldiselt tegeldakse stangede remontimise osas vaid plastmassi puudutavate töödega.
Oleksin tänulik igasuguse info eest!
P.S. Jutt käib Vaz 21013 originaalstangest (kummiribaga).
Lugupidamisega,
Robert
Sooviksin teada, kas kellelgi on vahetuid kogemusi/informatsiooni selle kohta, kes võiks ette võtta kroomitud stange taastamise Tartus. Taastamise all pean silmas avariijärgse kahjustuse likvideerimist - stange on oma keskosas kere poole ca. 5cm nõgusaks paindunud, nõgusus ise on seejuures õnneks ühtlane. Mõlke ega kroomikahjustusi näha pole, stange on sisuliselt väga heas korras. Leian, et asi võiks olla proovimist väärt.
Isiklikult olen paari kohta püüdnud helistada/kirjutada, kuid üldiselt tegeldakse stangede remontimise osas vaid plastmassi puudutavate töödega.
Oleksin tänulik igasuguse info eest!
P.S. Jutt käib Vaz 21013 originaalstangest (kummiribaga).
Lugupidamisega,
Robert
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Lihtsam uus osta.
Kaldun arvama, et lihtsam uus osta. 21011 omasi peaks rohkem liikuma kui tagaotsitud 2101 omi.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Täpselt nii ongi, nagu SexSix kirjeldas. Esiteks on seda mõlkis stanget peaaegu võimatu nii sirgeks saada, et ta ka kroomikõlbeliseks muutuks ja teiseks pole kroomimine lihtsalt niisama töö, et pistad vanni, juhtmed järele ja uus kiht ongi peagi peal säramas.
Ideaalselt sirgele pinnale kantakse vasekiht, mis toimib justkui pahtli eest ja mis peab täitma kõik alusmaterjalis esinevad kriimud ning mikro-lohukesed, -õnarused. See vask lihvitakse, õigemini lausa poleeritakse omakorda supersiledaks ja alles siis läheb kroomimiseks. Kroom lastakse kõrgläike saavutamiseks samuti hiljem poleerimisest läbi. Samas võib lasta ka nikeldada, aga ega toogi protsess suurt ei erine. Vahe peaks olema vaid läike tasemes ja miskine värvivahe kah, aga eks seda saab mujalt täpsemalt uurida, ma kah nii täpselt ju ei tea. Paras hulk käsitööd igatahes, kui tahad normaalset tulemust saada.
Kogu see etendus läheks kole-maru kalliks.
Odavam on sirguse poolest ideaalkonditsioonis kergete roostekahjustustega stange leida ja see siis kuskile teha anda.
Veel odavam tuleb uus stange osta.
Miskise tuntuma kontakti leidsin automoto foorumist:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30211
Ideaalselt sirgele pinnale kantakse vasekiht, mis toimib justkui pahtli eest ja mis peab täitma kõik alusmaterjalis esinevad kriimud ning mikro-lohukesed, -õnarused. See vask lihvitakse, õigemini lausa poleeritakse omakorda supersiledaks ja alles siis läheb kroomimiseks. Kroom lastakse kõrgläike saavutamiseks samuti hiljem poleerimisest läbi. Samas võib lasta ka nikeldada, aga ega toogi protsess suurt ei erine. Vahe peaks olema vaid läike tasemes ja miskine värvivahe kah, aga eks seda saab mujalt täpsemalt uurida, ma kah nii täpselt ju ei tea. Paras hulk käsitööd igatahes, kui tahad normaalset tulemust saada.
Kogu see etendus läheks kole-maru kalliks.
Odavam on sirguse poolest ideaalkonditsioonis kergete roostekahjustustega stange leida ja see siis kuskile teha anda.
Veel odavam tuleb uus stange osta.
Miskise tuntuma kontakti leidsin automoto foorumist:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30211