Probleem järgmine. Vahetasin esisillas kõik jubinad uute vastu, alumine õõts 1,5 cm ette viidud ja rool kiire. Antud formatsioonis oled sõitnud ~60 km. Nüüd on küsimus, miks paistab šarniir (tegemist ei ole vene toodanguga) nii räsitud välja?
Pildil tundub, et sarniiri polt läheb vastu kummi.
Ju see siis ära ratsind.
Samas olen näind ka tava auto all sct ja masteri sillaosi, mis on paarisaja km läbimisel laiali lendand.
Poltides- mutrites pole üldse asi. Ega seal ju midagi ringi ei käi. Ei tea jah kuidas sellist pas... toota saab! Paistab, et mingi kummi koostisosa on pihta pandud ja ainult tahma kasutatud. Täna avastasin punase all, et pragunenud olid amordi puksid. MS toodang. Aga õõdsa puksid on kõik ilusad. Arvake ära kumbad uuemad on? Muidugi amordipuksid!
No poldid ei saanud midagi katki teha, sest terve see kumm on ümbertringi puruks ja mitme kohapealt. Samas on teisel pool silda sama tootangu šarniiriga tegemist, samal ajal vahetatud- kaitsekumm terve.
No selge, ühesõnaga tuleb riiul kõrgemalt varuosi võtta.
Ringi ei peagi käima aga õõtsa üles alla liikudes muljub ta selle kummi puruks.
Ja kui ta ühest kohast katki on läind .. siis venitab mujalt ka. Spekulatiivne arvamus hetkel, aga tundub nii olevat.
sama jama siin, sild ette toodud, rool kiire ja šarniirid peavad healjuhul pooltuhat km, proovitud nii lääne(baltiautoosade müüdav kraam) kui cccr aegseid.
Algupäraselt oli ka ülemine sarniir tehtud metallist. Hiljem tuli kasutusse "kohupiim". St. plastmass. Ega neid algupäraseid naljalt ei leia. Raplas käinud on näinud kuidas punasega kulgen. Ei ole veel ükski esisilla osa või tagasilla puks järgi andnud. Lihtsalt auto kokku korjatud algupärastest orginaal CCCP osadest. Lisaks on võmalik algupärast ülemist sarniiri määrida. On kahtlust arvata, et silla geomeetria muutub liiga palju, et hakkab lihtsalt sarniiri murdma.