2108 France2 1988

2108 France2 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

2108 France2 1988

Postitus Postitas france2 »

Nii sai siis järjekordselt soetatud üks 2108. Ei saa üle ega ümber vaz-ist:) . Auto sai toodud Hiiumaalt. Autost kuulsin läbi m6mm-i ´kes omakorda kuulis seda reiner-ilt. Sai siis trip ette võetud ja masin ülevaadatud. Kohapeal selgus kere mäda kuid tehnika hea. Mootor tehtud Toomas Valteri poolt samuti on all rida7 kast koos plokiga. mis samuti Valteri tehtud. Kuna tean T.Valterit isiklikult siis teadsin, et on väärt kraam. Veel lisaks terve ring B6 bilsud ja torukolle jpm. Auto oli ikka väga räämas. Sai siis sõbraga ettevõetud plaan osaleda Rapla rajapäeval, kuigi aega oli metsikult vähe sai plaan teoks. Ette sai võetud pikad päevad ja oh seda keevitamist ja mässamist. Kuid läbi hädade saime starti. Autoga pärisrahul ei ole, avaja veel igaltpoolt näppida ja sättida. Ideaalne oleks leida korralik kere kuhu see hea tehnika peale tõsta. Mootor vajab harjumist. Nimelt see mootor töötab alt ja eelmine töötas 6500ps ja üles. Käiguvahetus vajab harjumist jne jne. Võistluseks raplas sai otsustatud, et slikke ei pane kuna ilm väga kahtlane ja mul vaid üks jooks velgi. Sellega sai alt mindud :( . Parimaks ajaks 01.00.05 seda siis kulunud tänavarehviga. Arvan, et oleks suutnud ühe puhta ringi teha siis oleks ka alla selle saanud, kuid mis need oleksid maksavad. Nüüd peab hakkama nokkima ja seadistama. Pilte hetkel pole, kuid kes raplas pildistas võiks kuhugi üles riputada!!
s
siimp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 21 Dets 2009 19:07
Asukoht: Tartu
Autod: 3 x Renault Clio ja VAZ 2109

Postitus Postitas siimp »

See masin köhis ikka päris kõvasti edasi minna rajapäeval! Slikiga peaks kindlasti 2-3 sekundit maha saama kui mitte rohkem. Potensiaali peaks küllaga olema ja kui käiguvahetus ka korralikult töötaks siis vastast vist sellele masinale LadaFWD klassis poleks :rolleyes Vaatan kodus kered üle ja annan teada, äkki on midagi korralikumat alles.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Pilt
By cool_d at 2011-05-17

Pilt
By cool_d at 2011-05-17

Pilt
By cool_d at 2011-05-17

Pilt
By cool_d at 2011-05-17

Pilt
By cool_d at 2011-05-17

Pilt
By cool_d at 2011-05-17

Pilt
By cool_d at 2011-05-17
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Nagu näha oli,siis ka automaatne õhu survejõu kõntroll peal.kurvis tõmbas tiiva üles,sirgele kiirendades langes katusega paralleeli.:cool:
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Jah, kuid taga pidamist ikka ei olnud:D !
Vasta