2102, motamees, 1973
2102, motamees, 1973
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
2102, motamees, 1973
Pereauto kandevõimet tuli suurendada. Kuna mulle meeldivad vanad isikupärased autod siis langes liisk 2102-le. Kindlasti oleks olnud parem Volvo 245 aga LADA varuosade hinnad on naeruväärselt odavad VÕRRELDES lääne omadega. Otsustasin teha VOLVO2102-e. (shiguli märgiga muidugi).
Tehtud on siis
1)Asi peaaegu algosadeks lõhutud
2)Liivapritsiga kogu põhi ja vajalikud kohad ülejäänud kohtadelt haljaks lastud
3)Keevitust vajavad kohad üle tehtud
4)Igasugu roostevastaseid värve, mastikseid, õlisid alla ja peale lastud
5)Ohtralt müraisolatsiooni alla, külgedele ja lakke
6)Soojendust ümer tehtud
7)Kiire reduktor alla (4,1)
8)Pidurite vaakumvõimendi
9)Salongile lisatud ventilatsiooni õhu äravooluavad (02/01-l puuduvad täielikult)
10)Luxi veljed
11)Iseenesest mõistetavalt kõik muud vidinad ära taastatud
Et autoga sõitma saada on VEEL PLAANIS TEHA
1)07 istmed ette
2)03 armatuur
3)06 mootor
4)07 käigukast
5)NIVOMAT amortikad taha
6)Jahutusele elektriline ventilaator
7)Signalisatsioon
8)Plokisoojendus
9)Tumedad aknad kuni juhiukseni
10)Ohutuled
11)Et kogu see kupatus toimima hakkaks tuleb teha olulisi muudatusi elektrisüsteemis Kui nüüd pildid ka üles saab siis on need ilmselt sellises järjestuses
1)Auto enne lõhkumist
2)Auto on poole lõhkumise peal Survepesuriga lasin läbi kõik karbid ja uurded. Maal kasutatud autost tuleb tolmu ja sodi umbes 50 ja 100 kilo vahel.
3)Heliisolatsiooni pigimatid kõikjal ja moderniseeritud soendus (labaventilaator on vahetatud turbiiniga-Oluliselt vaiksem ja jõudsam)
4)Välisilme hakkab kujunema
Ongi nagu praeguseks kõik Edaspidi saab ju veel üht,teist lisada kui asi edenenud on ja kui kellegil huvi on siis detailsemalt vastata.
Tehtud on siis
1)Asi peaaegu algosadeks lõhutud
2)Liivapritsiga kogu põhi ja vajalikud kohad ülejäänud kohtadelt haljaks lastud
3)Keevitust vajavad kohad üle tehtud
4)Igasugu roostevastaseid värve, mastikseid, õlisid alla ja peale lastud
5)Ohtralt müraisolatsiooni alla, külgedele ja lakke
6)Soojendust ümer tehtud
7)Kiire reduktor alla (4,1)
8)Pidurite vaakumvõimendi
9)Salongile lisatud ventilatsiooni õhu äravooluavad (02/01-l puuduvad täielikult)
10)Luxi veljed
11)Iseenesest mõistetavalt kõik muud vidinad ära taastatud
Et autoga sõitma saada on VEEL PLAANIS TEHA
1)07 istmed ette
2)03 armatuur
3)06 mootor
4)07 käigukast
5)NIVOMAT amortikad taha
6)Jahutusele elektriline ventilaator
7)Signalisatsioon
8)Plokisoojendus
9)Tumedad aknad kuni juhiukseni
10)Ohutuled
11)Et kogu see kupatus toimima hakkaks tuleb teha olulisi muudatusi elektrisüsteemis Kui nüüd pildid ka üles saab siis on need ilmselt sellises järjestuses
1)Auto enne lõhkumist
2)Auto on poole lõhkumise peal Survepesuriga lasin läbi kõik karbid ja uurded. Maal kasutatud autost tuleb tolmu ja sodi umbes 50 ja 100 kilo vahel.
3)Heliisolatsiooni pigimatid kõikjal ja moderniseeritud soendus (labaventilaator on vahetatud turbiiniga-Oluliselt vaiksem ja jõudsam)
4)Välisilme hakkab kujunema
Ongi nagu praeguseks kõik Edaspidi saab ju veel üht,teist lisada kui asi edenenud on ja kui kellegil huvi on siis detailsemalt vastata.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Tore!
Eks tööd ja vaeva ole kindlasti, aga oma kätetöö on pärast seda ka väärt.
Mul on endal ka mõlkunud mõttes soojenduse, eelkõige ventika vahetus turbiinika vastu. Äkki jagad kogemusi.
Mis masina ventika panid ja kui palju ja mida ümber oli tarvis teha? Kas soojendusradikaga võtsid ka miskit ette või jäi see samaks?
Eks tööd ja vaeva ole kindlasti, aga oma kätetöö on pärast seda ka väärt.
Mul on endal ka mõlkunud mõttes soojenduse, eelkõige ventika vahetus turbiinika vastu. Äkki jagad kogemusi.
Mis masina ventika panid ja kui palju ja mida ümber oli tarvis teha? Kas soojendusradikaga võtsid ka miskit ette või jäi see samaks?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Soedusradikt pole vahetanud. Need ju ühesugused enamusel autodest. Mootor ja turbiin on DATSUN CHERRI omad. Lüliti ja juhtmed koos takistiga ka. Mootori panin koos originaalkronsteiniga. Salongipoolne ots läheb lihtsalt nati läbi seina ja taha kronstein alla. Sealt kust õhku võtab tuleb turbiini vastu panna uus õhuvõtu ava. See peab olema võimalikult turbiini otsa lähedal. Sellega oli jamamist, tahtis vastu käia. Kohad mis ette jäid lõikasin rellakaga eest ära. Paikasin autoakna liimimise silikoniga. Kui lisa väljavõtteid ei tee, toidab ära juba esimeste põõretega. Ma tegin veel tahajalgadele lisatorud. Selleks tuli panna turbiini kõrvale lisavaheseinu, et õhk ka taha jõuaks. Peab kasutama ka suuremaid põõrdeid. Peab tunnistama, et sinna taha väga plju õhku ei jõua (kehvemaks ka ei läinud) VAIKSEM on ta igaljuhul ka kõige suuremate pööretega.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ei tea pole päris konkreetselt käinud lammarites otsimas ja hindu pärimas. Võin valetada, aga minu meelest taheti Tartus kahejuhtmeliste eest 100 ja neljaste eest 120 ühes lammaris. Aga tundub sutsu kallis jah, sest mina olen kusagil näinud 180 .- eest tk uusi.
Millised need olid, kas kahe või neljajuhtmelised muidu?
Millised need olid, kas kahe või neljajuhtmelised muidu?
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
ainult mootoritest jääb väheks, sinna juurde on vaja ka kahte releed või alarmi mis neid sünkroonis liigutama hakkaks. ise soovitan kohe alarm osta, sest kui keskluku ära paned, siis mingi aja pärast viskab see võtmega keeramine kopa ette ja tahad alarmiEsialgne postitaja motamees
Ostsin eile romulast Opel rekordi ukse keskluku mootorid. Hakkan uksi kokku panema siis läheb käiku. Ühe mootori hinnaks võeti 125 EEKu. Kas see on palju?:P Kuidas teil seal selliste vidinate hinnad ka on. 500 krooni 4 mootori eest tundus kuidagi palju.
hindadest niipalju, et 125 eequ kasutatud mootori eest on veits palju küsitud jah. endal läks mootorid ja alarm mingi 1300 eequ maksma. nüüd ei kujuta võtmega keeramist enam ettegi:D
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
No kui Over koju tuleb ju ta siis vaatab. Mina ei oska selle koduga midagi teha. Siis tulevad uued pildid ka. Natuke kaugemale on ikke jõudnud kui vanade piltide peal.
Ma kohe kardan pärast autot väja ajada kui valmis on. Saab teine äkki värskeõhu mürgituse või jääb päevavalges pimedaks. Nii kaua pole ta õue saand.
Ma kohe kardan pärast autot väja ajada kui valmis on. Saab teine äkki värskeõhu mürgituse või jääb päevavalges pimedaks. Nii kaua pole ta õue saand.
C