
Huumorinurk...
Huumorinurk...
- apsu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 672
- Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
- Asukoht: Võru
- Autod: VAZ 2104
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=AEl9X5zA ... r_embedded
mis tegelikult sõjaväes toimub:
http://www.youtube.com/watch?v=UvF1oMWx6pU&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=j95JuFTlMM0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=UhpUcPpTcfc&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wuFlra-1 ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=Yqwkje_v ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=cKtoc8nc ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=VqGYuOK3 ... re=channel
[Muudetud: 15-12-2009 apsu]
mis tegelikult sõjaväes toimub:
http://www.youtube.com/watch?v=UvF1oMWx6pU&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=j95JuFTlMM0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=UhpUcPpTcfc&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wuFlra-1 ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=Yqwkje_v ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=cKtoc8nc ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=VqGYuOK3 ... re=channel
[Muudetud: 15-12-2009 apsu]
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
Väike masusõnastik:
masu - majandussurutis
masufoob - masukartja (kärsitu palgapäeva ootaja)
masufront - inkassofirmade võitlustander
masugioon - usk masusse
masuhhism - naudingu saamine masust
masuhoolik - masu tõttu emotsionaalselt erakordselt vastuvõtlik isik
masujuus - rasvaste juustega rahandusminister
masukaator - masu õhutaja
masuklopeedia - seletav sõnaraamat masu kohta
masula - rohkem kui 90% töötusega asula
masulik - masu sarnane
masulka - väikeste finantsiliste vahenditega korraldatud tantsuõhtu
masull - masu ajal kasutusele võetavad talongid
masumaan - masusõltlane
masumaks - riigi lisatuluallikas (isikute suhtes, kes masu all ei kannata, kohaldatav maks)
masumoon - riiklik toiduabi programm
masundus - masust tingitud depressioon
masupoloog - masuaegse poliitika uurija
masurpriis - üllatav asjade käik masu ajal
masuska - odav snäkk masuskari kõrvale haukamiseks
masuskaaf - otsingumootor sittadel aegadel
masuskar - masu ajal pruulitav odav alkoholisisaldusega jook
masusklik - masugiooni sekti liige
masuskoop - tehniline instrument masu lähiuuringuteks (teenäitaja helgesse tulevikku)
masuslik - masu ajal peetav ökonoomne koduloom
masusserdaja - masust kasulõikaja
masutaat - masust tingitud tagajärg
masutroloog - masu uurija
masutroonik - majad, autod, D&G kaubamärki armastava naise kaotanud fii-faa-foo bisnismen
masuurer - masu ajal võimu haarav isik
masuurik - masust väljapääsu otsija
Edit: nüüd siis ka masuuriku nime päritolu lahendatud
masu - majandussurutis
masufoob - masukartja (kärsitu palgapäeva ootaja)
masufront - inkassofirmade võitlustander
masugioon - usk masusse
masuhhism - naudingu saamine masust
masuhoolik - masu tõttu emotsionaalselt erakordselt vastuvõtlik isik
masujuus - rasvaste juustega rahandusminister
masukaator - masu õhutaja
masuklopeedia - seletav sõnaraamat masu kohta
masula - rohkem kui 90% töötusega asula
masulik - masu sarnane
masulka - väikeste finantsiliste vahenditega korraldatud tantsuõhtu
masull - masu ajal kasutusele võetavad talongid
masumaan - masusõltlane
masumaks - riigi lisatuluallikas (isikute suhtes, kes masu all ei kannata, kohaldatav maks)
masumoon - riiklik toiduabi programm
masundus - masust tingitud depressioon
masupoloog - masuaegse poliitika uurija
masurpriis - üllatav asjade käik masu ajal
masuska - odav snäkk masuskari kõrvale haukamiseks
masuskaaf - otsingumootor sittadel aegadel
masuskar - masu ajal pruulitav odav alkoholisisaldusega jook
masusklik - masugiooni sekti liige
masuskoop - tehniline instrument masu lähiuuringuteks (teenäitaja helgesse tulevikku)
masuslik - masu ajal peetav ökonoomne koduloom
masusserdaja - masust kasulõikaja
masutaat - masust tingitud tagajärg
masutroloog - masu uurija
masutroonik - majad, autod, D&G kaubamärki armastava naise kaotanud fii-faa-foo bisnismen
masuurer - masu ajal võimu haarav isik
masuurik - masust väljapääsu otsija
Edit: nüüd siis ka masuuriku nime päritolu lahendatud

- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

SojuzMultFilm esitleb:Nu Pogodi.
Seda multifilmi saab lugeda lausa tolleaegseks klassikaks.
Esimene seeria valmis 1969.
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 0%B4%D0%B8
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Klassika. Militaar.net'i kasutaja käe alt tulnud tõlkelugu.
Täpselt samuti nagu on igas Eestimaa järves üks sõjaaegne tank, niimoodi
tehti "igas lennuväeosas nalja" satardikiirenditega:
Jutustas sellest seltsimees?Edasi juba tema kui esmaallika suust?
Teenisin ma tookord ?itomiris ja Berdit?evis, meie väeosa kõrval paiknes hävituslennuväe polk ja selles prapor?t?ik, kes teenis BAOs ehk lennuvälja teeninduspataljonis.
Prapor igatses ilmselt kõvasti sinise-sinise taeva järele ning püüdis seda kuidagi maapealse tegevusega kompenseerida. Põhiliselt väljendus see mööda linna ?Jawa? tõugu 750 kuubikulise krossirattaga sõitmises, mida ta seda vähegi võimaldavatel teelõikudel ligi kahesajaverstase tunnikiiruseni tagant küttis.
Ja sattus kord selle prapori teele peremeheta mootorratta skelett.
Ratas oli mingit lihtsamat sorti, kas I? või Voshod, mida ?Jänestega Jawa? nime all tunti. Mark polegi tähtis, tähtis oli see, et skeletil puudusid nii mootor kui bensiinibaak, aga selle eest olid olemas nii iste, korras juhtraud, spidomeeter kui ka ringikäivad rattad.
Ning see, et prapor otsustas sellel skeletil püstitada kiirusrekordi. Stardi- ja maandumisrajal, mis oli üldiselt küll hävitajatele ette nähtud ning omas seetõttu suhteliselt siledat kahekilomeetrilist pinda. Mootoriks aga mõtles prapor välja vaat mille!
Lattu oli mäletamatutest aegadest jäänud lebama kunagi MIG-21-l kasutatud püssirohuga stardikiirendid, mis lennuki tiibade alla riputatuna aitasid tal täislastis startimiseks kiirust koguda ning töötasid paaris statsionaarse turboreaktiivmootoriga, mida oli pardal samuti tervelt ühes eksemplaris.
Tehtud-mõeldud!
Võttis prapor ühe nendest kiirenditest veojõuga, kui mälu ei peta, üks tonn, ja kinnitas selle istme külge. Ise ronis kõige peale, tõukas jalgadega ja trügis niimoodi selle kaadervärgi tühja stardiraja algusesse. Tõusis püsti. Pani kiivri pähe. (kinnise, kusjuures). Lõi risti ette. Tõukas apastraadi liikuma ja lühistas püssirohukiirendi sütiku?
Edasi juba selle ime pealtnägijate kirjeldusest.
Mootorratta sklett muutus lausa silme all punktikeseks, kusjuures vastavalt kiirendi põlemisele ja tema jõudmisega tööre?iimi kasvas kiirendus järsult ning kuskil 500 meetri joonel pani mootorratas prapori alt lihtsalt lõiget.
Kiirendi hakkas arendama lihtsalt maksimaalset veojõudu ja kiirendus kasvas hüppeliselt. Mis kuskil paarisajakilose kaalu juures andis mootorrattale üsna mitu G-d ülekoormust.
Üleajateenija sõitis tagumiku ja turja peal mööda rada pika maa maha, aga Allahh halastas ta peale, hing jäi sisse. Kuigi muljuti teda üpris korralikult.
Prapor pajatas hiljem, et hetk enne seljast mahaviskamist jõudis ta näha, kuidas spidomeetri osuti jooksis sihverplaadi paremasse serva kinni ja suri seal. Mis tähendab, et kiirus oli juba üle 120 km/h.
Tema isetehtud boliid klassist Formula 000 jätkas peaaegu otsejoones liikumist, hüppas mõne sekundiga ülejäänud 1500 meetrit ning tungis lennuvälja betoonaeda. Kus ta koos püssirohu jäänustega ka õhku lendas. Räägitakse, et auk olla olnud lausa paar postivahet?
Ehk siis vaadake ette, kodanikud kiirendajad
Täpselt samuti nagu on igas Eestimaa järves üks sõjaaegne tank, niimoodi
tehti "igas lennuväeosas nalja" satardikiirenditega:
Jutustas sellest seltsimees?Edasi juba tema kui esmaallika suust?
Teenisin ma tookord ?itomiris ja Berdit?evis, meie väeosa kõrval paiknes hävituslennuväe polk ja selles prapor?t?ik, kes teenis BAOs ehk lennuvälja teeninduspataljonis.
Prapor igatses ilmselt kõvasti sinise-sinise taeva järele ning püüdis seda kuidagi maapealse tegevusega kompenseerida. Põhiliselt väljendus see mööda linna ?Jawa? tõugu 750 kuubikulise krossirattaga sõitmises, mida ta seda vähegi võimaldavatel teelõikudel ligi kahesajaverstase tunnikiiruseni tagant küttis.
Ja sattus kord selle prapori teele peremeheta mootorratta skelett.
Ratas oli mingit lihtsamat sorti, kas I? või Voshod, mida ?Jänestega Jawa? nime all tunti. Mark polegi tähtis, tähtis oli see, et skeletil puudusid nii mootor kui bensiinibaak, aga selle eest olid olemas nii iste, korras juhtraud, spidomeeter kui ka ringikäivad rattad.
Ning see, et prapor otsustas sellel skeletil püstitada kiirusrekordi. Stardi- ja maandumisrajal, mis oli üldiselt küll hävitajatele ette nähtud ning omas seetõttu suhteliselt siledat kahekilomeetrilist pinda. Mootoriks aga mõtles prapor välja vaat mille!
Lattu oli mäletamatutest aegadest jäänud lebama kunagi MIG-21-l kasutatud püssirohuga stardikiirendid, mis lennuki tiibade alla riputatuna aitasid tal täislastis startimiseks kiirust koguda ning töötasid paaris statsionaarse turboreaktiivmootoriga, mida oli pardal samuti tervelt ühes eksemplaris.
Tehtud-mõeldud!
Võttis prapor ühe nendest kiirenditest veojõuga, kui mälu ei peta, üks tonn, ja kinnitas selle istme külge. Ise ronis kõige peale, tõukas jalgadega ja trügis niimoodi selle kaadervärgi tühja stardiraja algusesse. Tõusis püsti. Pani kiivri pähe. (kinnise, kusjuures). Lõi risti ette. Tõukas apastraadi liikuma ja lühistas püssirohukiirendi sütiku?
Edasi juba selle ime pealtnägijate kirjeldusest.
Mootorratta sklett muutus lausa silme all punktikeseks, kusjuures vastavalt kiirendi põlemisele ja tema jõudmisega tööre?iimi kasvas kiirendus järsult ning kuskil 500 meetri joonel pani mootorratas prapori alt lihtsalt lõiget.
Kiirendi hakkas arendama lihtsalt maksimaalset veojõudu ja kiirendus kasvas hüppeliselt. Mis kuskil paarisajakilose kaalu juures andis mootorrattale üsna mitu G-d ülekoormust.
Üleajateenija sõitis tagumiku ja turja peal mööda rada pika maa maha, aga Allahh halastas ta peale, hing jäi sisse. Kuigi muljuti teda üpris korralikult.
Prapor pajatas hiljem, et hetk enne seljast mahaviskamist jõudis ta näha, kuidas spidomeetri osuti jooksis sihverplaadi paremasse serva kinni ja suri seal. Mis tähendab, et kiirus oli juba üle 120 km/h.
Tema isetehtud boliid klassist Formula 000 jätkas peaaegu otsejoones liikumist, hüppas mõne sekundiga ülejäänud 1500 meetrit ning tungis lennuvälja betoonaeda. Kus ta koos püssirohu jäänustega ka õhku lendas. Räägitakse, et auk olla olnud lausa paar postivahet?
Ehk siis vaadake ette, kodanikud kiirendajad

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.kassahitt.net/ ja naeru jätkub kauemaks....
-
kkopec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
- Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
- Autod: japs
Tegelikult ei teagi,kas naerda või nutta....aga isakese Darwini auhinda on see väärt küll!
http://www.feelfree.ee/?id=9&a=1675
http://www.feelfree.ee/?id=9&a=1675
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
Novell
MIS VÄRK ON?! MIS JUHTUS AH?! MIDA KURADIT SIIN TOIMUB?! MILLEKS SEE KÕIK?! TA LIHTSALT EI SAANUD SELLEST ARU. KUIGI TA PÜÜDIS. AGA EI SAANUD. KOLM PÄEVA OLI MÖÖDUNUD TOLLEST SAATUSLIKUST TEISIPÄEVAST, MIL TALLINN- TARTU BUSS MAANTEE 148- NDAL KILOMEETRIL ÕHKU LENDAS. KÕIK SURID. PEALE TEMA. JA VEEL NELJA UMBKEELSE VENELASE. JA ÜHE SOMMI. TA OLI PROOVINUD MEENUTADA...MIKS NII JUHTUS...KUIDAS NII JUHTUS...VIIMANE ASI MIDA TA MÄLETAS OLID EESPINGIL KARJUNUD NOORED, KES OHTRATE ROPPUSTE SAATEL MINGIST MERE ÄÄRDE MINEMISEST RÄÄKISID. JA SIIS...TRAHH! PIMEDUS. 8 TUNDI HILJEM TEEPERVEL VIRGUDES PÜÜDIS TA ESIMESE MÕTTENA SELGUSELE JÕUDA, MIKS MÕELDI VÄLJA VARVASSOKID, KUID TULUTULT. TA LIHTSALT EI SAANUD SELLEST ARU. 'EINO MIS VÄRK ON NAGU!', KARJUS TA MÕTTES. 'MIS KURADI VARVASSOKID?!' KUSKILT EEMALT OLI KUULDA PUDELITE KÕLISEMIST JA ÜHT, EI, KAHT VALJU RÖHATUST. END VAEVALISELT TOLMUSELT MAAPINNALT PÜSTI AJADES SUUTIS TA MÕELDA VAID ÜHT: MIDA FAKKI?! MIS TOIMUB rsk?! PAARKÜMMEND MEETRIT BUSSIVAREMETEST, ÜHE VILTUKASVANUD, KUID ELUJÕULISE KASE ALL, OLI LAUD, 4 TOOLI, MÕNED TÜHJAD ÕLLEPUDELID, MÕNED TÄIS ÕLLEPUDELID, ÜKS POOLETEIST LIITRINE DZINN JA 4 MEEST. ÜKS OKSENDAS
MIS VÄRK ON?! MIS JUHTUS AH?! MIDA KURADIT SIIN TOIMUB?! MILLEKS SEE KÕIK?! TA LIHTSALT EI SAANUD SELLEST ARU. KUIGI TA PÜÜDIS. AGA EI SAANUD. KOLM PÄEVA OLI MÖÖDUNUD TOLLEST SAATUSLIKUST TEISIPÄEVAST, MIL TALLINN- TARTU BUSS MAANTEE 148- NDAL KILOMEETRIL ÕHKU LENDAS. KÕIK SURID. PEALE TEMA. JA VEEL NELJA UMBKEELSE VENELASE. JA ÜHE SOMMI. TA OLI PROOVINUD MEENUTADA...MIKS NII JUHTUS...KUIDAS NII JUHTUS...VIIMANE ASI MIDA TA MÄLETAS OLID EESPINGIL KARJUNUD NOORED, KES OHTRATE ROPPUSTE SAATEL MINGIST MERE ÄÄRDE MINEMISEST RÄÄKISID. JA SIIS...TRAHH! PIMEDUS. 8 TUNDI HILJEM TEEPERVEL VIRGUDES PÜÜDIS TA ESIMESE MÕTTENA SELGUSELE JÕUDA, MIKS MÕELDI VÄLJA VARVASSOKID, KUID TULUTULT. TA LIHTSALT EI SAANUD SELLEST ARU. 'EINO MIS VÄRK ON NAGU!', KARJUS TA MÕTTES. 'MIS KURADI VARVASSOKID?!' KUSKILT EEMALT OLI KUULDA PUDELITE KÕLISEMIST JA ÜHT, EI, KAHT VALJU RÖHATUST. END VAEVALISELT TOLMUSELT MAAPINNALT PÜSTI AJADES SUUTIS TA MÕELDA VAID ÜHT: MIDA FAKKI?! MIS TOIMUB rsk?! PAARKÜMMEND MEETRIT BUSSIVAREMETEST, ÜHE VILTUKASVANUD, KUID ELUJÕULISE KASE ALL, OLI LAUD, 4 TOOLI, MÕNED TÜHJAD ÕLLEPUDELID, MÕNED TÄIS ÕLLEPUDELID, ÜKS POOLETEIST LIITRINE DZINN JA 4 MEEST. ÜKS OKSENDAS
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Noh kõvad tuunijad, siin väikene õppetund kuidas Lada tuunida 
http://www.youtube.com/watch?v=6YeBQMXajdg

http://www.youtube.com/watch?v=6YeBQMXajdg
Jupid Venemaalt!
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
kah omamoodi pensionisammas
http://static.funnyjunk.com/pictures/well_planned.png
õllede perioodilisustabel
http://www.flickr.com/photos/45642115@N ... 3/sizes/l/
[Muudetud: 14-1-2010 Kytt]
[Muudetud: 17-1-2010 PuZuP]
http://static.funnyjunk.com/pictures/well_planned.png
õllede perioodilisustabel
http://www.flickr.com/photos/45642115@N ... 3/sizes/l/
[Muudetud: 14-1-2010 Kytt]
[Muudetud: 17-1-2010 PuZuP]
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Mõned päevad tagasi jooksis läbi üks huvitav uudis (kahjuks ei leidnud praegu originaali üles).
Seoses Prantsusmaal maha sadanud lumega anti välja ametlik hoiatus - kui näete liikluses Eesti või Soome numbrimärgiga autot, siis ärge üritage nendega samas tempos liigelda. Nemad teavad, kuidas talvel sõita tuleb.
Äkki Logman oskab kommenteerida:)
Seoses Prantsusmaal maha sadanud lumega anti välja ametlik hoiatus - kui näete liikluses Eesti või Soome numbrimärgiga autot, siis ärge üritage nendega samas tempos liigelda. Nemad teavad, kuidas talvel sõita tuleb.

Äkki Logman oskab kommenteerida:)
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
jäi mullegi see uudis silma: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=28433673