Talumees ostis Silberautost E-klassi Mercedese. Ta oli siiralt üllatunud,
kui algselt öeldud hinnale lisandus kopsakas summa lisavarustuse eest. Paar
kuud hiljem otsis Silberauto müügimees oma maal elavatele vanematele
korralikku lüpsilehma ja sattus sama talumehe otsa, kellele ta
lisavarustusega Mersu müüs. Talumees väljastas müügimehele lehma eest
järgmise arve:
Lehm (standardvarustusega) - 2400 krooni.
Kombineeritud värv (musta-valge kirju) - 150 krooni
Nahkkate - 100 krooni
Paak suvise ja talvise piima jaoks - 50 krooni
Nisad, keskelt augustatud - 17,50 krooni/tk
Poolautomaatne sääsetõrje (saba) - 30 krooni
Väljaheitegaaside mürgilisuse vähendaja - 60 krooni
Ilmastiku- ja maastikukindlad sõrad - 100 krooni
Dubleeritud pidurdussüsteem (esi- ja tagajalad) - 400 krooni
Mitmetonaalne helisignaal (ammumine) - 135 krooni
Sinised silmad (halogeen) - 150 krooni
Suvalise kütuse toitesüsteem - 1250 krooni
Jutt nimelt sellest, et arvutigeenius Bill Gates'i käest on nõu küsitud väga paljudel teemadel, vähemalt autotöösturitele Gates'i visioonid ei meeldi. Ühes loengus võttis Gates teatada, et kui autotööstuse tehnoloogia oleks arenenud sama kiiresti kui Microsoft arvutite väljatöötamine, siis sõidaksime me kõik juba ammu 25 dollarit maksvate autodega, mis kulutaksid ühe liitri bensiini 1000 kilomeetri läbimiseks. BMW ühe direktori Eberhard von Kuenheimi kommentaarid Gates'i väite kohta on suhteliselt karmid.
"Kui BMW oleks Microsofti eeskujul oma tehnoloogiat arendanud, sõidaksime selliste autodega: ilma ühegi arusaadava põhjuseta läheks auto paar korda päevas rikki. Autod peatuksid aeg-ajalt keset maanteed, kuid juht peaks seda loomulikuks. Ta käivitaks mootori uuesti ning jätkaks sõitu.
Iga kord, kui ülekäigurajad ja muud jooned teedele maha märgitakse, tuleb uus auto osta. Aeg-ajalt juhtuks mõnda "keerulist manöövrit" - näiteks vasakpööret - sooritades selline jama: auto mootor seiskub ning edasisõitmiseks ei aita muu, kui tuleb mootor uue vastu vahetada.
Autot saab kasutada vaid üks inimene korraga, kui juht ei osta "Car 95" või "Car XP" litsentside paketti. Tõsi, koos sellega peaks ka autosse istmeid juurde ostma.
Konkureeriv autofirma võiks valmistada sõiduki, mis on kaks korda töökindlam, kolm korda võimsam ja viis korda mugavam kui BMW, kuid selle autoga saaks sõita vaid viiel protsendil riigi maanteedest. Õlirõhu, bensiinihulga, jahutusvedeliku temperatuuri ja muud sellised signaallambid asendataks ainult ühe suure punase tulega: "General Car Default". Liiklusõnnetuses ei avaneks auto turvapadi mitte kohe, vaid enne küsiks auto oma juhilt:"Are You Sure?" Arvake ise, mitu juhti jõuavad kiirusel 160 km/h vastu puud paiskudes "YES" vajutada.
Iga kord, kui BMW esitleks uut mudelit, peaksid kõik selle ostjad uuesti autokoolis käima, sest uuel autol pole eelkäijaga absoluutselt mitte midagi ühist. Aeg-ajalt oleks autoomanik tõsises hädas. Ilma ühegi arusaadava põhjuseta ei saa ta oma autosse muidu sisse, kui ta korraga tõmbab ukselinki, lööb jalaga tugevalt vastu esirehvi, närib antenni ja loomulikult pöörab veel ka võtit lukuaugus. Auto mootori seiskamiseks peab armatuurlaual vajutama nuppu "Start""