Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Niisiis, jõudsin ka lõpuks foorumisse ja oma teemani. Auto sain oma vanaisalt, kes ostis auto ainult paari aasta vanusena ja peale seda pole põhimõtteliselt talvel sõitnud. Roosteuss on aga vaikselt ikkagi närima hakanud ja tekkis plaan ustav liikur korda teha, üle värvida, et päris rondiks ei läheks. Masin pole kindlasti igapäevaliikuriks mõeldud, benakulu ja turvalisuse koha pealt eelkõige. Plaan on teha mõnus hobiauto, millega suviti kruisimas käia, ehk siis korralik roostetõrje, üle värvida ja muud nipet-näpet. Mootor ja veermik on üliheas korras, välja arvatud tagasild, mis vajab veidi remonti. Mõned pildid ka, vabandan juba ette, pole eriline fotoproff. http://nagi.ee/photos/Eesti21/sets/310319/
*eelmist moodi linkimine ei töötanud
kiiruga tehtud, pole ise ka uhke. A digikat pole kogu aeg käepärast, siis peab veits aega vist leppima. Avastasin veel päris mitu roosteauku, aga noh, mida muud 31-aastaselt autolt oodata. Kuna ise tudeng, siis on aeg ja finants väga piiratud, nädalavahtustel veits saab nokkida, aga ehk suvel saab tõsisemalt tegelema hakata. Ja kui kellelgi on pakkuda soodsa hinnaga juhipoolseid tiibu, võib teada anda
Tahaks küsida, ehk keegi targem teab, millise tulemuse jätab vana värvi korralik poleerimine, st poleerpasta ja muu sellisega. Alguses olin kindel ülevärvimises, aga nüüd kaaluks sellist võimalust ka.. Samas, osa kohti tuleb nii või naa värvida, ehk on siis kavalam kogu krempel üle võõbata?
Ei seda muidugi , aga need osad, mis roostes pole, kus värv on tipp-topp, siis kas vana värvi poleerimine annab veel head tulemust või on see lihtsalt raha tuulde loopimine?
Küsiks veel targematelt, kuidas oleks kõige parem eemaldada poritiibu ilma neid vigastamata, ilmselt vaja liivapritsi viia millalgi...
Ja ega keegi ei tea, kust oleks võimalik osta poritiibadele eraldi nurki, enamus üsna auguliseks ussitanud...
reiner kirjutas:Kui poritiibu liivapritsida, siis vaevalt, et nendest suurt midagi alles jääb. Kindlam ja parem variant paigaldada uued tiivad.
Uued tiivad tulevad odavamad panna ja pahtlivaesemad tublisti. Need ei maksa ka praegusel ajal midagi. See lapitamine läheb töö/töörahana kallimaks maksma lõpuks ja pole uusi tükke ikkagi väärt.
Niisiis, plaan lappida vanad poritiivad on maha maetud ja nüüd on eesmärgiks enamus tiibu välja vahetada uute vastu. Küsikski , kuidas saaks need võimalikult väheste kahjudega küljest ära, relakas tundub liiga vägivaldne, see rikuks ilmselt need servad ära, kuhu uued plekid kinnituma peaks... Targemad, aidake!:rolleyes
Tahaks veel küsida targematelt, kuidas suhtuda plastist poritiibadesse? On mõttekam panna plastist või püüda ikka tavalised plekid saada? Tundub, nagu plastist oleks parem, et pole roostemuret, aga kuidas väljanägemine jääb, kuidas paigaldamisega lood...?tänud juba ette!!
Arvan et kui viitsid jaurata siis ikka plastik tiivad. Kuigi need võivad olla sellised ,et ei istu üldse paika aga samas kui joppab siis lähevad kohe külge. Kinnitused 6m poltidega tiiva pealt ja alt nurgast ka. Aga kui poldid paned siis soovitan need paksul tavoti vms ollusega üle teha ,et kinni ei roostetaks muidu pärast näed kurja vaeva ,et neid maha saada:D
Aastad läinud, alles nüüd jõuab värvimisse. Seisnud pikalt ajapuuduse taga, nüüd lõpuks saab projekti jälle käima lükata.
Õnneks leidus hea sõber, kel kodus põhimõtteliselt oma värvimiskamber ehitatud, läheb see osa ehk veidi libedamalt.
Värviks tuleb ilmselt punane, pagass seest üleni kivikaitsega.
Mõned kiired pildid ka enne värvimist: