Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Mul tagant vetrus tegelikult isegi päris ilusti, polnud üldse eriti jäik, ainult esiots kippus põrkama , a noh, ma arvan et see oli sellest tingitud, et õõtsad puhvrite peal, kui maale lähen kindlasti lõikan selle veitsa väiksemaks ehk siis kannatab sõita ka . Praegu oli maantee peal päris hea, aga nii kui külavahele sisse keersin hakkas sisikonda raputama, nagu tigu pidin vaikselt aukude vahel roomama.
Nii üheselt ei tasuks seda asja ikka võtta, mõistlik madaldus ja jäik amort annavad teelpüsivusele asfaldil ikka palju juurde[/quote]
Kiirel ja kvaliteetsel teel see ei häiri. Aga mitte meie (Eesti) teedel. Saksast tulnud autodele on tihti sportvedrud alla pandud. Seal keegi ei lõigu originaale. Ostetakse jäigem ja veidi lühem madaldus-sari. Ka mulle on elus paar sellist eksemplari sattunud ja esimese asjana olem romulast originaalid alla ostnud. Maitse asi.
Ei tea pole ta midagi nii ulmeliselt lai(aga koopast on päris palju väljas) , rehv on räme balloon , mingi aeg lähevad taha ka laiad plekid kui aega saan et miskised rehvid osta.
Uue summuti pookisin ka alla, krdi hea ikka vaikse autoga sõita, enne mürises natuke liiast. 155/65 rehvid tulevad ka varsti ära, ehk siis natuke veel madalamaks .
Muidu praegu autol suht rotika välimus, selline veidike räämas ja, eks suvel kui rohkem aega peaks veits iluravi tegema. Ukse äärtest lööb juba rebane välja. Ideaalis tuleks auto üle värvida..
Mul polegi mingit stiili , selle auto "rallika karjäär" on igatahes nüüd natukeseks ajaks läbi, järgmine talv jälle , kui suvel kere liiga siledaks ei aja. Lisatuled ka mingi aeg ära kakkuma, päevad vähe valgemad ja pikemad juba.
Sain uued rehvid kätte, mõõduks 155/65, räiged niidirullid ikka koos laia veljega . Kohe pidin veel madalamaks laskma, natuke imelik oli nii väikse rehviga. "tuunisin siis veel veits vedrusi ja tulemus selline:
Praegust tõstsin veitsa aga kõrgemala, kuna homme ülevaatusele minek ja üv-e mehed keeldusid madaldatud autot läbi laskmast. Ei kujuta ette mida see küll mõjutada võiks, aga ju siis neile ei meeldi. Iluvõre tuleb ka muidugi ette, see lihtsalt poes praegu , homme linnas kruttin ette, peaks vähe viisakam jääma.
Päris edev näeb välja. Sõita pole just kindlasti kõige mugavam, aga ilu nõuab ohvreid.
Velg ja rehv istuvad ka suht viisakalt kokku. Ei ole velg liiga lai ega rehv liiga kitsas.
Nüüd veel auto korralikult puhtaks ja läikma, korralikud stanged ja numbrimärgid ning tulemus väga viis!
Karterikaitsme oled ise "ehitanud"?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Just ilu nõuab ohvreid , aga õnneks ma autoga igapäevaselt ei sõida ja muidu ka suht vähe nii et hullu pole. Numbrid suht rääbakad jh praegu, stanged kõige korralikumad mis oma varudest leidsin , eks peab midagi korralikumat kuskilt otsima, tagumine suht õudne tegelikult. Aga selle auto läikima lõõmisega on probleem, see lihtsalt ei ole võimalik, aitab ainult ülevärvimne, ja seda vb alles suve lõpus...
A jah karterikaitse ise tehtud, päris rallit ilmselt sõitma ei läheks aga väiksemad kõksud kaitseb ära.
Kena !:P Amaordid toimetavad ilusti sellises asendis? Madalduse mehed tavaliselt liigutavad amorte alla poole, et oleks väiksem võimalus neid põhja lüüa ja töö maa jääks vähe rohkem keskele poole.
Aitäh kõigile heade kommentaaride eest . Mina seda värvi paremaks ei saanud kuna, nii pasalt värvitud, proovisin mingi color restoreriga poleerida, aga läks palju hullemaks, värv hakkas hoopis maha tulema ja muu selline jama, alt hakkas mingi valge pask tulema, õudne lihtsalt. Vesilihviga laseks kohe värvi maha.
Amordid toimetavad hetkel väga ilusti, mul suht lühikesed need ka.
Autol ka üv läbitud, vinguti natuke rehvide pärast, aga laiade velgede kohta ei õeldud midagi, natuke madal oli ka nende arvates, kuigi tõstsin kõrgemaks. Tehnilisi vigasi autol polnud, just hiljuti sai ka suur remont ju tehtud.
Mis amorte kasutad siis, et lühikesed on? Ja need kummist puhvrid oled täiesti maha lõiganud?
Ei kena on tõesti, huvitav kuidas sellega sõita oleks võrreldes originaaliga:D
Auto praegu kuressaares jah, vanaisa tsillib sellega ringi , aga praegu auot suht traktor üv-e jaoks, amordid mul kybi gaasikad ja need on minumeelest ikka lühemad kui originaalid või vähemalt nendest olid lühemad mis mul all olid. Külavahel on siin meil suht võimatu sellega sõita, aga maantee peal ja linnas üllatavalt hea. Kummist puhvrid jah täitsa maas, mingi aeg, miskised tugevdused ka lansedele tegema, noh nii igaksjuhuks.
Palju sul nüüd selle madalama seisuga kokku maha on lõigatud ?
Algul võtsid 2.5 keerdu ja palju umbes juurde veel ?
Ilus on küll. Kui meil saare ja mandri vahel laevaliiklus tööle hakkab, siis lohistan ühe 05 hoovi omale.
Peaks ka madalaks laskma selle.
Edu igaljuhul!:)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Edu tarvis, kokku võetud vist 3,5 kui ma ei eksi, pole jõudnud järge pidada , vb on 3 keerdu, vist oli 3 ikka, aga päris kindel pole mingi kolm korda lõikusin neid vist.
Vanaisa jõudis ka just koju, käis sillaregullis ka ära, pandi kõik ilusti paika.