Vabandan esmalt ette ära, kui vastavat teemat on juba kuskil kajastatud.
Kui raske oleks tavalise 073 Solex karpaga 1.7 mootorit ümber teha monopritseks? Kas tegemist oleks praktiliselt bolt-on lahendusega, kui vastav tehnika/elektroonika (pritsepea, aju jne.) olemas on? Millised komplikatsioonid võivad esineda?
Ette tänades,
Martin
K: 1.7 Solex ---> 1.7 monopritse?
K: 1.7 Solex ---> 1.7 monopritse?
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
K: 1.7 Solex ---> 1.7 monopritse?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Omandades terve komplekti on kõik külge polditav. Ise panin selle krempli 1300S mootorile peale. Töötas küll. Tahhomeetri väljavõtet ei leidnud ainult üles aga see on juba minu pädevuse probleem, teised on targemad.
Ainuke komplikatsioon oli see, et rihmaga mootorile ei sobinud ketiga mootori otsakaas ja pidin seega väntvõlli anduri kinnituse ise meisterdama. No biggie
Ja sa tahad ju ketiga mootorile paigaldada nagunii.
[Muudetud: 16.3.11 GTA]
Ainuke komplikatsioon oli see, et rihmaga mootorile ei sobinud ketiga mootori otsakaas ja pidin seega väntvõlli anduri kinnituse ise meisterdama. No biggie

[Muudetud: 16.3.11 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme