Milline diiselmootor sobiks siksile
Milline diiselmootor sobiks siksile
Milline diiselmootor sobiks siksile
Küsimus ongi selline ,et milline diisel mootor sobiks siksile kõigeparemini koos tagaveolise käigukastiga ja siks millele tahaks kunagi kellise asja peale leiutada on 2101 ja veel lisaks ei tea kuidas ARK selle asja peale vaataks ja mida tegema peaks ,et naad positiivselt selle peale vaataks
[Muudetud: 4-3-2011 tepka]
[Muudetud: 16-3-2011 ando]
[Muudetud: 4-3-2011 tepka]
[Muudetud: 16-3-2011 ando]
Fiat 1,9d
http://www.ladaworld.com/index.php?cPath=1
Ise võtaks muidugi Audi/VW 1,9 TD. Ökovärk ja edasi läheb ka hästi. Toon näiteks Audi 1,6TD, mille kütusekulu maanteel alla 6l/100 ja jookseb spido järgi üle 180km/h välja. Tagaveol läheks muidugi jõudu kaduma ülekande peale rohkem.
[Muudetud: 3-3-2011 hautz]
http://www.ladaworld.com/index.php?cPath=1
Ise võtaks muidugi Audi/VW 1,9 TD. Ökovärk ja edasi läheb ka hästi. Toon näiteks Audi 1,6TD, mille kütusekulu maanteel alla 6l/100 ja jookseb spido järgi üle 180km/h välja. Tagaveol läheks muidugi jõudu kaduma ülekande peale rohkem.
[Muudetud: 3-3-2011 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Ei taha olla peorikkuja, aga mis selle asja mõte on? Kui soov on ehitada oma kätega midagi omapärast, siis tee ARKi nõuded selgeks ja sellest lähtuvalt saad hakata mootorit valima. Arvesta et ilmselt pead sa peale diisli peale panemist ka heliisolatsiooni panustama, sest diisel lõugab olulisetl rohkem kui bensukas. Näiteks vabrikuseades transitil on diislil tulemüür paksu poroloonikihi all, samas kui bensukal on sama koha peal paljas plekk.
Kui soov on sõita odavalt diisliga või on sul mõni odav diisliallikas, siis võibolla on rahalises mõttes tunduvalt kasulikum osta üks odav diisel golf või audi või nissan ja seda kasutada. Selle vastu räägib muidugi see, kui lada on väga heas korras ja hingele armas.
Kõik see kehtib piisava läbisõidu korral. Kui sa vähe sõidad, siis arvuta, palju sa ümberehituseks kuluva raha eest pead diislit kulutama, et ümberehitus end üldse ära tasuks. Võib juhtuda et sa ei jõuagi nii kaugele.
Minu jutu mõte pole sind tegemisest eemale kiskuda, vaid suunata sind enne tegutsemist mõtlema, milleks sa seda kõike teed ja kas sa oma töö ja vaevaga soovitud eesmärgi saavutad. Mina olen oma kätega ühe auto bensukast diisliks teinud ja tagantjärgi võin öelda, et ainus mis ma reaalselt sain on töökogemus. Kui ma bensiinika jaoks ostetud kütte oleks kahekordistanud ja poole maha kallanud...ikka oleks veel võidus olnud
[Muudetud: 9-3-2011 Mahno]
Kui soov on sõita odavalt diisliga või on sul mõni odav diisliallikas, siis võibolla on rahalises mõttes tunduvalt kasulikum osta üks odav diisel golf või audi või nissan ja seda kasutada. Selle vastu räägib muidugi see, kui lada on väga heas korras ja hingele armas.
Kõik see kehtib piisava läbisõidu korral. Kui sa vähe sõidad, siis arvuta, palju sa ümberehituseks kuluva raha eest pead diislit kulutama, et ümberehitus end üldse ära tasuks. Võib juhtuda et sa ei jõuagi nii kaugele.
Minu jutu mõte pole sind tegemisest eemale kiskuda, vaid suunata sind enne tegutsemist mõtlema, milleks sa seda kõike teed ja kas sa oma töö ja vaevaga soovitud eesmärgi saavutad. Mina olen oma kätega ühe auto bensukast diisliks teinud ja tagantjärgi võin öelda, et ainus mis ma reaalselt sain on töökogemus. Kui ma bensiinika jaoks ostetud kütte oleks kahekordistanud ja poole maha kallanud...ikka oleks veel võidus olnud

[Muudetud: 9-3-2011 Mahno]
-
mMatukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
- Asukoht: Viljandi
- Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
- Kontakt:
Golf III üheksakümnendate alguse 1.9 turbodiislid olid ju umbe ökod pillid, maanteel sai 4 l sajale kütusekulusid püüda, polnud probleemi ka edasiminekuga kui tarvis oli.Algselt postitas: hautz
Fiat 1,9d
http://www.ladaworld.com/index.php?cPath=1
Ise võtaks muidugi Audi/VW 1,9 TD. Ökovärk ja edasi läheb ka hästi. Toon näiteks Audi 1,6TD, mille kütusekulu maanteel alla 6l/100 ja jookseb spido järgi üle 180km/h välja. Tagaveol läheks muidugi jõudu kaduma ülekande peale rohkem.
[Muudetud: 3-3-2011 hautz]
[Muudetud: 9-3-2011 Matukas]
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
-
mMatukas
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 47
- Liitunud: 30 Okt 2010 18:01
- Asukoht: Viljandi
- Autod: nissan almera 99a, vaz 2105 82a
- Kontakt:
Kui 01 järgi võtta siis ei saa sinna ametlikult väga midagi paremat vahele panna, aga kas ei anna selgeks teha komisjonile, et 01 ja 07 pm sama põhja peal autod. Siis see 1.9 tdi läheks tal ju läbi, kui mootori kaal muidugi määravaks ei saa:puzzled. Oli vist 10%, 20% ja 30% vastavalt siis kaal, kubatuur ning võimsus. Sixkulli mootor kaalus mälu järgi a“la 117kg aga palju kergemad diislid kaaluvad?
[Muudetud: 9-3-2011 Matukas]
[Muudetud: 9-3-2011 Matukas]
Saed, trimmerid, võsalõikurid tuntud tootjatelt nagu Husqvarna, Shindaiwa ning Stihl profirida. Remont, hooldus ja müük. tel 58371026
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Selgeks teha? Need tegelased lähtuvad kõigepealt numbritest. Siis hakkavad asja edasi vaatama kui numbrid neile sobivad. Matukas sinu loogika on täiesti õige kuid kahjuks kasutu.
Mullegi tuli selline idee kunagi hetkeks pähe kuid arvestades VAZ-ile paigaldatud diisli vibratsiooni ja müra, tundus asi mõttetuna.
Mullegi tuli selline idee kunagi hetkeks pähe kuid arvestades VAZ-ile paigaldatud diisli vibratsiooni ja müra, tundus asi mõttetuna.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
hhumparts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 123
- Liitunud: 29 Jaan 2010 14:43
- Asukoht: Tartu/Viljandi
- Autod: 21053 ja a4 b6
- Kontakt:
Audidel on mootor õigetpidi peal.. ehk siis paigaldus ei ole väga hull.
Kui saaks kuskilt hea hinnaga 1,9 pd mootori 96 kw kokkiraha eest hakkaks ka ise sellele mõtlema.
Mul audil siis sama mootor peal. auto kaalub 16 või 1,8 tonni ei mäeta täpselt peast .. edasi käib kui loom.. 205 rehviga pidamist ei leia esivedu ka teise käiguga .. ja kütet võtab meeldivalt vähe.. samas selline projekt eeldab minu jaoks ka suurepärases korras kere leidmist, mis ei ole enam nii kerge ülesanne.
Ükspäev kirjutasin lada tehasesse, et uurida, mis hinnaga saaks portsu tutikaid 05 si osta.. lumeraja masinateks ehitamiseks.. vastus oli kahjuks, et ei toodeta enam alates eelmisest aastast. Ehk siis tundub, et see vanakooli lada teema hakkab tasapisi hääbuma. Esiveolist ladat ei taha ka relvaähvardusel.. ning tagaveolised hakkavad lihtsalt otsa saama.
Või siis hinnatase on selliseks juba kruvitud, et ei tasu enam soetamist ega ehitamist
Kui saaks kuskilt hea hinnaga 1,9 pd mootori 96 kw kokkiraha eest hakkaks ka ise sellele mõtlema.
Mul audil siis sama mootor peal. auto kaalub 16 või 1,8 tonni ei mäeta täpselt peast .. edasi käib kui loom.. 205 rehviga pidamist ei leia esivedu ka teise käiguga .. ja kütet võtab meeldivalt vähe.. samas selline projekt eeldab minu jaoks ka suurepärases korras kere leidmist, mis ei ole enam nii kerge ülesanne.
Ükspäev kirjutasin lada tehasesse, et uurida, mis hinnaga saaks portsu tutikaid 05 si osta.. lumeraja masinateks ehitamiseks.. vastus oli kahjuks, et ei toodeta enam alates eelmisest aastast. Ehk siis tundub, et see vanakooli lada teema hakkab tasapisi hääbuma. Esiveolist ladat ei taha ka relvaähvardusel.. ning tagaveolised hakkavad lihtsalt otsa saama.
Või siis hinnatase on selliseks juba kruvitud, et ei tasu enam soetamist ega ehitamist
- juss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 171
- Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
- Asukoht: põlva
- Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)
Vw 66 ja 81 kw mootorid on veel pumbaga diislid pole mingeid peeneid pumppihusteid.
Diisli paigaldamisel peab arvestama ka, et seda mootorit on vaja jahutada ja kast ja silla ülekanded on vaja vastavaks saada.
Vahet pole mis veoline se doonorauto on.
Kiir arvutused näitasid, et VW 1.9 TDI + korralik mootori jahutus + kast, sild + paberite ja asjaajamised = 2000+ EUR
Muidugi saab ka odavalt, ütled oma vanaemale, et tema öko golf andis otsad ja kruvid sealt mootori maha ja pistad selle siksi kasti otsa ja jätada ülejäänu ka siksi asjad.
Diisli paigaldamisel peab arvestama ka, et seda mootorit on vaja jahutada ja kast ja silla ülekanded on vaja vastavaks saada.
Vahet pole mis veoline se doonorauto on.
Kiir arvutused näitasid, et VW 1.9 TDI + korralik mootori jahutus + kast, sild + paberite ja asjaajamised = 2000+ EUR
Muidugi saab ka odavalt, ütled oma vanaemale, et tema öko golf andis otsad ja kruvid sealt mootori maha ja pistad selle siksi kasti otsa ja jätada ülejäänu ka siksi asjad.
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Ikkagi...äkki autor avalikkustab mida ta saavutada tahab? Oma kätega teha või ökotada või lennukit ehitada...siis oleks teistel ka lihtsam.
Aga 01 kere vahele oleks ehk 1.9 sdi paras? võimsus numbrite poolest sobib, töökindlust tal jätkub ja kuna turbo puudub on teda kapoti alla ka lihtsam mahutada. Öko on ka.
Aga 01 kere vahele oleks ehk 1.9 sdi paras? võimsus numbrite poolest sobib, töökindlust tal jätkub ja kuna turbo puudub on teda kapoti alla ka lihtsam mahutada. Öko on ka.
Mis te leiutate siin...

http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=512456
Kui kaudsed kulud ka sisse võtta, tuleb selle pealeviskamine lõpuks sama kallis. Aga ARK on rõõmsam, ma usun

http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=512456
Kui kaudsed kulud ka sisse võtta, tuleb selle pealeviskamine lõpuks sama kallis. Aga ARK on rõõmsam, ma usun

Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Leiutata vaja ka siin ju. Tuleb otsida mees kes teeb karteripõja. Siis tuleb otsida hoorattas, siduri komplekt. Siis otsid veel generaatori, starteri.
Pmst ca 47k eest saad mootori. Lisavidinad kah siis ikka üle 50 k. Ma arvan, et volkari 1.9 TDi saad ca 10k+pulgad Siis ajad ta sidurikarteri otsa ja siis ülejäänud 35 k saad vb isegi kokku hoida. Aga kui teha kõik jälle lasta siis tuleb hind ikakgi sinna niva mootori poole.
Pmst ca 47k eest saad mootori. Lisavidinad kah siis ikka üle 50 k. Ma arvan, et volkari 1.9 TDi saad ca 10k+pulgad Siis ajad ta sidurikarteri otsa ja siis ülejäänud 35 k saad vb isegi kokku hoida. Aga kui teha kõik jälle lasta siis tuleb hind ikakgi sinna niva mootori poole.
Milline diiselmootor sobiks siksile
Ladale ei sobigi ükski diiselmootor seepärast neid diislina ei tehtudki. Toljatti mehed teadsid mis on õige! Diislid on siiski traktoritele ja veoautodele, lada ei ole kumbki. Kust tulevad tänapäeva noortel sellised mõtted pähe, et panna naftapress normaalse bensiinimootori asemele? Kui on hirmus huvi haisva, koliseva, tossava ja külmaga mittekäivituva autoga sõita siis valik on ju suur teiste markide seast. Kui ajada ökonoomsust taga siis tuleb kõigepealt proovida kaasaegsemat Lada sissepritsega mootorit. Õnneks ei luba ark sellist diiselmootoriks vahetust enam teha ka niiet pole tarvis oma pead vaevata enam selliste mõtetega.
No aga tegelikult miks peaks nii väiksel ja kergel autol olema diisel? Natukene uuema bensiinimootoriga oleks võimalik ka meie vanad tagaveolised ladad sõitma panna küttekuluga 5l/100km. Ülejäänud autod on diislid seepärast, et autotootjad on teinud kõva müügitööd tuuakse välja tugevalt neid diisli häid külgi mis ongi suur müügiargument. Aga vähesed mõtlevad sellepeale mis edasi saab mis saab kui auto saab vanemaks kui raskes re?iimis tegelikult 1 diisel töötab võrreldes samaväärse bensukaga. Sellesmõttes, et kui kõrged on kütusesurved kui suured silindrisurved lisaks veel ülelaadimise vajadus. Muidugi kui tehnika ekstreemse piiri peale ajada siis saab sealt head parameetrid kätte aga kui töökindel see enam on ja kui kallis seda tehasel toota ja autoomanikul pidada on? Võrreldes bensiinimootoriga on neil pööretevahemik liiga väike. Samas saan aru, et tõesti on suur vahe näiteks 3liitrise bensuka ja disla küttekulul. Ja võibolla tõesti inimestele meeldib kui autot tankides käed õliseks saab tuleb selline masinisti tunne. Veel väidetakse, et diiselmootorite heitgaasid põhjustavad kopsuvähki, sealt tuleb ikkagi ju tahma välja - pole ime.Algselt postitas: martti
Toljatti mehed vaevalt teadsid, mis on õige, arvestades lada arengut teiste autode arengutega samal ajal. Ja kuidas sa seletad siis ülejäänud diisel sõiduautosid?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Ei ütleks küll diiselmootori kohta midagi halba. Transit meil 15 aastat olnud, igavene kasulik aparaat. Käib ühtlaselt, tühikäigul ei saa aru kas mootor käib või mitte. Jõudu on ka seamoodi. Samuti bemari, kütet õgib vähe, vaikne, edasi läheb heasti ja igati mõnus sõiduauto. Viimasel ajal ainult sõitnud, küsib ainult kütet vahel.
Kunagi olin minagi diislist negatiivses arvamises. See oli sel ajal kui kohutavalt lõrisevad Opel rekordid ringi uimerdasid. Ega Mersu diiselgi meeldivalt ei käi. Kogemuste põhjal aga tundub, et diiselmootor on töökindlam kui bensukas. Tõsi ta on, et diisli remont on tunduvalt kallim.
VAZ-ile aga ei kõlba diisel kindlasti mitte. Kujutan ette, milline kohutav vibra keresse kargab ja kuidas diisli lõgin kõrvakuulmist hakkab häirima. Mõte sellest aga on sellegipoolest peast ka minul läbi käinud. Kui diislit niisama ei saa kusagilt, siis pole diisli peale aretamisel mõtet. Kui aga niisama saab, siis pole ikkagi mõtet, lihtsam ja arukam on mõni hea diiselauto soetada.
Kunagi olin minagi diislist negatiivses arvamises. See oli sel ajal kui kohutavalt lõrisevad Opel rekordid ringi uimerdasid. Ega Mersu diiselgi meeldivalt ei käi. Kogemuste põhjal aga tundub, et diiselmootor on töökindlam kui bensukas. Tõsi ta on, et diisli remont on tunduvalt kallim.
VAZ-ile aga ei kõlba diisel kindlasti mitte. Kujutan ette, milline kohutav vibra keresse kargab ja kuidas diisli lõgin kõrvakuulmist hakkab häirima. Mõte sellest aga on sellegipoolest peast ka minul läbi käinud. Kui diislit niisama ei saa kusagilt, siis pole diisli peale aretamisel mõtet. Kui aga niisama saab, siis pole ikkagi mõtet, lihtsam ja arukam on mõni hea diiselauto soetada.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Turbodiislil oleks tore väljalaset parandada ja vähe suurem föön vahele panna. Pole kartust, et segu jääb lahjaks. Diislil ju mida vähem kütet, seda väiksemal temperatuuril mootor töötab:P Kui suurem turbo vahel, siis saab ainult ühe väiksese kruvi liigutamisega võimsust muuta. Muidugi saab orig. turbol ka rõhku tõsta.
Diisel tore küll, kuid kui külmad ilmad olid, siis mul läks majas auto ainukesena ilusti käia. Ühel diislil pump jälle kulunud(3a tagasi käis remondis) ja käivitus alles pika käivitamise peale. Teisel diislil mingi elektrijama kallal, mis aku tühjaks tõmbas, kui käivitada ja käivitus eetri abil krokodillidega minu autolt voolu saades. Selline lühis, või voolutarbimine kuskil, et isegi minu autol tõmbas pöörded alla, kui krokodillidega voolu andsin. Nv-l hakkab voolutarbimise otsing pihta mitsul:sein
Diisel tore küll, kuid kui külmad ilmad olid, siis mul läks majas auto ainukesena ilusti käia. Ühel diislil pump jälle kulunud(3a tagasi käis remondis) ja käivitus alles pika käivitamise peale. Teisel diislil mingi elektrijama kallal, mis aku tühjaks tõmbas, kui käivitada ja käivitus eetri abil krokodillidega minu autolt voolu saades. Selline lühis, või voolutarbimine kuskil, et isegi minu autol tõmbas pöörded alla, kui krokodillidega voolu andsin. Nv-l hakkab voolutarbimise otsing pihta mitsul:sein
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U