Mehaaniline karburaator

Mehaaniline karburaator

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
m
maniaco
Foorumi kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: 14 Nov 2009 21:20
Asukoht: tartu
Autod: Lada 2105

Mehaaniline karburaator

Postitus Postitas maniaco »

Tere.

Puhastasin ja remontisin oma 2105 karpat ja avastasin, et teist lõõri avav vaakummembraan on katki. Kuna mul vedeles 1 poolik 06karpa niisama ,siis otsustasin vana karpa mehaaniliseks teha, pidavat parem olema.
Küsimus on nüüd selles, et äkki oskavad kogenud inimesed öelda, mis düüse kasutada teises lõõris. Praegu on õhudüüs 150/150 ja bensudüüs 130/140. Poole gaasini töötab muidu palju paremini, kui enne, kuna 1,07 düüs sai asendatud rem komplektis oleva 130ga, kuid teine lõõr ei tööta nii, kuis peaks.Kas minna pigem teise lõõri bensudüüsiga suuremaks v väiksemaks või mängida pigem teise lõõri õhudüüsiga?
Mootoriks muidu 1500 03me mootor.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

esimene kütus 120 õhk 150/170
teine kütus 150 õhk 170 190
kiirendus 50
tühikäik/üleminek 50 2k üleminek 50/60

ise pead testima mis parem tundub, vägapalju sõltub muudest seadistustest ja sellest mida vaja on.

arvestama pead sellega, et 2105 karpal on esimene segulõõr 21mm teine 24
06 karburaatoril on lõõrid 23x24
segu üle rikastada pole tavamootoriga väga mõtet,
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta