Karburaator
Karburaator
-
lL2llsiim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 23
- Liitunud: 21 Mär 2009 17:03
- Asukoht: Tallinn
- Autod: LADA VAZ 21051
Karburaator
Tekkis siis selline probleem, et sain uue mootori ja selle puhastamisel ja nipet näpet parandamiselt murdus küljest karpasse tuleva bensiinivooliku kinnitus. Ja siis sooviks tead sellist asja, et kui võtan teise tüübi karpa ja kaane osa vahetan ära, kas siis on mingied suuremaid probleeme ka tulemas... Uus mootor on 1.6 ja vana on 1.2. Et kas mingite tüüsidega ja selliste asjadega võib tekkida probleem.... Sest niisama 1.2 mootori karpat peale ei saa ka panna, sest ei anna piisavalt bensiini peale.
Ettetänades!
A
Ettetänades!
A
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Kui ma viimati seda proovisin, siis väga hästi see ei toiminud, ikka hakkas lekkima. Pigem otsida uus pealne ja ongi korras. Kui huvi siis mul leidub erinevaid karpasid ja nende pealseid, kui tahad võta ühendust, leiame ehk asjale lahenduse.
Tel 58042742
[Muudetud: 4-1-2011 matzz]
Tel 58042742
[Muudetud: 4-1-2011 matzz]
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Lihtsam veel on muretseda keermestatud otsiks, mille keermestatud osa suurus oleks võrdeline karburaatori kaane auguga, kust voolikustuts välja tuli, ning keermestada auk, ning seejärel keermega stuts sisse. Profülaktika mõttes olen ka kasutanud seal veel lisaks koonuskeerme olemasolule tugevat keermeliimi. Soovituslik siis kasutada "kuusepuu" otsaga stutsi - voolikuklambri lahtiununemisel ei viska otsast ära kohe voolikut.
Näiteks sellised:

Näiteks sellised:

- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Tekkis kah üks küsimus, kuna sattus kätte üks mehaaniline karpa.
Hetkel mul kasutusel 07-me markeeringuga karpa, millel teise lõõri avamine tehtud mehaaniliseks. Kas on mõtet see välja vahetada 06 markeeringuga karpa vastu, millel mõlemad lõõrid tunduvad olevat samasuured, ning 2 kambri avamine mehaaniline???
Kumba karpaga on võimalik õige düüside ning segukoonuste valikuga parem tulemus võimsuses saavutada?
07-me karpa kohta soovituslike düüside ja koonuste mõõte sportmootorilie olen otsinguga leidnud. Aga mis mõõte võiks katsetada 06 karpaga?
Hetkel mul kasutusel 07-me markeeringuga karpa, millel teise lõõri avamine tehtud mehaaniliseks. Kas on mõtet see välja vahetada 06 markeeringuga karpa vastu, millel mõlemad lõõrid tunduvad olevat samasuured, ning 2 kambri avamine mehaaniline???
Kumba karpaga on võimalik õige düüside ning segukoonuste valikuga parem tulemus võimsuses saavutada?
07-me karpa kohta soovituslike düüside ja koonuste mõõte sportmootorilie olen otsinguga leidnud. Aga mis mõõte võiks katsetada 06 karpaga?
-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
No aga pane siis need düüsid mis on ette nähtud 1,5 mootorile.
Düüside tabel http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 650&page=1
Kuna sul on 1,5 mootor siis võid vabalt panna 03 mootori järgi düüsid.
Düüside tabel http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 650&page=1
Kuna sul on 1,5 mootor siis võid vabalt panna 03 mootori järgi düüsid.
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.