karpa kuumeneb üle??

karpa kuumeneb üle??

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

karpa kuumeneb üle??

Postitus Postitas olaaf »

mida ette võtta. täna jäin prisma parklas hätta. tühikäigul töötas ja järsku suri lihtsalt välja ja käivitades lööb korraks käima ja sureb jälle.. ujukiruum nii kuum, et bensiin aurustub ja selle tulemusena tühi, filter poolenisti täis. lahtisesse karpasse käsitsi pumbates jookseb ilusti. karpa nii tuline, et kätt külge panna ei saa.
proovin filtri lahti lõigata, kuid kas keegi on mingeid vahetükke mingist dielektrikust vahele pannud??
kunagi volgal olen näinud karpa ja kollektori vahel 1cm paksust tihendit mis oli kindlalt ise tehtud..
on kellelgi sellist jama olnud.
vastuseid ootama jäädes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
Kristo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 292
Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
Asukoht: Tartu
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Kristo »

Irw, mul oli täna täpselt sama probleem :lol, aga karpa mul küll kuumaks ei läinud.
Mul oli asi selles, et ujukiruumi ei tulnud piisavalt bena peale, sest nõelklapp sulgus liiga vara. Aga siis sättisin ma ujukit kõrgemale ja asi töötab :)
u
ussloom
Suletud kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ussloom »

karpal ju ongi mingi 1cm paksune isolatsiooni jupp vahel... minu omal vähemalt, pole sellist kala tähendanud senimaani

kuigi eks see karpa ikka omajagu ka kuumeneb

võibolla siis MegaSquirt

on abiks

ise võtan hoogu, et juppe ära tellida
z
zigullivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zigullivend »

Mul juhtus nüüd selline jama, et teatud töötemperatuuril viskab bensuhaisu salongi ja sureb välja. Käima saab ainult siis, kui gaasi pedaali põhja surud.
Mida regullida tuleks?


Suur tänu vastajatele.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Esialgne postitaja Zigullivend
Mul juhtus nüüd selline jama, et teatud töötemperatuuril viskab bensuhaisu salongi ja sureb välja. Käima saab ainult siis, kui gaasi pedaali põhja surud.
Mida regullida tuleks?


Suur tänu vastajatele.
ilmselt lööb segu väga rikkaks. muidu poleks gaasi põhja vajutamisest abi...

esimese asjana vaheta ära nõelklapp ning vaata üle kas karpa kaan pole kõver...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Mure ikkagi alles

Postitus Postitas olaaf »

sõidu ajal järsku lambist bentsu enam peale ei saa, kui pumbast käsitsi pumpad siis on tunne nagu karpa oleks täis, tegelt on seal vaid aurud.. kui ujukiruumi vaadata siis on see tühi??? ja kui siis lahtise karpaga pumbata purskab ilusti. kui mootor nii veidi jahtub läheb jälle ilusti käima ja võib sõita ilma probleemideta. käima läheb hästi, tühikäik 700 ja stabiilne, mootori temp kogu aeg keskel ja isegi kui lased üle siis välja ei sure..

N2O andis mulle ühe idee - proovin seda. kas teistel pole taolist muret olnud?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
zigullivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zigullivend »

Kuule, mul on sarnane probleem. Nõelklapp vahetati ära ja karpa oli ka üldiselt viisakas,
kuid raip sureb ikkagi kuskil 96 kraadi juures ära ja peale 30min passimist saab ilusti käima.
Homme (kolmapäeval) katsetatakse bensupumpa ja voolikuid, eks ma anna siis teada kuidas läks.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

endal ka pumba kahtlus kuigi pump suht uus.

anna teada jah
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Rahu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 05 Nov 2002 14:20
Asukoht: Ülenurme, Tartumaa
Autod: VW Bora

Postitus Postitas Rahu »

:)

Poleks suve ei saaks te teadagi et pumba membraan kulunud, välja veninud või mõranenud. :( Ühesõnaga vehetage pumba membraan ja klapid (igaks tagumiseks juhuks) ära ja teie sõit jätkub.

Põhjus on selles et kuuma ilmaga kipub bens aurustuma ka pumbas ja siis lakkab selle klapi ja membraani süsteem töötamast:(
EDU UUENDUSTES!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vahetan need kindlasti.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
z
zigullivend
Suletud kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas zigullivend »

Mul on nüüd masin korras. Asi oli nõelklapis ja bensupumbas, mis nüüd mõlemad uued on.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Probleem vöib ka olla selles, et bensupumba nukkvöll on kulunud. Pumba käik on nii väike, et ei jöua enam pumbata. Ainult membraani vahetusest siis ei piisa, sest ta algul küll uue membraaniga pumpab miskit, pärast jälle mitte. kontrollige ,et nukk ümargune ei oleks. Soojal päeval on köik elemendid nii kuumad, et kätt külge panna ei saagi. Kui karba liiga kuumaks läheb, vöib olla ka see jama,et miskipärast sisselaske klapid on siis veel suts lahti kui plahvatus käib, nii et kuumad gaasid immitsevad tagasi karbasse.
Arrogance diminishes wisdom.
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Kas see on normaalne, et kuuma ilma ja kuuma mootoriga karburaatoris kohiseb nagu keeks midagi? Mõnikord viskab bensiinihaisu, tilgub sealt ülevoolu tilast (?).

Ujuk on õigel kõrgusel, nõelklapi vahetasin...probleem säilis.

Karburaator 01'e oma.
Vasta