Ploki soojendus

Ploki soojendus

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
b
Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

Ploki soojendus

Postitus Postitas Blue-Neoon »

Küsimus siis selline et kuidas saaks originaal ploki soojenduse maha ? Ise uurisin ja paljud rääkisid et need pressitakse sisse , ise aru ei saa kuidas ta sealt välja tuleb seega paluks abi :puzzled
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Koputa haamriga pihta vaikselt, tõmba ise kaasa ja välja ta tulebki, kergelt koonuses on too element ja läheb ploki paisupunni augu sisse. Enne sebi poest uus punn ka sellele augule. Peaks ehk mõne krooni maksma.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
b
Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

Postitus Postitas Blue-Neoon »

Algselt postitas: GTA
Koputa haamriga pihta vaikselt, tõmba ise kaasa ja välja ta tulebki, kergelt koonuses on too element ja läheb ploki paisupunni augu sisse. Enne sebi poest uus punn ka sellele augule. Peaks ehk mõne krooni maksma.
Tänud kiire ja hea vastuse eest ;)
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

On küsimus, kas keegi on paigaldanud ka ploki soendust? Soov on plokisoenus sisse panna. Kas pean siis mootori välja võtma(ruumi kapotii all ju pole eriti toksimseks)?
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Siksil kapoti all ikka väga palju ruumi. Punni kättesaamiseks vaja üks nurk sisse lüüa, siis tuleb teine nurk välja. Siis sinna nurka, mis välja tuleb vaja tugevam kruvikas vahele ajada ja vahet suuremaks ajada. Kui vahe piisavalt suur, siis saab kullinokkadega kinni võtta ja välja tõmmata punni.

Algul kartsin, et lööb punni sisse, kuid nii kergelt need sisse ei lähe.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Punni ma kätte saan, sellega olen tegelenud(kipuvad rooste minema).
Küsimus ikka plokkisoenduse paigaldamisest. Ei usu et nad mingi keermega on, millegi pärast arvan et ta kergelt koonuses ja peab ruumi olema et sisse lüüja. Või nad on mingi teitmoodi ehitusega? Keegi on neid plokkisoendusi paigadanud?

P.S. Krt...di hea asi oli, olgu mis külm - käima mootor läks nagu suvel.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Tegin enda omast pildi. Vähemalt minul küljes olnud variant käis just poldi-mutriga külge. Paremal nähaolev "T" kujuline (roostes) osa mahub diagonaalis ploki august sisse. Otse olles jääb ploki augus sisemise serva taha. Tegemist on tegelikult poldiga, mis ulatub läbi koonuse ning millega pingutab koonuse kenasti auku kinni.

[Muudetud: 12-24-2010 Mel]Pilt
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Mul oli lihtsalt kummist rõngastihendiga paigas. Tihend oli vana(nagu ka plokisoojendus) ja ei tahtnud paika jääda enam. Paika läks hermetsiga ja kinni jäi mootorikäpa kinnituse alla(bmw mootoril)

Tundub, et neid kahte varjanti. Ühed tihendiga ja teised koonusega.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Olen neid mitmeid paigaldanud,uuematel elementidel on kummist rõngastihend, vanematel seda pole ja nendel panin hermeetikut vahele ja koputasin haamriga pesasse kinni ja siiamaani peab 8aastat juba.
b
Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

Postitus Postitas Blue-Neoon »

Aga oskab ehk keegi öelda ka palju siis tavaline plokisoojendus jõuab seda tosooli soojaks ajada? Ehk siis kui kaua peab see sees olema et läheb mingi temp-ini.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Niikaua, kuniks rahakott kannatab :D
Mitte midagi ei juhtu, kui 24h järel on. Kui aeglüliti vahele panna, siis on mõtekas ta startima sättida mitte vähem kui pool tundi enne mootori käivitamist.
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Eelmine talv kasutasin, oli umbes 15 miinus graade ja tunniga enne käivitamist jahutus vedelikku temp. seier hüppas 50 peale. Võttis alla 2 kw. voolu, see ka umbes sest tervel korteril olid siit-sealt tarbijat järgi.
Üldiselt peale seda katsetust olen ikka pooltundi- kuni tund enne sõitu järgi pannud, sellest piisas. No kui graadid kukkusid ikka alla 25 siis tund ja peale.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

500w on tavaliselt plokisoojendus. Poolest tunnist piisab, seega siis igapäevane voolukulu 80 kroonisenti:)
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Vasta