K: Starter ... .
K: Starter ... .
K: Starter ... .
Olen 18 aasta jooksul vahetanud 5 ,,klassikud,, aga sellise probleemiga pole kohtunud.
Probleem siis sterteris. Süüte võtit keerates on kuulda kuidas starteri tõmberelee laksatab ja ... ja vaikus - mootor käima eilähe. Keeran võtit ni 3- 6 korda siis starter läheb tööle. Vahest läheb käima ilusti, ütleks et 2 -3 korda ilusti - kord jamab.
Probleemi lahenduseks vahetasin starteri - eiaidanud, vahetasin süütelukku kontaktid - ikka ei, puhastasin akku klemmid ja mass juhtmed - ei!
Kuhu kaevata, mida veel teha/vadata?
Probleem siis sterteris. Süüte võtit keerates on kuulda kuidas starteri tõmberelee laksatab ja ... ja vaikus - mootor käima eilähe. Keeran võtit ni 3- 6 korda siis starter läheb tööle. Vahest läheb käima ilusti, ütleks et 2 -3 korda ilusti - kord jamab.
Probleemi lahenduseks vahetasin starteri - eiaidanud, vahetasin süütelukku kontaktid - ikka ei, puhastasin akku klemmid ja mass juhtmed - ei!
Kuhu kaevata, mida veel teha/vadata?
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Enda masina starteril on täpselt sama probleem. Pean võtit mitu korda keerama ja alles siis hakkab starter vedama, iga kord kui vedama ei hakka siis käib lihtsalt plõks starteri juures.
Kuskilt lugesin, et starteri sees pidid kontaktid olema mis mustaks minemise korral pidid sellist asja põhjustama aga pole kindel kas mäletan õigesti.
Igatahes sooviks ise ka teada milles probleem on.
Kuskilt lugesin, et starteri sees pidid kontaktid olema mis mustaks minemise korral pidid sellist asja põhjustama aga pole kindel kas mäletan õigesti.
Igatahes sooviks ise ka teada milles probleem on.
Tõmberelee sees olevatest kontaktidest olen teadlik, selle pärast ma vahetasin starteri tervikuna kuna ei viitsinud tõmbereleed lamutada.
Ja mäletad Sa õigesti, tõmbereleel on kaan, kaks polti sees vasest - need just pikkapeale põlevad läbi. Vene/vaesel ajal sai need poldid keeratud 180 graadi ja starter mingi aeg veel elas. Nüüd aga osta poldid ja laena tinutuskolb - asi korras!
Ja mäletad Sa õigesti, tõmbereleel on kaan, kaks polti sees vasest - need just pikkapeale põlevad läbi. Vene/vaesel ajal sai need poldid keeratud 180 graadi ja starter mingi aeg veel elas. Nüüd aga osta poldid ja laena tinutuskolb - asi korras!
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Aga selle starteri kontaktide seisukorda tead mis külge panid?
Kas otse oled proovinud starterile voolu anda? Et sealt aku kõrval olevast punasest juhtmest mis starterisse läheb, lahti ühendada ja aku pealt plussi anda, kas siis ka hakkab plõksima?
Muidu oskaks soovitada ainult mootori mass üle vaadata, et kui see on kehv siis võib ka jamada.
Kas otse oled proovinud starterile voolu anda? Et sealt aku kõrval olevast punasest juhtmest mis starterisse läheb, lahti ühendada ja aku pealt plussi anda, kas siis ka hakkab plõksima?
Muidu oskaks soovitada ainult mootori mass üle vaadata, et kui see on kehv siis võib ka jamada.
Laos veel kaks tükki, plus see mis ka klõpsis vahel. Eks proovin kõike järgi ja kui ei siis neljast ühe korraliku ikka saab ehitada.
See teine töötas viis aastat beezhi 06 peal ja kui sattus helesinise kapoti alla siis lausa järgmisel päeval põles läbi! Hmm, on se võimalik?
Uurin asja ja tulemusest kirjutan.
See teine töötas viis aastat beezhi 06 peal ja kui sattus helesinise kapoti alla siis lausa järgmisel päeval põles läbi! Hmm, on se võimalik?
Uurin asja ja tulemusest kirjutan.
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Ma ka enda laost võtsin 2 tükki, proovisin autoväliselt järgi, mõlemad töötasid. Valisin puhtamaAlgselt postitas: ROJEV
järgmisel päeval põles läbi! Hmm, on se võimalik?


Nii et kõik on võimalik.
Jupid Venemaalt!
Kahtlustasin et tõmberelees on kontaktpoldid läbipõlenud aga ei uskunud et kahel sterteril järjest. Lammutasin selle mis esimesena laksatas ja starterit ei vedanud, olid küll poldid põlend aga mitte hullusti. Puhastasin - vahetasin puksid ja kapoti alla. Sai veidi katsetada (üle 10 käivitamise) ja tulemusega rahul - laks ja sterter käis.
Teist samuti lammutasin ja olid poldid vägagi põlenud.Väike puhastus, paremad jupid sisse ja kontroll - toimib. Kolmanda sterteri viga ei teadnudki, midagi juppidest veel oli ja sai kokku pandud ja kontrollitud.
Noh, viest kolm kokku sain. Esimene sort kapotti all, teine - kolmas rijulile.
Tänud kõikidele!
Teist samuti lammutasin ja olid poldid vägagi põlenud.Väike puhastus, paremad jupid sisse ja kontroll - toimib. Kolmanda sterteri viga ei teadnudki, midagi juppidest veel oli ja sai kokku pandud ja kontrollitud.
Noh, viest kolm kokku sain. Esimene sort kapotti all, teine - kolmas rijulile.
Tänud kõikidele!

Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Sama müstiline viga hetkel minu autot vaevamas. Keerad starterit - käib tõmberelee plõks - ja vaikus ehk starter ringi käima ei hakka.
Esimesel remondikatsel võtsin lahti tõmberelee, pukastasin ja keerasin 180 kraadi vaskpoldid. Tulemus ei erinenud eelnenud olukorrast. Otse akult testides kõik OK. Mass olemas, lisaks panin krokidilliga lisamassi akult starterile.
Teisel katsel avasin tõmberelee, puhastasin jälle. Avasin starteri, puhastasin, kontrollisin harjad jne... Ikka sama jama.
Kolmandaks ostsin uue tõmberelee ja proovisin sellega. Käib plõks - ning edasi vaikus.
Neljanda asjana hankisin kasutatus kuid korras starteri. Panin peale ja lootsin, et asi korras. Sama jama ikka
Viiendaks lammutasin süüteluku laiali ja avastasin, et see on sulanud. Lähipäevil kui selle uue saan siis oskan tulemuse öelda.
Kui seal ka viga ei peitu siis ei oska enam midagi arvata.
Esimesel remondikatsel võtsin lahti tõmberelee, pukastasin ja keerasin 180 kraadi vaskpoldid. Tulemus ei erinenud eelnenud olukorrast. Otse akult testides kõik OK. Mass olemas, lisaks panin krokidilliga lisamassi akult starterile.
Teisel katsel avasin tõmberelee, puhastasin jälle. Avasin starteri, puhastasin, kontrollisin harjad jne... Ikka sama jama.
Kolmandaks ostsin uue tõmberelee ja proovisin sellega. Käib plõks - ning edasi vaikus.
Neljanda asjana hankisin kasutatus kuid korras starteri. Panin peale ja lootsin, et asi korras. Sama jama ikka

Viiendaks lammutasin süüteluku laiali ja avastasin, et see on sulanud. Lähipäevil kui selle uue saan siis oskan tulemuse öelda.
Kui seal ka viga ei peitu siis ei oska enam midagi arvata.

Süütelukk võib see süüdlane olla küll. Omalgi on süüteluku põhja vahetus taolise vea korra kõrvaldada aidanud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Süüteluku põhi vahetatud ning seal viga ei olnud.
Lõpuks leidsin ka süüdlase üles. Viga oli + juhtme akuklemmi klambris. Peale vaadates oli juhe igati OK. Vaskjuhe on pressitud ilusti seatinast akuklambri sisse. Aga kahtlus jäi ikkagi.
Panin originaal juhtme asemel krokodilli aku + klemmilt starterile ning asi toimib normaalselt. Seega viga ikkagi akujuhtme ühenduses. Lõin vasaraka + klambri ja kaabli ühendust pingumale ja sai asja korda.
Lõpuks leidsin ka süüdlase üles. Viga oli + juhtme akuklemmi klambris. Peale vaadates oli juhe igati OK. Vaskjuhe on pressitud ilusti seatinast akuklambri sisse. Aga kahtlus jäi ikkagi.
Panin originaal juhtme asemel krokodilli aku + klemmilt starterile ning asi toimib normaalselt. Seega viga ikkagi akujuhtme ühenduses. Lõin vasaraka + klambri ja kaabli ühendust pingumale ja sai asja korda.