süüde silindrites

süüde silindrites

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

süüde silindrites

Postitus Postitas Roberto »

Tere, võin küll väga lollina tunduda, kuid süüte teemasid lugedes ei ole siiani aru saanud, kui panen mootori märgid paika, siis kumba silindrisse lõpuks süüte panen, kas esimesse või neljandasse. See on väga selgusetuks jäänud, kuna ühed räägivad üht ja teised teist;)
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

esimesse !
o
Olle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: 22 Apr 2007 20:16
Asukoht: Tartumaa
Autod: škoda Octavia

Postitus Postitas Olle »

Mina paneksin neljandasse, siis on tõenäosus suurem, et mootor käima hakkab.:)
Kasutaja avatar
zizzalik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 410
Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
Asukoht: Kihnu
Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5

Postitus Postitas zizzalik »

saab käima nii 1mese kui ka 4ndaga, vahel võib pool tiiru valesti olla, see tuleneb sellest, et kui nukkvõll ja vahevõll teevad 1 pöörde, siis väntvõll teeb 2 pööret. Peaasi, et rootori ilusti kohakuti paned selle silindriga või nõks enne ja siis pead vaatama, et kontaktid hakkaksid kohe kohe avanema. Seda saad kontrollida nii et kui süüdse sees, siis jagajat liigutades lööb sädet. Kui käib, siis saad hääle järgi paremini paika timmida.
Segane jutt, a ehk on kellegile kasu:P
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

zizzaliku jutt õige! Kord võib 1 ja kord 4s olla, oleneb sellest mis asendis nukkvõll on... Väntvõlli suhtes nukkvõll võib kahes asendis olla, kuigi märgid sobivad mõlemal juhul...
Kontaktide avamist hea kontrollpirniga paika ajada. Üks ots massi ja teine süütepooli klemmile (mis läheb jagajasse) kontaktid koos pirn ei põle, kontaktid lahti läheb põlema. Edu!
Jupid Venemaalt!
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

Kuidas ma kontrollin, et millal peaks neljandas ja millal esimeses olema? eeldan, et nukkvõlli ja klappide järgi, aga mis asendis nad olema peavad, et vastavalt oleks esimeses silindrisse sädet vaja.
k
kopp
Foorumi kasutaja
Postitusi: 103
Liitunud: 01 Veebr 2010 13:02
Asukoht: keila
Autod: Lada111 8v

Postitus Postitas kopp »

Klapikambri kaas maha,keerad väntvõlli üss märkide järgi ja siis on ühel silindril mõlemad klapid kinni ja selle järgi panedki süüte paika.Säde peab olema selles silindris mille klapid kinni ja korraga on ainult ühel silindril klapid kinni.
Lihtne ju.

[Muudetud: 5-12-2010 kopp]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Milleks ajada aska keeruliseks ja hakata mootorit lammutama:spin
Paned ntx esimes püti järgi paika ja kui hakkab karpasse, või väljalaskesse tagasi lööma käivitades, siis juhtmed tõstad 180 kraadi ringi ja süüde paigas. Juhtmed nii: 1- 4-ks, 4-1-ks, 3-2-ks ja 2-3ks. :P

Kunagi, kui ei teadnud seda, et saab 180 kraadi valesti paika panna, siis oli mõistus otsas. Süüde märkide järgi paigas, kui auto ainult turtsus ja paukus.

Kui igav on, siis paned süüte nii paika, et nukkvõlli märk on üleval. Rootor suunatud siis neljandale pütile.

[Muudetud: 7-12-2010 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

ei saa mitte hakkama, olen täna terve päeva jamanud selle mootoriga. Mootor siis 1,7 karpaga 1996a Niva ja jagaja ilma kontaktideta. Vahetasin keti ja pinguti ära, enne seda kõik töötas, kuid pärast keti vahetust ei saa mitte häältki sealt mootorist kätte. Panin alt pikemale kriipsule ja ka ülalt nukkvõlli märgi kohakuti. Rootori suunasin esimesse silindrisse, käivitades lõi karpast ainult suitsu välja popsudega. Arvasin, et on poole tiiruga vale, jätsin nukkvõlli märgi paika ja keerasin väntvõlli terve tiiru uuesti pikemale märgile ja panin nukkvõlli rattale keti uuesti peale, kontrollisin märgid olid kohakuti. Mis siis ikka, tegin uue katse käivitamisel, kuid sama asi kas ei tee üldse midagi või lööb popsu karbussist. Sai ka jagajat igas asendis keeratud ja kontrollitud kas küünaldele sädet tuleb. Täiesti lootusetu! Müstika, kuidas ta ei käivitu kui on igatpidi proovitud ja ometi töökorras mootor, kuna enne ketivahetust töötas. Oskab keegi mulle miskit nõu anda?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kui sa väntvõllile ringi peale tegid siis ei saanudki midagi paremaks minna. tõsta nüüd jagaja peal küünlajuhtmed ümber 180 kraadi ja proovi uuesti.

[Muudetud: 10/12/2010 zajetz]
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

aga kuidas ei saa midagi paremaks minna, kui 1 ring edasi keerata väntvõlli nii, et nukkvõll on paigas? Minu aju järgi peaks see lahendama poole ringiga vale oleva süüte? Ma võin ka muiduga eksida, sellepärast küsingi abi.
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Poisil võib õigus olla, kui ta kõiki teisi asju keeras, siis ta isegi keeras 180 kraadi, muidugi väga raskelt, lihtsam oleks juhtmed ümber tõsta ju.

Kas tegid niimoodi nagu soovitas hautz?

Terv. Villu
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

jah kui lõi karpasse, tõstsin juhtmed risti ringi just nagu hautz rääkis, kuid minu mäletamist mööda kas ei juhtunud üldse midagi või lõi ikka karpasse. Olen täitsa nõutu. Põhimõtteliselt kui alt on pikas kriipsus ja ülalt ka märgis, siis on ju ainult kaks asja, kas panna rootori ots esimese silindri juhtmele ja kui popsib karbussist siis tõsta risti juhtmed ringi ja peaks ju ometi käima minema. Müstika, aga mul nii ei ole
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

mida veel kontrollida või mille järgi vaadata, säde on ilus sinine.?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Proovisid ikka teiste küünaldega?
Kui juba täis tõmmanud, siis tükk tegu töölesaamisega.

Samas, kui ainult karpasse lööb, sis kahtlustaks ikkagi vale süüdet. Kui juhtmed 180kraadi valesti, siis lõi karpasse ja vahel väljalaskesse.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

Võibolla tõesti oli juba ennast korralikult täis tõmmanud ja seega ei andnud tulemust. Igatahes lähen jälle närve kulutama;)
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

täiesti lootusetu selle mootori tööle saamine. Panin märgid paika ja sädeme 4. silindrisse, käivitades mitte mõhkugi, keerasin jaga rootorit ühe nuudi võrra edasi siis mingi aeg lõi koguaeg karbussist tagasi, rootorit veel keerates hakkas nagu mingil kohal lubama veidike,kuid veel keerates kadus ka lubamine. Panin uuesti jagaja paika ja tõstsin juhtmed 180kraadi ja nüüd lõõb sumpsist popsusi ainult. Ei kujuta ette, äkki peaks proovima süütepooli ja jagaja vahetust ja selle kontaktivaba jagaja hoopis ära viskama??
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kui popsub ainult sumpasse siis on süüda liiga hiline. proovi nuudist paari hamba võrra varasemaks tõsta ja siis saad juba ehk jagaja liigutamisega asja paremaks. Kontaktivaba jagaja igakell parem kui tavaline.

[Muudetud: 11/12/2010 zajetz]
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

keti vahetusel ei saa ju midagi muud juhtuda, et ta mul tööle ei lähe? vända ja nuka rattad panen ju märgi järgi paika ja kui märgid klapivad peab ju korras olema. See hammakas, mis õlipumba ja jagaja oma on selle märgi vaatamine ei ole ju ketti peale pannes(või noh vahetades) oluline?
r
Roberto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Aug 2008 22:49
Asukoht: Saaremaa
Autod: 21213

Postitus Postitas Roberto »

Tööle sain lõpuks ta, tahtis süüdet neljandasse silindrisse ja tõmbamist. Tõmmates sai podisedes tööle, sai jagajat ja rootorit keeratud seni, kuni kõrva järgi enamvähem oli. Kuid uus probleem on selles, et 1. ja 2. silinder ei tööta nüüd. Säde on olemas ja küünlad töökorras. Küünalt märjaks ei jäta. Mis võiks sellist asja põhjustada?
Vasta