Salong ei soojene , Appi !
Salong ei soojene , Appi !
- kihnumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
- Asukoht: Kihnu
- Autod: Lada 21051
Salong ei soojene , Appi !
Probleem on siis selles, et nüüd tuli kätte talv ja läheks vaja salongi soojaks. Aga miskipärast ei lähe, puhurid puhuvad ilusti aga külma õhku .. Sooja lihtsalt ei tule , ükskõik kui palju ma neid kange näpin.
Ise tikun arvama, et äkki termostaat läbi on ?
Suhteliselt tüütu asi kui akendest välja ei näe ja kätel külm on ..
[Muudetud: 29-11-2010 kihnumees]
Ise tikun arvama, et äkki termostaat läbi on ?
Suhteliselt tüütu asi kui akendest välja ei näe ja kätel külm on ..
[Muudetud: 29-11-2010 kihnumees]
Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
- kihnumees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 11 Nov 2009 23:09
- Asukoht: Kihnu
- Autod: Lada 21051
See mis armatuurlauas ? See ju näitab vist radika vedeliku temp'i ?Algselt postitas: Varblane
Palju temperatuuri näidik näitab?Kraan ehk kinni või salongiradikas umbes?
Igaljuhul üle poole see näidik ei lähe.. Dosool või tosool, ei tea mina kumb see õige on aga üks nendest on sees

Iga endast lugupidav inimene sõidab LADAGA !
Kasuta otsingut:)
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10526
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10526
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Kraan paikneb kindalaeka ja soojenduse kolu vahel kabiinis sees. 01-06 on ta ilusti näha, 05 ja 07 kogemused puuduvad. Põhimõtteliselt kõrvalistuja jalgade juurest armatuuri alla vahtides peaks see asi näha olema (sihuke metallkopsik). Ja soojenduse kangi liigutades vaata, kas kraani küljes kah miskit liigub. Kui liigub, siis on kas radikas umbes või (see küll rohkem Mossede kui Lada probleem) õhumull radikas, mis ei lase jahutusvedelikul ringelda.
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
Kasutaks oma mure kurtmiseks teise mehe teemat kui sobib, sest häda on sarnane.Ainult , et:tegu on 09-gasoenduskraan liigub ja on lahti, termostaat uus, jahutusvedelik uus , tase normis aga mida ei ole on pidevat sooja õhku:puzzled
Vahepeal puhub sooja, siis külma siis leiget jnejne.Ühtegi seaduspärasust pole suutnud tabada(ehk et kui vent min pööretel siis ummistunud radika puhul võiks ju väljuv õhk soojem olla kui maksimum pööretel)Need mõned korrad mis kuuma õhku on väljutanud ajavad mõtlemise täitsa sassi.Ah jah...kurvides soojus nii ilmub kui kaob, pidurdamise-kiirendamisega seda ilmingut ei ole.Ideid?:yllatunud
Vahepeal puhub sooja, siis külma siis leiget jnejne.Ühtegi seaduspärasust pole suutnud tabada(ehk et kui vent min pööretel siis ummistunud radika puhul võiks ju väljuv õhk soojem olla kui maksimum pööretel)Need mõned korrad mis kuuma õhku on väljutanud ajavad mõtlemise täitsa sassi.Ah jah...kurvides soojus nii ilmub kui kaob, pidurdamise-kiirendamisega seda ilmingut ei ole.Ideid?:yllatunud
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Samaral paljast kraani liigutamisest ei piisa. Kraan on ka sellise ehitusega, et ei sulgu täielikult, vaid jääb pisut nirisema, kui kinni on.
Lisaks on paigaldatud luuk, mis suunab soojenduse korpusesse siseneva välisõhu kas läbi radika (annab sooja) või sellest mööda (külm õhk salongi). Tolle luugi otstarve ja sulgumistihedus on väga suure tähtsusega.
Esiveduste alajaotuses olen sellest juttu teinud ja isegi mingisugused pildid-lingid peaksid olemas olema.
Lisaks on paigaldatud luuk, mis suunab soojenduse korpusesse siseneva välisõhu kas läbi radika (annab sooja) või sellest mööda (külm õhk salongi). Tolle luugi otstarve ja sulgumistihedus on väga suure tähtsusega.
Esiveduste alajaotuses olen sellest juttu teinud ja isegi mingisugused pildid-lingid peaksid olemas olema.
-
aAlex
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 134
- Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
- Asukoht: Tabasalu
- Autod: Samara 21093
Luugi asjaga olen kursis, küljeakendele tuleb sooja õhku ja otse salongi külma...sellega on kõik ok.Kraan ka avab sulgub ehk siis kraani sulgemisel muutub soe õhk...jahedaks aga häda on selle kord sooja ja siis külma puhumisega:sein
Lapates vanu teemasi sai nüüd paisupaak ka pea ääreni(4cm ülevalt)pandud...kork peab survet...vaikselt hakkab lootusetus tekkima.Mäletan 08 aegadest, et nii head soojendust polnud paljudel hilisematel autodel aga vot hetkel ei saa 09-st jagu:P musta tsenaariumi järgi tuleb armatuur maha kiskuda ja uus soendusradikas installida....pumpa ei oska ka süüdistada aga kui veel kord tuleb süsteem tühjaks lasta siis see ka õnneks riiulis olema ja vahetusse.Täna jälgisin, et -9 kulus umbes neli kilomeetrit normaalset sõitu ja kell näitas normaalset jahutusvedeliku soojust aga puhur...nujah-loomulikult puhus külma.Jamad hakkasid pärast esi radika ja tosooli vahetust, enne justkui oli kõik ok kuigi ka õues olid väiksed plussid.Õhk sees oleks tore aga miks ta vahepeal sooja puhub?Või piisaks kui termostaadi juurest vähe nirisema lasta ja paisupaaki peale lisada, et välistada miski õhumulli?
Lapates vanu teemasi sai nüüd paisupaak ka pea ääreni(4cm ülevalt)pandud...kork peab survet...vaikselt hakkab lootusetus tekkima.Mäletan 08 aegadest, et nii head soojendust polnud paljudel hilisematel autodel aga vot hetkel ei saa 09-st jagu:P musta tsenaariumi järgi tuleb armatuur maha kiskuda ja uus soendusradikas installida....pumpa ei oska ka süüdistada aga kui veel kord tuleb süsteem tühjaks lasta siis see ka õnneks riiulis olema ja vahetusse.Täna jälgisin, et -9 kulus umbes neli kilomeetrit normaalset sõitu ja kell näitas normaalset jahutusvedeliku soojust aga puhur...nujah-loomulikult puhus külma.Jamad hakkasid pärast esi radika ja tosooli vahetust, enne justkui oli kõik ok kuigi ka õues olid väiksed plussid.Õhk sees oleks tore aga miks ta vahepeal sooja puhub?Või piisaks kui termostaadi juurest vähe nirisema lasta ja paisupaaki peale lisada, et välistada miski õhumulli?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Sellepärast puhub vahepeal sooja õhku, et miskil hetkel midagi tosoolist läbi õhu ka pressib läbi soendusradika. Ma olen jantinud reisibussiga kuhu panin sisse 3 lisasoenduspuhurit ja 4 lisaradikat. Pärast jahutusvedeliku väljalaskmist või leket mingil põhjusel istus õhk vahel 1000-1500 km sees. Vahel virutas soojaks, siis jälle mõnda aega oli külm. Lõpuks tuli panna iga radika kõrgemasse otsa kolmik, millel küljes õhutuskraan. Kui tosooli süsteem täis valati, siis kõik õhutuskraanid lahti ja seni valasime kuni tosooli hakkas neist jooksma. Sellega sai õhu probleem jahutussüsteemist kõrvaldatud.
Eelnev sellepärast, et olen täiesti veendnud, et sul on süsteemis õhk sees. Muud mitte midagi. Katsu soendusradika väljunudtoru lahti keerata ja sealt mootori töötades üht-teist välja lasta.
Eelnev sellepärast, et olen täiesti veendnud, et sul on süsteemis õhk sees. Muud mitte midagi. Katsu soendusradika väljunudtoru lahti keerata ja sealt mootori töötades üht-teist välja lasta.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
Eks proovi ja vaata mis seis on. Ise arvan, et lekkimises ei saa asi olla. Siis peaks ikka korralik juga salongi lekkima. Vaata ikkagi üle termostaat, vaata üle kraan, vaata üle radikas ise, vaata üle kas radika peal ei ole ajaga kogunenud prahti. Enda 07-l oli radikas lihtsalt seest nii umbes, et vedelik käis läbi, aga see kogus oli nii väike ja salongi ei soendanud. Uus radikas peal ja salong nagu saun. Õhu koha pealt on sigullil ring nii väike ja see õhk tuleb ise sealt välja. Paned vedeliku sisse, ajad korra mootori töösoojaks ja peale seda kontrollid uuesti jah. ved. taset, valad natuke peale ja asi korras.
[Muudetud: 11-12-2010 rene07]
[Muudetud: 11-12-2010 rene07]