Asi edeneb ka Venemaal. Avtorevju“s artikkel elektrilisest roolivõimust, mis paigaldatud OKAle, 112-le ja Nivale.
Tundub tõeliselt hea ja kasulik asi olevat.
Asi näeb välja selline:
Rohkem juttu: http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... /Rul/1.htm
vot see on asi mida tahaks kohe käega katsuda,kuigi jah,kui midagi selle mootoriga juhtub,või kaob vool(ja ladadega seda vahel ikka ette tuleb)siis poob rooli kinni ja tagajärjed võivad veits valusad olla.igal juhul-tublid siiski!
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
Esialgne postitaja kopec
vot see on asi mida tahaks kohe käega katsuda,kuigi jah,kui midagi selle mootoriga juhtub,või kaob vool(ja ladadega seda vahel ikka ette tuleb)siis poob rooli kinni ja tagajärjed võivad veits valusad olla.igal juhul-tublid siiski!
Kas vanematel lääne autodel pole elektrilist roolivõimu? Saaks kuskilt lammutusest odavamalt. Mehaanilisega see rihma jama. Kui keegi teab, millel on see elektriline, siis andku teada.
Hüdraulilised võimud töötavad pumbast saadud surve abil. Roolilati sees on hüdrosilinder ja sealt kuskohast roolisammas algab on lülitussüsteem. Hüdropumpa ajab ringi kiilrihm.
Elektriline on Fiat seitsentol ja maksab kuskil 30 000. Seal tuleb vahetada ka roolisammas. Lisaks elektrooniline aju. See tuleb ühildada ka ilmselt mootori ajuga. On vaja ju teada mootori põõrdeid ja kiirust.