Tere, sai siis üks mootor laiali kisutud. Nimelt siis,mis tähendab saalte peal kiri KP1. Selline märk on nii kepsu kui raamsaalte peal. Ja kust võivad plokikaane õlituskanalisse sattuda ketitalla, pinguti plastik tükid? Kas 1,5se plokikaanest( 2101 kaan) on palju 1,5mm maha lasta lihvida?
Tänades: raimo
1,5 mootori saaled.
1,5 mootori saaled.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
KP1 võiks loogiliselt tähendada esimest remontmõõtu (komplekt remontnõi 1).
Tegelikult öeldakse pervyi remontkomplekt ja sellest lähtuvalt sobiks tähiseks PK1 paremini, aga las ta olla. Polegi nii oluline.
Selle saab ka v.võlli kaeltelt teada, mis temaga tehtud ja kui mitmendasse remonti ta lihvitud on.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11117
Saab kuidagi mõõdetud ka supleriga, aga õigeks kontrollimiseks (eriti juhul, kui plaan seesama v.võll kasutusse võtta) soovitan soojalt sellist riista. Neid on mitmes mõõdus, vaja läheks kahte mikromeetrit ehk mõõtepiirkonnaga 25-50mm ja 50-75mm.
Eks need tükid sealt kanalisse satuvad, kus õli algselt asub - karterist. Kunagi ei tea, mismoodi selle mootoriga varem ümber on käidud ja kas õlivõtturiga on sünnist saadik kõik korras olnud, või keegi miskit säästuteemat vahepeal harrastanud. Ega's v.võlli kah niisama lihvita, ikka saale ringi tõmmanud, mis muud. Vända kaelad peavad vastu rohkem kui pool milli kilomeetrit ja seda isegi ?iguli õliga, kui vahetusvälbad õiged ja kõik muu omal kohal.
Kaanest ei soovitata juba ammu maha lihvida, kui plaan surveastet tõsisemalt ülespoole nihutada. Põhjus siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14883
Tegelikult öeldakse pervyi remontkomplekt ja sellest lähtuvalt sobiks tähiseks PK1 paremini, aga las ta olla. Polegi nii oluline.
Selle saab ka v.võlli kaeltelt teada, mis temaga tehtud ja kui mitmendasse remonti ta lihvitud on.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11117
Saab kuidagi mõõdetud ka supleriga, aga õigeks kontrollimiseks (eriti juhul, kui plaan seesama v.võll kasutusse võtta) soovitan soojalt sellist riista. Neid on mitmes mõõdus, vaja läheks kahte mikromeetrit ehk mõõtepiirkonnaga 25-50mm ja 50-75mm.
Eks need tükid sealt kanalisse satuvad, kus õli algselt asub - karterist. Kunagi ei tea, mismoodi selle mootoriga varem ümber on käidud ja kas õlivõtturiga on sünnist saadik kõik korras olnud, või keegi miskit säästuteemat vahepeal harrastanud. Ega's v.võlli kah niisama lihvita, ikka saale ringi tõmmanud, mis muud. Vända kaelad peavad vastu rohkem kui pool milli kilomeetrit ja seda isegi ?iguli õliga, kui vahetusvälbad õiged ja kõik muu omal kohal.
Kaanest ei soovitata juba ammu maha lihvida, kui plaan surveastet tõsisemalt ülespoole nihutada. Põhjus siin: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=14883
-
rraimz14
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 05 Juun 2010 22:50
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Simuna
- Autod: Vaz 2103, Astra GSI ja Escort.
Enne lahtivõtmist oli mootoril õlirõhk asjad korras. 5000rpm/4,5 oli õlirõhk. Aga plaan vähe etem mootor teha. On ka vene ajast nukkvõll, aga ei tea kas sobib kasutada. ( pole orginaal). Mingise veneajast trenni lada pealt. Olemas ka muidu plokikaan millel 1,5mm maha võetud. Kas lasta lihvida hoopis plokist maha? Kuna plaan lasta ka kaane kanaleid lasta teha? Olemas ka 1600cc mootor. Aga seda ei tahaks lahti kiskuda, saab talvel ka sellega hakkama.