Jätab vahele ja tahhomeeter teeb vigureid
Audio, elektrisüsteem, turva
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht:
võrumaa; Rõuge
Autod:
2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:
Postitus
Postitas krs170 »
06 Nov 2010 18:32
selline küsimus et kas keegi oskab öelda miks auto peaaegu koguaeg vahele jäta nii külma kui ka sooja mootoriga ja kui vahele jätab siis tahhomeeter läheb korraks 0 peale. sai vahetatud süütepooli, kontekat, jagajakaan, juhtmed said üle vaadatud, kontaktid sai teised... et äkki keegi oskab öelda milles probleem?
Kuuenda seeria Lada
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht:
Tallinn, Saue
Autod:
2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Postitus
Postitas Arvos »
06 Nov 2010 19:38
Võta tahho juhe süütepoolilt lahti ja vaata mis siis teeb. Kui siis OK on, nühib tahho juhe kusagilt massi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht:
võrumaa; Rõuge
Autod:
2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:
Postitus
Postitas krs170 »
07 Nov 2010 08:56
võtsin tahhomeetri juthme küljest aga ikka sama jama...
Kuuenda seeria Lada
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht:
Viljandimaa
Autod:
013
Postitus
Postitas SexSix »
07 Nov 2010 09:10
Kas jagajas on kontaktid kuullaagri peal? Kuullaager võib loksuda ja muuta kontaktivahet. Vahepeal ei avane.
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht:
võrumaa; Rõuge
Autod:
2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:
Postitus
Postitas krs170 »
07 Nov 2010 09:16
ka selle vaatasin üle kuid jamab samamoodi.
Kuuenda seeria Lada
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht:
Viljandimaa
Autod:
013
Postitus
Postitas SexSix »
07 Nov 2010 09:25
Võta süütepoolilt + juhe ära ja vea otse akult uus + juhe. Kui nii läheb paremaks on mahavõetud juhtmes viga. Või siis süüteluku kontaktides.
[Muudetud: 7-11-2010 SexSix]
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht:
võrumaa; Rõuge
Autod:
2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:
Postitus
Postitas krs170 »
07 Nov 2010 10:26
ikka sama jama, ei aita isegi akupealt otse + tuua. proovisin ka teist süütepoolt aga ei midagi.
Kuuenda seeria Lada
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht:
Tallinn, Saue
Autod:
2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Postitus
Postitas Arvos »
08 Nov 2010 02:45
Pane uus jagaja peale. Kui siis ka probleem ei lahene, läheb asi huvitavaks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht:
Tartu
Autod:
VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Postitus
Postitas pavlik »
08 Nov 2010 09:43
Kas küünlajuhtmed said üle vaadatud või vahetatud? Kui esimest, siis pole viga ju välistatud. Ja kas küünlad ise on ikka kontrollitud? Kas vahele jätab alati üks kindel pütt või juhuslikult?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
08 Nov 2010 10:46
enamasti on viga kehvas kondensaatoris - need ajaga vananevad ja poeuued ei kõlba tihti kuhugi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht:
Võru/Tartu
Autod:
e34, e39, 21051
Postitus
Postitas kõrv »
08 Nov 2010 16:45
pane yldse elektron syyde peale, pole jamamist nende kondekate ja kontaktidega, mootor töötab ka yhtlasemalt:), kuigi kaotad tahho...
[Muudetud: 8-11-2010 kõrv]
Muskel kasvab rooli taga !
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht:
Viljandi linn.
Autod:
Ноль шесть, была(((
Postitus
Postitas ROJEV »
08 Nov 2010 17:43
Algselt postitas: kõrv
pane yldse elektron syyde peale, pole jamamist nende kondekate ja kontaktidega, mootor töötab ka yhtlasemalt:),
kuigi kaotad tahho...
Miks ja kuhu kaob tahhokas?
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht:
Võru/Tartu
Autod:
e34, e39, 21051
Postitus
Postitas kõrv »
08 Nov 2010 17:50
no oleneb kommukast, mõnel on jah 7 klemmi, levinuim 6-ga
Muskel kasvab rooli taga !
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
08 Nov 2010 17:52
kui on 6 klemmiga ühendad süütepooli külge tahoka, ja kui juhtub olema vanema tüübi tahokas siis 0,25mF kondekas veel vahele ja toimib tahokas nagu vana mees...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht:
Viljandi linn.
Autod:
Ноль шесть, была(((
Postitus
Postitas ROJEV »
08 Nov 2010 17:53
Algselt postitas: kõrv
no oleneb kommukast, mõnel on jah 7 klemmi, levinuim 6-ga
Vot seda eiteadnud, minul tahho juhe läks süütepooli mutri alla.
Kas nüüd valesti tegin?!
[Muudetud: 8-11-2010 ROJEV]
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht:
Pärnu
Autod:
2106
Postitus
Postitas MuKi14 »
08 Nov 2010 18:00
Mul oli sama asi, kõrgel pöördel oli norm ei jätnud vahele, muidu jättis koguaeg. Kontaktivahe oli liiga väike, jagaja jalal on 4 nukki iga silindri jaoks üks. Esimise silindri nukk gramm rohkem kulunud kui teised ja kontaktid ei avanenud ja see plastik mis seal peal käis kulus ka kahtalselt kiiresti, panin natuke määret peale. Siiani (nii 1500km) kõik korras.
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht:
võrumaa; Rõuge
Autod:
2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:
Postitus
Postitas krs170 »
08 Nov 2010 19:56
peaks ka muutma kontakti vahet äkki hakkab ka normaalselt tööle...
Kuuenda seeria Lada
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht:
Tartu
Autod:
VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Postitus
Postitas pavlik »
10 Nov 2010 15:22
Ohjah, kontaktivahet ei muudeta, vaid ta reguleeritakse õigeks. Ja kui ta on õige, siis enne ei näpita, kuni ta jälle hakkab valeks minema (kulumise tõttu). Ja on täiesti elementaarne, et reguleerimisel mõõdetakse üle kõik nukad.
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht:
võrumaa; Rõuge
Autod:
2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:
Postitus
Postitas krs170 »
10 Nov 2010 19:33
panen kõrva taha.
Kuuenda seeria Lada