21011 vaz05 1981
21011 vaz05 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
Lada sai täna lumerajal natuke sõita ja peale 10 - 20 km hakkas auto pukuma.
Kui auto mootor ära jahtus siis uuesti käivitades poleks nagu häda midagi? Aga kui autol mootor uuesti soojaks läeb siis hakkabki paukuma! Pöördesse üle 2500p/min ei lähe. Jagajakaane, kõrgepingejuhtmed kuivatasin ära - vahet pole. Küünlad on NGK 6.
Küsimus: kas teil on olnud kunagi sellist jama?ja kust viga otsida?
Kui auto mootor ära jahtus siis uuesti käivitades poleks nagu häda midagi? Aga kui autol mootor uuesti soojaks läeb siis hakkabki paukuma! Pöördesse üle 2500p/min ei lähe. Jagajakaane, kõrgepingejuhtmed kuivatasin ära - vahet pole. Küünlad on NGK 6.
Küsimus: kas teil on olnud kunagi sellist jama?ja kust viga otsida?
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Mul on olnud mootorattaga sarnane jama, nii kui mootor soojaks sai siis enam ei tahtnud käia. Viga oli kas süütepoolis või kondensaatoris, ei saanudki täpselt teada, sest vahetasin mõlemad korraga. Ju kuumaga toimus mingi "mutatsioon" ja siis ei toiminud nii nagu pidi. A Head uut aastat ja edu autoga 

Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
Head uut aastat sullegi! ja edu ikka vaja! Täna sai ketasplokiga differ valmis. Nüüd on vaja ainult alla panna! Kui täna tahtsin autot käima panna keerasin massilüliti sisse ja hakkas väga paha haisu tulema ja juhtmed hakkasid kärssama!
Vaja lõpuks ka uus elekter teha. Kas kellelgi on rallika elektriskeemi ja ehitamise soovitusi. Enne oli eelmine omanik juba midagi aretanud 21011 st oli tahetud 2103 teha.
[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]
Vaja lõpuks ka uus elekter teha. Kas kellelgi on rallika elektriskeemi ja ehitamise soovitusi. Enne oli eelmine omanik juba midagi aretanud 21011 st oli tahetud 2103 teha.
[Muudetud: 28.09.2010 vaz05]
-
vvaz05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 157
- Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
- Asukoht: tartu
- Autod: mitu bmw-d
- Kontakt:
LSD ketasdiffriluku installisime oma vana 01 reduktorisse, jäi 4.3 ülekandega. Reguleerimine õnnestus kohe teisel korral. Võrreldes 5.1 ülekande sobitamisega kollasele 05 - le kolme nädalavahetuse jamamisega (kinni - lahti - mõõtmine - kinni - lahti jne. kolm nädalavahetust - aga lõpuks sai väga hea!!) oli see lausa lapsemäng. Pildid ka siis allpool.:






-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Ära originaalpukse küll paigalda-vastupidavaim viis teha custom-vardad, mille otsas korralikud puksid.
Näiteks sellised: http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24269.
Tarts tegi nii(pilt lehekülje lõpuosas): http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... 06&page=12
[Muudetud: 16-1-2011 ando]
Näiteks sellised: http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24269.
Tarts tegi nii(pilt lehekülje lõpuosas): http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.p ... 06&page=12
[Muudetud: 16-1-2011 ando]
Jõud taga, peab minema.